Πάει ο πόντικας (θα γυρίσει όμως;)

Πήγα τελικά χθες Τετάρτη το πρωί από τη Systemgraph, τους παρέδωσα το ποντίκι, τους είπα ότι έχει πρόβλημα με την μπίλια και με την αναγνώριση του μεσαίου κλικ, αλλά δε βλέπω για την ώρα φως στο τούνελ. Παρά το γεγονός ότι είμαι χαλαρά μέσα στην εγγύηση (τον iMac τον αγόρασα τέλη Νοεμβρίου), ο υπάλληλος μου είπε πως επειδή η βλάβη οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε συσσώρευση σκόνης κ.λπ. κάτω από το scroll wheel, λογικά δεν το καλύπτει η εγγύηση. Φυσικά το riposte μου ήταν πως η συσκευή ήταν κομμάτι της συσκευασίας, τη χρησιμοποίησα ακριβώς όπως πρέπει να χρησιμοποιείται και με φυσιολογική χρήση παρουσιάζει πρόβλημα – άρα fix this mo/fo!

Τέσπαν, την πήρανε, μου κόψανε και ένα δελτίο παράδοσης για επισκευές και μου είπανε ότι θα μου τηλεφωνήσουν για τα περαιτέρω. Ίδωμεν…

9 Responses to “Πάει ο πόντικας (θα γυρίσει όμως;)”


  1. 1 Ovelikios 12 Ιουλίου 2007 στο 11:05 πμ

    Το ποντίκι ούτε κάτω σού έπεσε ούτε στο νερό το βούτηξες. Το χρησιμοποίησες σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και αυτό σταμάτησε να λειτουργεί για λόγους κατασκευαστικούς και όχι χρήσης.

    Δεν νομίζω να σου δημιουργήσουν πρόβλημα λοιπόν. Αλλά αν, μία στις τόσες, συμβεί τότε θα θέλουν πολλές κλωτσιές.

  2. 2 Flareman 12 Ιουλίου 2007 στο 1:29 μμ

    Ναι, βασικά κι εγώ για τις κλωτσιές κάνω προθέρμανση… ελπίζω να τις αποφύγουμε alltogether…:(

  3. 3 Carrot 12 Ιουλίου 2007 στο 3:58 μμ

    Απίστευτο… την καλή την εταιρία Apple.

  4. 4 Flareman 12 Ιουλίου 2007 στο 5:11 μμ

    Μιλάμε για την εισαγωγό εταιρεία από την οποία αγόρασα τον υπολογιστή, όχι για την κατασκευάστρια – δεν αγόρασα τον iMac μου από την Apple για να έχω την απαίτηση να μου τον επισκευάσει αυτή.

  5. 5 artech 12 Ιουλίου 2007 στο 10:07 μμ

    Δεν έχει σημασία. Ο Jobs θα το πληρώσει!!!

    😀

  6. 7 ditikos 19 Ιουλίου 2007 στο 5:56 μμ

    Γύρισε ο πόντιξ;

  7. 8 Flareman 19 Ιουλίου 2007 στο 6:37 μμ

    Ναι, και καλά που μου το θύμησες! Θα το γράψω αργότερα:)

  8. 9 DrGolis 20 Ιουλίου 2007 στο 3:10 πμ

    Που ‘ναι ο πόντικας οεο??


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουλίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

