Ορθοπαιδική ΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΟΣ

Το δώκαμε κι αυτό (σήμερα, στις ΤΡΕΙΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ το μεσημέρι, μέσα στο λιοπύρι, τη μπέμπελη και το κακό συναπάντημα), δύο ώρες εξέταση, πέντε ερωτήσεις ανάπτυξη, αρκετά βαρβάτες. Το παλέψαμε, το ζορίσαμε και τα αποτελέσματα είναι σαφέστατα:

ΠΑΡΤΑ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ!

Τέλος κι αυτό, πήγε καλά, περνάει σίγουρα, να μάθουμε βαθμό:D Η στήριξή σας αποδίδει φαίνεται:)Στην άλλη ομάδα των θεμάτων τους βάλανε ερώτηση κατάγματα επιγονατίδας… χοχοχοχο

3 Responses to “Ορθοπαιδική ΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΟΣ”


  1. 1 Νίκος Κανέλας 26 Ιουνίου 2007 στο 12:59 πμ

    Συγνώμη κ. Flareman,

    για γιατρός προορίζεστε εσείς; Με αυτήν την αντιμετώπιση προς τα μαθήματα σας, εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να σας εμπιστευθώ ως γιατρό. Το μόνο που θέλετε είναι να περνάτε τα μαθήματα, ενώ δεν μου δίνετε καθόλου την εντύπωση ότι πραγματικά σας ενδιαφέρει η επιστήμη σας. Η συμπεριφορά σας είναι απαράδεκτη.

    Απορώ πότε θα ξεφύγουμε (ως πολίτες του Ελληνικού κράτους) από τέτοιου είδους συμπεριφορές. Νομίζω πως λίγοι είναι που ενδιαφέρονται πραγματικά για αυτό που κάνουν. Και εσείς, όπως και οι περισσότεροι, σας ενδιαφέρει (μου δίνεται την εντύπωση) ο προορισμός και όχι το ταξίδι.

    Εντελώς βλακώδης συμπεριφορά.

    (συγχωρέστε με για τους χαρακτηρισμούς, αλλά νομίζω πως είναι στο πνεύμα και της δικής σας χρησιμοποίησης της γλώσσας)

    Ευχές.

  2. 2 Flareman 26 Ιουνίου 2007 στο 1:45 πμ

    Κύριε Κανέλα,
    κατ’ αρχάς απορώ με τη συμπεριφορά σας – το συνηθίζετε να προσβάλλετε έτσι άτομα που ούτε καν γνωρίζετε; Η ευχέρεια και η αμεσότητα (και η ανωνυμία/αποστασιοποίηση) που προσφέρει το Internet δε σημαίνει πως δεν πρέπει να τηρούμε κάποιους βασικούς τουλάχιστον κανόνες ευγενείας – και οι οποιεσδήποτε ευχές δεν αναιρούν τα προλεχθέντα. Βλέπω στην IP σας διεύθυνση Γαλλίας, επομένως μάλλον είστε μίας κάποιας μεγαλύτερης ηλικίας και όχι συνομήλικός μου – βάσει αυτού θα περίμενα αυτοί οι βασικοί κανόνες να είναι για εσάς εκ των ων ουκ άνευ… μάλλον διαψεύδομαι.

    Στο θέμα μας τώρα, η Ιατρική είναι πράγματι επιστήμη και πιστέψτε με, με το σύστημα εισαγωγής και τις απαιτήσεις που έχει η Σχολή μου για εισαγωγή, κάθε άλλο παρά αδιάφορος δεν είμαι προς αυτήν, ούτε εγώ ούτε πιστεύω η μεγάλη πλειοψηφία των συμφοιτητών μου. Η Ορθοπαιδική είναι αρκετά βατή ως μάθημα, είχα διαβάσει, τα θέματα που έπεσαν ήταν λογικά, τα απάντησα, περνάω στα σίγουρα και πιθανώς να παίρνω και έναν καλό βαθμό, αντάξιο του κόπου μου. Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς εντοπίζετε την «απαράδεκτη συμπεριφορά», ή πώς αποκομίζετε την αίσθηση ότι δε με ενδιαφέρει η επιστήμη μου. Γνωρίζετε αν οι γνώσεις που έχω επί του μαθήματος είναι «σκάρτες» και μόνο για τον βαθμό ή όχι; Μην προτρέχουμε σε χαρακτηρισμούς λοιπόν.

    Επίσης, αναφέρετε πως δίνω την εντύπωση πως νοιάζομαι «μόνο να περνάω τα μαθήματα». Δε με γνωρίζετε προσωπικά, δε γνωρίζετε το πόσο με απασχολεί η προσωπική μου επιμόρφωση στο γνωστικό μου αντικείμενο, δε γνωρίζετε τίποτα περί εμού γενικότερα εκτός από τα όσα γράφω σε αυτό το blog, και αυτά απ’ ότι βλέπω τα ερμηνεύετε κατά βούλησιν. Θα σας παρακαλέσω λοιπόν την κρίση σας να την κρατήσετε για αυτούς για τους οποίους δύναστε να εκφέρετε άποψη.

    Και κάτι ακόμα: πέσατε μέσα σε αυτό που λέτε, πως δε με ενδιαφέρει τόσο το ταξίδι όσο ο προορισμός. Αυτό ισχύει, αλλά όχι όπως το εννοείτε εσείς – πράγματι, δε με ενδιαφέρει τόσο η διαδικασία του να είμαι φοιτητής Ιατρικής, όσο το να μπορέσω μέσα από την αφομοίωση των γνώσεων που καλούμαι να μάθω να καταλήξω στον ίδιο τον τίτλο Ιατρικής, να μπορέσω να βγω στην κοινωνία ενεργός ιατρός και να μπορέσω να ασκήσω το λειτούργημα βάσει των γνώσεων αυτών. Ποιος θα ήθελε να μείνει αιώνιος φοιτητής, ειδικά σε μία τόσο ενδιαφέρουσα και δυναμική επιστήμη; Σαφώς λοιπόν ο προορισμός είναι σημαντικότερος από το ταξίδι, αλλά αν δε διαβάσεις δεν καταλήγεις εκεί που θέλεις και εκεί που αξίζει(ς). Όπως λέει ο σοφός Ελληνικός λαός, «αν δε βρέξεις κώλο δεν τρως ψάρια».

    Δε θέλω να αντιγυρίσω τις προσβολές σας, δε μου προσφέρει καμία ικανοποίηση και δε νιώθω πως θα βγει κάτι. Σε κάθε περίπτωση, λυπάμαι που κάνετε το ντεμπούτο σας στα σχόλια αυτού του blog με αυτόν τον τρόπο, και σας εύχομαι καλύτερη ίσως συνέχεια σε άλλες σελίδες του Διαδικτύου._

  3. 3 Flareman 26 Ιουνίου 2007 στο 7:32 μμ

    Οφείλω να καταστήσω κάτι σαφές γιατί κάποιοι μάλλον έχουν σχηματίσει εσφαλμένη εντύπωση για το Νυστέρι:
    Εδώ μέσα ΔΕ θα επιτρέψω να απευθύνονται προσωπικές προσβολές, συγκεκαλυμμένες ή απροκάλυπτες, από κανέναν σε κανέναν.
    Εδώ μέσα ΔΕ θα επιτρέψω σε κανέναν να προσβάλλει τη σπουδή μου, το Ίδρυμα που με εκπαιδεύει, τους ανθρώπους που με καθοδηγούν στη μάθηση της επιστήμης μου.
    Εδώ μέσα ΔΕ θα επιτρέψω σχόλια που γίνονται σε βάση άσχετη με το θεματικό αντικείμενο του εκάστοτε post, ειδικά αν αυτά έχουν πολιτική χροιά και ακόμη περισσότερο αν γίνονται με στείρο πνεύμα αντιλογίας και αντιπαράθεσης, ή για να βγάλουν κάποιοι τη χολή τους.
    Δε μου αρέσει να παίρνω απόλυτα και τελεσίδικα μέτρα, αλλά το Νυστέρι είναι blog μου, και δε θα επιτρέψω σε κανέναν ούτε να το καπηλεύεται, ούτε σκοπεύω να το αφήσω να μετατραπεί σε πεδίο μάχης ή να παρακμάσει μέσα από διαδικασίες όπως είναι αυτές που αναφέρω παραπάνω. Είμαι σίγουρος πως οι τακτικοί και μη αναγνώστες του blog που έφτασαν ως εδώ ψάχνοντας για πληροφορίες επί του οποιοδήποτε θέματος καταλαβαίνουν τι λέω, το ασπάζονται ολόψυχα και συμμερίζονται τις απόψεις μου.
    Καλησπέρα σε όλους:)


Comments are currently closed.



Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

