Κατασκοπεία κατά πελατών στα Lidl Γέρακα;

Σήμερα (εκτός από το καθόλου φαιδρό συμβάν της διάρρηξης στο διαμέρισμά μου) έγινε και κάτι άλλο που έμαθα και μου έκανε φοβερή εντύπωση. Είχανε πάει οι γονείς μου που λέτε για ψώνια σε διάφορα σούπερ μάρκετ (ξέρετε, τα γνωστά, ρεστοκάρισμα πάγκων/ντουλαπιών/καταψυκτών και δε συμμαζεύεται). Ανάμεσα σε αυτά και το υποκατάστημα Lidl του Γέρακα – περί τη Λεωφόρο Μαραθώνος είναι αν δεν απατώμαι. Τέσπαν μπαίνουνε μέσα, αρχίζουν τα ψώνια… μέχρι που κάποια στιγμή ακούγονται φωνές από το πίσω μέρος του μαγαζιού, κοντά στα ψυγεία. Ξέρετε πού λέω, όλα τα Lidl κ.ο.κ. έχουνε σε γενικές γραμμές το ίδιο layout. Τι γινότανε;Μία κυρία ψώνιζε και είχε βάλει τις φωνές σε έναν άλλον κύριο, Αλβανό στην καταγωγή (επίσης εδώ να ξεκαθαρίσω από την αρχή πως δεν είμαι προκατειλημμένος κατά κανενός ανθρώπου ως άτομο και προσωπικότητα). Απ’ ότι προκύπτει, μάλλον ο κύριος είχε προσληφθεί από το κατάστημα για να ρουφιανεύει τους πελάτες για το αν κλέβουν και τα λοιπά – είχε ένα καρότσι γεμάτο πράγματα, ακολουθούσε την κυρία αυτή όπου κι αν πήγαινε, χωρίς να ψωνίζει κάτι, απλώς καθότανε λίγο παραδίπλα και έπαιζε με το μπεγλέρι του (Εδώ άρχισα να θυμάμαι φάσεις Θου Βου και γελούσα)! Κάποια στιγμή κάνει στην κυρία παρατήρηση γιατί αυτή άφησε ένα κουτί ρύζι που είχε στο καρότσι σε ράφι άσχετο με τα όσπρια, και έγινε το έλα να δεις! Η κυρία φώναζε (με το δίκιο της κατ’ εμέ) πως είναι σαραντατόσων χρονών γυναίναι και πως δεν πρόκειται να ανεχτεί να την παρακολουθεί και να της κάνει παρατηρήσεις κανείς. Ο τύπος τίποτα, ατάραχος… μετά από λίγο άρχισε να παρακολουθεί τους δικούς μου! Οι οποίοι, υποψιασμένοι από το προηγούμενο περιστατικό, δεν έδωσαν ιδιαίτερη σημασία.Ο δικός σας μετά από λίγο παρατάει το καρότσι σε μια γωνία του καταστήματος, χύμα στο κύμα, και εξαφανίζεται – χωρίς να βγει από την είσοδο του κοινού. Αυτό ήταν και η τελική επιβεβαίωση για τον πατέρα μου, που πηγαίνει σε έναν υπάλληλο των Lidl και του λέει ένας κύριος μόλις παράτησε εκεί ένα καρότσι γεμάτο. Του απαντάει ο υπάλληλος, «ναι, το κάνουν πολλοί αυτό, τ’ αφήνουν και φεύγουν» – και ο μπαμπάς Flare του κάνει πάσα την απάντηση-ματ: «έφυγε ο κύριος ή πήγε να κάνει τσιγάρο και διάλειμμα για να συνεχίσει την παρακολούθηση μετά»; Ο υπάλληλος έμεινε κάγκελο και δεν απάντησε τίποτα – και για φινάλε, στο ταμείο οι δικοί μου έκαναν παράπονα στην ταμία (μάλλον Βουλγαρικής ή εγγύς Βαλκανοσοβιετικής καταγωγής) για το ότι δεν είναι πρέπον να παρακολουθούνται και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο: το να πάρει το μαγαζί «κατάσκοπο» για να τσεκάρει τους πελάτες του σημαίνει πως τους θεωρεί κλέφτες και αυτό είναι προσβλητικό. Αν ήθελαν θα μπορούσαν να προσλάβουν σεκιουριτάδες (σχόλιο του γράφοντος: χοχοχοχοχοχοχο) και να κάνουν αυτοί τη δουλειά. Η ταμίας δεν τόλμησε να βγάλει επίσης άχνα, κάτι που για εμένα είναι η απόλυτη απόδειξη πως πράγματι έτσι ήταν τα πράγματα.Αν όντως ισχύει αυτό και τα Lidl Γέρακα έχουν προσλάβει φθηνά εργατικά χέρια (νόμιμα; παράνομα; δεν ξέρω) προκειμένου να σπιουνεύουν τους καταναλωτές τους, αυτό είναι ένδειξη πως ίσως έχουμε βασιστεί υπερβολικά στα μάρκετ τέτοιας φύσεως, και τους έχουμε δώσει υπερβολικά πολλά δικαιώματα όσον αφορά τις καταναλωτικές μας ελευθερίες, την αξιοπρέπειά μας, όπως και το σεβασμό που μας αρμόζει ως πελάτες και αγοραστές.Τα σχόλιά σας παρακαλώ:)

Advertisements

27 Responses to “Κατασκοπεία κατά πελατών στα Lidl Γέρακα;”


  1. 1 Διαμαντής Κυριακάκης (diamantisK) 22 Ιουνίου 2007 στο 3:31 μμ

    Καλά έκανε και τις έκανε παρατήρηση… Το οτι είναι 40 χρονών γυναίκα, δεν σημαίνει οτι μπορεί να κάνει άνω κάτω το μαγαζί, βάζοντας τα πράγματα όπου βρει.. Τώρα τα μέσα που χρησιμοποίησαν, συμφωνώ, δεν είναι θεμιτά…

  2. 2 dtsomp 22 Ιουνίου 2007 στο 3:41 μμ

    Οι undercover «πελάτες» υπάρχουν σαν προσωπικό στα super-markets εδώ και δεκαετίες – έτσι γίνονται οι συλλήψεις των ελαφροχέρηδων…

  3. 3 Flareman 22 Ιουνίου 2007 στο 3:52 μμ

    @dts: Ναι αλλά το κάνουν με τρόπο διακριτικό:) Και πάλι, δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για τους καθώς πρέπει πελάτες… ειδικά όταν ο undercover λοκάρει πάνω τους.

    @dK: Πολλοί το κάνουν αυτό Διαμαντή μου, στο κάτω κάτω αν έχεις γεμίσει ένα καρότσι και ξαφνικά αποφασίσεις ότι ένα προϊόν δεν το χρειάζεσαι δε θα τρέχεις να το βάλεις πίσω στο ράφι του στην άλλη άκρη του μαγαζιού πριν πας ταμείο. Και μιλάμε για ένα μόνο κουτί, σε ένα μικρό σούπερ μάρκετ – δεν το έκανε και άνω κάτω! Γι’ αυτή τη δουλειά υπάρχει εξ’ άλλου και προσωπικό του καταστήματος, που πληρώνεται γι’ αυτό και είναι υπόθεσή τους, να τακτοποιούν τα ράφια και να βάζουν τα πράγματα πίσω στη θέση τους.

  4. 4 d1af 22 Ιουνίου 2007 στο 4:32 μμ

    akrivws kai egw sto supermarket afinw proionta opou na ne an den 8imame pou ta pira h an einai makrya kai eimai konta sto tamio…Allwste giauto einai to proswpiko (kai egw otan douleva se super market auto ekana :P)

  5. 5 Carrot 22 Ιουνίου 2007 στο 5:36 μμ

    Πολύ σωστά έκανε το μαγαζί και προσελήφθη ο άνθρωπος. Εαν είναι Αλβανός, ή δεν είναι, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου.

    Όταν βρίσκεσαι σε ξένο μέρος πρέπει να το σέβεσαι, και να συμπεριφέρεσαι ανάλογα. Βεβαίως πως δεν μπορείς να αφήνεις πράγματα όπου θέλεις.

    Δεν μπορώ να καταλάβω τη σου κάνει εντύπωση.
    Αυτό δεν είναι παρακολούθηση-ζεις σε κοινωνία, όχι στο αχούρι σου. Οι Έλληνες γενικά σαν ανοργάνωτοι και χαώδεις τύποι πρέπει κάπου κάπου να συνηθίζουν με την τάξη. Δεν είναι πολιτικό το θέμα.

  6. 6 Flareman 22 Ιουνίου 2007 στο 5:49 μμ

    @Carrot: Τη θέση μου για το περί εθνικότητας την έχω εκθέσει, το ότι είναι Αλβανός το παραθέτω για όσους ενδιαφέρονται. Δε μίλησα για πολιτικό θέμα, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως αν θέλει το μαγαζί να επαληθεύσει το κόσμιον και το νόμιμον των πελατών του μπορεί να βάλει ιδιωτική εταιρεία προστασίας (τους «σεκιουριτάδες» που λέω). Το να βάζει undercover και καλά πελάτες όπως λέει ο dtsomp παραπάνω οι οποίοι ουσιαστικά δεν κάνουν τη δουλειά τους είναι το λιγότερο προσβλητικό για εμένα ως πελάτη και αστείο.

    Τονίζω, όσα γράφω τα μεταφέρω με επιφύλαξη, ούτε 110% βέβαιος είμαι ούτε ήμουν αυτόπτης.

  7. 7 graham 22 Ιουνίου 2007 στο 6:30 μμ

    Θα συμφωνήσω με τον dtsomp και θα σου πω ότι η λογική των undercover σεκιουριτάδων (ή τέλος πάντων ότι είναι) υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και όχι μόνο στα super market αλλά και στα μεγάλα πολυκαταστήματα. Είναι όντως σπαστικό να έχεις έναν μ… να σε παρακολουθεί λες και είσαι εκεί μόνο για να τους κλέψεις, αλλά σαν λογική δεν διαφέρει σε τίποτα από τις κάμερες που υπάρχουν και αυτές σε όλα τα super market και τις δεχόμαστε.

    Όσον αφορά το να αφήνεις τα προϊόντα εδώ και ‘κει δεν είναι κακό και σίγουρα οι υπάλληλοι πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά, αλλά εγώ δεν το κάνω απλά και μόνο επειδή δεν θα ήθελα, αν έκανα εγώ αυτή τη δουλειά να μαζεύω πράγματα πίσω από κάθε πελάτη που έρχεται και δεν ξέρει τι θέλει…

  8. 8 antonios 22 Ιουνίου 2007 στο 8:43 μμ

    kala re file, ki eseis apo tin pefki sto lidl geraka pigainete…

    ehei kai plus sti metamorfwsi!!!!!!!

  9. 9 Flareman 22 Ιουνίου 2007 στο 8:52 μμ

    @Αντώνιο: Βριλήσσια, όχι Πεύκη:D

    @grah: Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λες, εκτός από ένα σημείο: όταν σου βάζει κάμερα σου λέει να, δε σου κρύβομαι, σε βλέπω, ξέρω ότι υπάρχουν και τίμιοι και ανέντιμοι και προφυλάσσομαι από την παρανομία, αν δε σ’ αρέσει καλώς και από εδώ η έξοδος. Το να βάλει τον οποιοδήποτε τυχάρπαστο (που μπορεί να σε κάψει και αβάσιμα, για ένα σωρό άσχετους λόγους) δεν είναι πρέπον – θεωρεί εξ’ ορισμού τον πελάτη που πάει να του τα ακουμπήσει κλέφτη και απατεώνα.

  10. 10 Carrot 23 Ιουνίου 2007 στο 12:05 πμ

    «Όσον αφορά το να αφήνεις τα προϊόντα εδώ και ‘κει δεν είναι κακό…»

    Βεβαίως πως είναι κακό. Είναι ξένος τόπος εκεί, και εκεί εσύ είσαι επισκέπτης. Η δουλεία του προσωπικού ΔΕΝ είναι να διορθώνει τις δικές σου προσωπικές ιδιοσυγκρασίες. Να τα εκφράσεις στο σπίτι σου. Μ άυτη τη σάπια νοοτροπία ξεκινούν όλα αυτά, για τα οποία βρίζετε, η αιώνια μουρμουρίζετε πως δεν σάς αρέσει «αυτό το κράτος». Αυτό είναι και το κλειδί για τη πνευματική μιζέρια το νέο Έλληνα.

    Είναι ξένη ιδιοκτησία και τόπος. Δεν είναι η δουλεία μου να κρίνω γιατί έχουν κάμερες, προσλαμβάνουν προσωπικό για παρακολούθηση, προσπαθούν να έχουν τον έλεγχο. Βεβαίως-τα δικά τους λεφτά εκεί είναι. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου λένε τα μυστικά τους. Εσύ γιατί φοβάσαι? Κλέβεις? Εάν είσαι καθαρώς, γιατί φοβάσαι? Απλό είναι…

    Εσύ φωνάζεις «Με έκλεψαν!!» Όταν κλέβουν όμως τούς άλλους, εσύ έχεις «δικαιώματα». Ε, δεν πάει έτσι…

  11. 11 Flareman 23 Ιουνίου 2007 στο 12:34 πμ

    @Carrot: Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω κάθετα. Δεν πας στο σπίτι ενός άλλου, πας σε ένα μαγαζί όπου διατίθενται προϊόντα προς πώληση – πας να τους ακουμπήσεις τα λεφτά σου με λίγα λόγια. Προσωπικά προσπαθώ αν αλλάξω τη γνώμη μου για κάτι που έβαλα στο καλάθι να το επιστρέψω στην αρχική του θέση, αλλά αυτό το κάνω επειδή λυπάμαι τις κοπελιές και τα παληκάρια που δουλεύουν στο σούπερ μάρκετ και δε θέλω να τα βάζω σε παραπανίσιο κόπο, όπως θα ήθελα κι εγώ αν ήμουν στη θέση τους. Σε καμία περίπτωση δεν το κάνω γιατί το σούπερ μάρκετ είναι ξένος τόπος – η πολιτική και η συμπεριφορά των περισσοτέρων SM μεγάλων αλυσίδων είναι *η* χείριστη και το μόνο που αξίζουν είναι η ξερή, στεγνή εμπορική συναλλαγματική σχέση: σου δίνω τα μπικικίνια, παίρνω το προϊόν που πουλάς.

    Και κάτι ακόμα: ο καθένας έχει δικαιώματα, και στην περιουσία του μεταξύ άλλων, και δικαιούται να λάβει τα νόμιμα μέτρα του για να την περιφρουρήσει. Υπάρχουν λογιών λογιών παρακολουθήσεις: το να βάλεις φρουρούς, ή κάμερες είναι κάτι που ίσως ενοχλεί κάποιους αλλά τουλάχιστον είναι έντιμη πρακτική. Λες «εδώ είμαι, σε βλέπω, κανόνισε την πορεία σου». Το να βάλεις όμως ρουφιάνους μέσα στο μαγαζί να σε παρακολουθούν (και τελικά να καρφώνονται από μόνοι τους γιατί είναι κατωτέρου επιπέδου από αυτό που απαιτεί η δουλειά!) είναι εντελώς απαράδεκτο – προσβάλλεις τους πελάτες σου, χάνεις το κύρος σου ως επιχείρηση, τους βαφτίζεις όλους απατεώνες και βάζεις κι εμάς που είμαστε τίμιοι μεροκαματιάρηδες στο ίδιο τσουβάλι με τους ελαφροχέρηδες. Και δε μιλάω για συγκεκριμένη αλυσίδα τώρα, γενικά γίνεται η συζήτηση. Στο κάτω κάτω, αν κλέβει ένας ή δύο πρέπει να περάσουμε και οι εκατό σωματικό έλεγχο; Για τ’ όνομα του Θεού! Αν είσαι επιχείρηση βρες τρόπους να διαφυλάξεις τα συμφέροντά σου χωρίς να καταπατάς τις ελευθερίες μου και χωρίς να με υποβιβάζεις ως άνθρωπο και ως προσωπικότητα.

    Ένα τελευταίο πράγμα, στο Νυστέρι προσπαθώ να κρατάω μία κοσμιότητα όσον αφορά στην επικοινωνία μεταξύ όλων μας – δε χρειάζονται οι αναφορές σε νοοτροπίες άλλων ως «σάπιες» και τα λοιπά. Σαφώς και δεν κλέβω (λες και χρειάζεται να το δηλώσω και εγγράφως:D) γιατί σέβομαι τον κόπο του άλλου, και δεν έχω κάτι να φοβηθώ. Απλώς με ενοχλεί να με θεωρούν de facto απατεώνα μόνο και μόνο γιατί κάποιος τους έκλεψε και επειδή έτυχε να πάω να ψωνίσω. Και αν αυτή είναι η νοοτροπία του Νεοέλληνα, στο κάτω κάτω της γραφής, Νεοέλληνας δεν είσαι κι εσύ;:) Εκτός αν μας γράφεις από κάποιο άλλο κράτος, στην οποία περίπτωση θα χαρώ ιδιαίτερα – το Νυστέρι κερδίζει απήχηση έξω από τα σύνορα:D

  12. 12 Tinsie 23 Ιουνίου 2007 στο 1:15 πμ

    Αν τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις, το σχόλιό μου είναι ένα: αλλάξτε σούπερ μάρκετ.

  13. 13 Flareman 23 Ιουνίου 2007 στο 1:21 πμ

    @Tinsie: Nομίζω μακράν το πιο πετυχημένο σχόλιο μέχρι τώρα – touché dear:)

  14. 14 Carrot 23 Ιουνίου 2007 στο 10:17 πμ

    @Flareman

    «πας σε ένα μαγαζί όπου διατίθενται προϊόντα προς πώληση…»
    ->>Δεν παύει να είναι ιδιόκτητη περιουσία. Δεν με ενδιαφέρει εάν θα δώσεις λεφτά, η όχι. Αυτό δεν σε δικαιώνει να κάνεις ότι θέλεις.

    «Προσωπικά προσπαθώ αν αλλάξω τη γνώμη μου για κάτι που έβαλα στο καλάθι να το επιστρέψω στην αρχική του θέση, αλλά αυτό το κάνω επειδή λυπάμαι τις κοπελιές και τα παληκάρια που δουλεύουν στο σούπερ μάρκετ»

    ->Κάνεις λάθος. Αυτό πρέπει να το κάνεις από εσωτερική υποχρέωση και αυτοέλεγχο. Και έτσι να τηρήσεις τους κανόνες συμπεριφοράς των πολιτισμένων ανθρώπων. Εαν κάθε ένας από μας αρχίζει να τα βάζει όχι στην θέση τους? Ζεις σε κοινωνία. Στο σπίτι σου μπορείς να τα βάζεις όπου θελήσεις.

    «…η πολιτική και η συμπεριφορά των περισσοτέρων SM μεγάλων αλυσίδων είναι *η* χείριστη και το μόνο που αξίζουν είναι η ξερή, στεγνή εμπορική συναλλαγματική σχέση: σου δίνω τα μπικικίνια, παίρνω το προϊόν που πουλάς.»
    ->Δεν είμαστε εκεί για να τους παραδίδουμε μαθήματα συμπεριφοράς. Είσαι εκεί για να ψωνίζεις. Εαν δεν σου αρέσει, πήγαινε αλλού. Είναι εμπορική επιχείρηση και δεν υπάρχει για το πάρτη σου. Υπάρχει για να βγάζει κέρδος. Αλλιώς θα κλείσει, και μετά εσύ και εγώ θα δίνουμε φόρους για επιδόματα ανεργίας.

    «…Το να βάλεις όμως ρουφιάνους μέσα στο μαγαζί να σε παρακολουθούν (και τελικά να καρφώνονται από μόνοι τους γιατί είναι κατωτέρου επιπέδου από αυτό που απαιτεί η δουλειά!) είναι εντελώς απαράδεκτο – προσβάλλεις τους πελάτες σου, χάνεις το κύρος σου ως επιχείρηση…»
    ->Τίποτα από αυτό. Δεν είσαι εσύ αυτός που θα ορίζει πως αυτή η επιχείρηση να προστατεύει την περιούσια της και την τάξη μέσα στο μαγαζί. Εγώ δεν προσβάλλομαι-ψωνίζω από εκεί! δεν πηγαίνω εκεί να βγάζω κομουνιστικό-σοσιαλιστικό-πράσινες ομιλίες και σκεψεις. Λάθος τόπος για τέτοιου τύπου «σκέψεις». Κανενός κύρος δεν χάνετε… τάξη πρέπει να υπάρχει.

    «…Για τ’ όνομα του Θεού! Αν είσαι επιχείρηση βρες τρόπους να διαφυλάξεις τα συμφέροντά σου χωρίς να καταπατάς τις ελευθερίες μου»
    ->Πιες ελευθερίες?? Εαν επρόκειτο για το σπίτι σου-έβαλες «την ποιο σύγχρονη κλειδαριά». Εάν πρόκειται για τους άλλους- «πατάνε την ελευθεριά μου». Καλοοο αυτό… Τέρμα η υποκρισία… Στο σπίτι σου θα βάλεις 500 κάμερες και θα πάρεις δρακόντια μετρά πάσης φύσεως. Για τους άλλους όμως? «Έχω δικαιώματα». Τίποτα δεν έχεις…

    «Απλώς με ενοχλεί να με θεωρούν de facto απατεώνα μόνο και μόνο γιατί κάποιος τους έκλεψε και επειδή έτυχε να πάω να ψωνίσω.»
    ->Κανένας δεν σε θεωρεί κλέφτης. Εσύ έχεις απερίγραπτα κόμπλεξ. Το μαγαζί έχει χιλιάδες προϊόντα και προσπαθεί να προστατευτεί με όποιο μέσω μπορεί. Τίποτα προσωπικό.

    Νεαρέ,

    Είμαι κατά πολύ μεγαλύτερος από εσένα, και είμαι στο ίδιο επάγγελμα. Έχω ζήσει τις συνθήκες «πραγματικού σκληρού σοσιαλισμού» από κοντά επί 25 χρόνια. Πρέπει να αλλάξεις. Εάν μπορείς. Βγεις έξω και κοίτα πως ζουν οι άλλοι. Πήγαινε στις αναπτυγμένες χώρες, και θα μιλήσουμε πάλι.
    Ο σεβασμός προς την ιδιοκτησία του αλλουνού είναι θεμελιώδεις για κάθε σύγχρονη κοινωνία. Έχει κώδικας συμπεριφοράς όταν βγαίνεις έξω.

  15. 15 Flareman 23 Ιουνίου 2007 στο 12:20 μμ

    @Carrot: Νομίζω το θέμα το εξαντλήσαμε, η περαιτέρω αντιπαράθεση δε θα βγάλει κάτι παραπάνω. Εκτιμώ ιδιαιτέρως τη συμμετοχή στον διάλογο – αν και δεν περίμενα ποτέ πως θα με αποκαλούσαν κομμουνιστή-σοσιαλιστή και πράσινο! Μάλλον προς δεξιά/κέντρο κατατάσσομαι, με πιο χαλαρές απόψεις επί του οικονομικού… αλλά θα το εκλάβω ως κομπλιμέντο:)

    Δε θα ήθελα να σχολιάσω τα περί κόμπλεξ και λοιπά, θεωρώ πως η Ελλάδα είναι ανεπτυγμένη χώρα (με τα κουσούρια της σαφώς, αλλά ανεπτυγμένη σίγουρα), και θέλω να πιστεύω πως είμαι ελεύθερος άνθρωπος. Σε μια κοινωνία τα δικαιώματα του ενός σταματούν εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα του άλλου, και όλοι έχουμε τόσο το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, όσο και το δικαίωμα της αξιοπρέπειας και του σεβασμού από τους συνανθρώπους μας. Το να καταπατάται ή το ένα ή το άλλο δε συνάδει με τη δημοκρατικότητα της κοινωνίας μας. Και, αν και η ηλικία και η εμπειρία είναι κάτι το σεβαστό και εκτιμητέο, δε θεωρώ πως δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να χαρακτηρίσει με τέτοιον τρόπο και με χαρακτηρισμούς τέτοιας υφής και βαρύτητας τον οποιονδήποτε.

    Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ και πάλι για τη συμβολή στη συζήτηση και για τις απόψεις σου, και προσκαλώ και τους άλλους αναγνώστες να συμμετάσχουν και να σχολιάσουν επί του θέματος.:)

  16. 16 hawkeye 23 Ιουνίου 2007 στο 1:49 μμ

    Φίλε Flareman, το περιστατικό και τα σχόλια μου θυμίζουν ένα πρόσφατο σχόλιο του καταπληκτικού Bill Maher στην Αμερικανική τηλεόραση. Αξίζει να το δείς όλο το κλιπάκι, έχει πολύ γέλιο! Σ’ένα σημείο λοιπόν αναφέρεται στον George Bush, και λέει κάτι που ταιριάζει και στην περίπτωσή που περιγράφεις:

    «He asked this generation to sacrifice the things he knew we would not miss: our privacy and our morality. He let us keep the money!»

    Άμα θέλεις λοιπόν Carrot, κράτα τα λεφτά σου και πήγαινε ψώνισε εκεί όπου είναι φτηνά μεν, αλλά σε μεταχειρίζονται απαξιωτικά και εσύ είσαι ευχαριστημένος επειδή γλιτώνεις λεφτά.

    Εγώ πάλι δεν μου περισσεύουν, αλλά δε θέλω να τα κρατήσω με αυτούς τους όρους.

  17. 17 Carrot 23 Ιουνίου 2007 στο 1:56 μμ

    «Δε θα ήθελα να σχολιάσω τα περί κόμπλεξ και λοιπά, θεωρώ πως η Ελλάδα είναι ανεπτυγμένη χώρα (με τα κουσούρια της σαφώς, αλλά ανεπτυγμένη σίγουρα), και θέλω να πιστεύω πως είμαι ελεύθερος άνθρωπος.»

    ->Ξέρεις πιο είναι το μισθό ενός απόφοιτου Ιατρού στη Σλοβενία,Τσεχία (δήθεν «κακές, υποβαθμισμένες σχολές»-χε,χε)? 2500Ε. Αναμονή για ειδικότητα? τι είναι αυτό??

    Στην Δανία είναι γύρω 4500Ε για νεοεισερχόμενο στην αγορά. Πήγαινε στη Ελβετία, Δανία, Φινλανδία,Γερμανία. Κανε μια καλοκαιριάτικη βόλτα. Μετά το ξανασυζητάμε… περί την ανάπτυξη.
    Έχεις ακούσει στη Γερμανία, Τσεχία, Πολωνία, Γαλλία, Δανία, Βουλγαρία να τελειώνεις σπουδές χωρίς να έχεις περάσει την Ανατομία, π.χ.? Αποβάλλεσαι από το πρώτο (και κάθε επόμενο έτος) εάν δεν δώσεις (και τελειώσεις με τα) τα απαιτούμενα μαθήματα μέχρι 30/09/ το τρέχων έτος. Φεύγεις, για πάντα…
    Εχ μικρέ…

    ‘Ολα αυτά ξεκινάνε από το να μην βάζεις τα πράγματα στα σουπερμάρκετ όπου θέλεις.

    Είσαι ελεύθερος άνθρωπος? Μπορεί… Μόνο που, από αυτά που γράφεις, αυτό κάπως δε φαίνεται…

  18. 18 coolplatanos 23 Ιουνίου 2007 στο 2:04 μμ

    Το να βάλεις όμως ρουφιάνους μέσα στο μαγαζί να σε παρακολουθούν (και τελικά να καρφώνονται από μόνοι τους γιατί είναι κατωτέρου επιπέδου από αυτό που απαιτεί η δουλειά!) είναι εντελώς απαράδεκτο
    Εδώ θα διαφωνήσω. Οποιος αναγκάζεται να κάνει τέτοια δουλειά κατά κανόνα είναι μάλλον «κατώτερου επιπέδου»… Και το λέω γιατί έχει τύχει να δω και «επίπεδο σεκιουριτάδων»… Μετά όσο για το πακέτο το ρύζι αναρωτήσου απλά αν καθένας από τους χιλιάδες πελάτες που μπαίνουν μέσα άφηνε κάτι σε διαφορετική θέση τι θα γινόταν… Θα χρειαζόταν στο τέλος να έχουν υπαλλήλους μόνο για να μαζεύουν τα πράγματα που αφήνουν σε διάφορα σημεία οι πελάτες. Τα σούπερ μάρκετ σαν τρόπος αγορών είναι χτισμένα στη λογική του σελφ σέρβις και φερμένα από τα αμέρικας πάρα πολλά χρόνια πριν στας Ευρώπας μάλλον με στόχο το λιγότερο δυνατόν απασχολούμενο προσωπικό, κάτι αλά φαστ φουντ… Νομίζω έχεις δίκιο να διαμαρτύρεσαι για την αντιμετώπιση από την εν λόγω επιχείρηση που θα μπορούσε να είναι πιο διακριτική στον έλεγχο, αλλά το προσωπικό δεν φταίει όταν μάλιστα πληρώνεται ελάχιστα χρήματα για τη δουλειά που πετάει… Η εκμετάλλευση των εργαζόμενων είναι πολύ χοντρή σε αυτούς τους χώρους και όλοι επιπέδου τέτοιου που δεν αντιδρούν σχεδόν ποτέ με απεργίες, διότι κατά κανόνα απολύονται πάρα πολύ γρήγορα ώστε να μην κατοχυρώνουν δικαιώματα με αποτέλεσμα να υπάρχει τεράστια ανασφάλεια και φόβος για αντίδραση. Κάποτε είχα ακούσει ότι το carefour σκόπευε να βάλει τις υπαλλήλους να φορούν παπούτσια με ροδάκια, κάτι σαν σκέιτ μπορντ, για να εξυπηρετούν πιο γρήγορα. Δεν το έχω δει να εφαρμόστηκε, αλλά θα τους είχα ικανούς… Οπως σου είπαν και άλλοι απλά αλλάξτε κατάστημα…

  19. 19 Flareman 23 Ιουνίου 2007 στο 4:00 μμ

    @hE: Πολύ έξυπνο σχόλιο πραγματικά:) Προσωπικά προσπαθώ να ψωνίζω από καταστήματα τύπου Γαλαξίας, Ατλάντικ και τα λοιπά, εγχωρίων δηλαδή συμφερόντων – οι μεγάλοι έχουν καλές τιμές μεν αλλά έτσι που πάμε θα κλείσουν τα μπακάλικα στις γειτονιές (τι λέω, ήδη κλείνουν) και μετά θα πληρώνουμε φόρους για ανεργία που λέει ο Carrot παραπάνω. Αυτό δεν είναι πρόοδος αυτό είναι για κλάματα… Και φυσικά όλη αυτή η συμπαιγνία πατάει στο ισχνό πορτοφόλι του μέσου αστού:(

    @coolplatanos: Συμφωνώ απόλυτα για τα πάντα σχεδόν, για τους σεκιουριτάδες τα έχω ξαναγράψει στο blog, για την εκμετάλλευση έχει να κάνει με αυτό που λέω και στον hawkeye, και όσον αφορά στη διακριτικότητα, ακριβώς εκεί ήταν η ένστασή μου. Άλλο να σε ελέγχω που είναι η δουλειά μου και άλλο το in your face που λένε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, με θράσος και στα μούτρα σου.

    @Carrot: Δεν αντιλέγω, η κάθε χώρα έχει τα συν της και τα πλην της. Όχι όμως και υπανάπτυκτη η Ελλάδα!

    Τελικά πάντως το αλλάξτε κατάστημα είναι πραγματικά βιώσιμη λύση και η μόνη πρακτική που ακούστηκε. Γενικά όμως παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ, on topic οι απαντήσεις:)

  20. 20 Carrot 24 Ιουνίου 2007 στο 4:22 μμ

    Μιλάς για ανάπτυξη…
    Κοίτα τη σελίδα αφιερωμένη στη μεγαλύτερη φωνή του αιώνα που πέρασε

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Callas

    Η Αγγλική σελίδα είναι τριπλάσια σε όγκο από την αντίστοιχη Ελληνική… Δεν βρέθηκε ένας Έλληνας να γράψει κάτι για αυτή την φαινομενική γυναίκα και τραγουδίστρια και πάνω από όλα Ελληνίδα …

    Έτσι θα είναι, εφόσον μόνο οι «χαφιέδες» από τα σουπερμάρκετ μας ενδιαφέρουν.

  21. 21 Flareman 24 Ιουνίου 2007 στο 4:33 μμ

    Για τελευταία φορά:

    Θερμά παρακαλώ όλους τους επισκέπτες, τα σχόλια on topic. Δε μου αρέσει να κάνω ριζικές επεμβάσεις αλλά είμαι οικοδεσπότης του Νυστεριού και είναι καθήκον μου να κρατάω σταθερούς τους θεματικούς άξονες:(

  22. 22 tamias 29 Αυγούστου 2007 στο 3:46 μμ

    λοπον, εγω ειμαι ταμιας σε σουπερμαρκετ!Καθε μερα μου βγαινει η πιστη με ολους αυτους που ερχονται (με τους περισσοτερους τελοςπαντων).Επειδη εχουν χρηματα και προκειται να αγορασουν καποια πραγματα δεν σημαινει πως θα μας καβαλησουν κιολας(συγνωμη για την λεξη)!!πραγματικα λυπαμαι οταν ερχονται ανθρωποι χωρις ιχνος ευγενειας για να αγορασουν και αυτο επειδη θα πληρωσουν!μπορει ο πελατης να εχει δικιο αλλα και ο υπαλληλος ειναι ανθρωπος και οχι ΔΟΥΛΟΣ!!Χαρακτηριστικη περιπτωση ειναι τα πραγματα που αφηνουν εδω και εκει επειδη ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ την δοθυλεια και τον κοπο του αλλου.Εγω αυτο που αντιμετωπιζω ειναι τους πελατες που παρατανε στο ταμιο τα καλαθακια με τα πραγματα που θα αγορασουν χωρις να τα αδειασουν με αποτελεσμα να με ποναει η πλατη μου, ο αυχενας μου, το χερι μου σηκωνοντας ολα αυτα τα πραγματα που πηραν και που κουβαλουσαν αλλα που στο ταμιο δεν μπορουν να βγαλουν!ΓΥΦΤΟΙ!Κατοπιν εχουν και την απαιτηση να τους βαλεις τα πραγματα στις σακουλες ωστε να φυγουν ανετοι!
    Οσο για τον ανθρωπου που παρακολουθοπυσε καλα εκανε!Μπορει οι γονεις σου να μην σκοπευαν να κλεψουν αλλα πιστεψε με πολλοι αλλοι σκοπευουν και γιατι δηλαδη ειναι κακο να προσεχει καποιος την περιουσια του;;;
    Αυτα…ελπιζω να ακουστω εως και λιγο…

  23. 23 Flareman 29 Αυγούστου 2007 στο 8:38 μμ

    Τα πάντα ακούγονται εδώ, αρκεί να είναι κόσμια όπως και γράφεις:)

    Το να περιφρουρήσει κάποιος την περιουσία του δεν είναι αθέμιτο – ο τρόπος που διαλέγεις για να το κάνεις όμως, και το πώς το παρουσιάζεις παίζει τεράστιο ρόλο. Η εμπιστοσύνη είναι αμοιβαία, ή τουλάχιστον πρέπει να είναι, και όπως και να έχει, οι ιδιοκτήτες των μεγάλων καταστημάτων έχουν ανάγκη τους πελάτες τους και πρέπει να είναι πιο σεβαστικοί σε αυτούς.

    Τώρα, όσον αφορά στα περί ραφιών και λοιπά – σαφέστατα οι υπάλληλοι δεν είναι υποχείρια κανενός, υπάλληλοι είναι, πληρώνονται για να εξυπηρετούν, η δουλειά τους είναι και αξίζουν τον σεβασμό του πελάτη αλλά και του εργοδότη τους. Δυστυχώς δεν είναι όλοι οι πελάτες (ούτε όλα τα αφεντικά) ίδια – όπως και να το κάνουμε, άλλος ο αγοραστής που θα αφήσει ένα αντικείμενο την τελευταία στιγμή γιατί βιάζεται για τον ΧΨΖ λόγο πριν βγει από το σούπερ μάρκετ μια στις δέκα, και άλλος εκείνος που συστηματικά κάθε μία από τις δέκα φορές που αλλάζει γνώμη για ένα ψώνιο ανά επίσκεψη να το πετάει όπου βρει.

    Υπάρχουν διαβαθμίσεις στα πάντα, νομίζω:)

  24. 24 SOFIA 19 Σεπτεμβρίου 2007 στο 3:13 μμ

    ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ SUPER MARKET ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο Χ-Ψ ΧΩΡΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΒΑΖΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!!!Η ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΕΣ.
    ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ!!!ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΦΥΛΟΥ Η ΧΡΩΜΑΤΟΣ

  25. 25 Flareman 19 Σεπτεμβρίου 2007 στο 3:57 μμ

    Καλά, το τι παλιά posts πάτε και ξεθάβετε δε θα σταματήσει ποτέ να με αφήνει άναυδο:D

    Στο θέμα, έχω ήδη απαντήσει γενικά στα πιο πάνω σχόλια, όπως και για το πότε θεωρώ πως το «άσε ό,τι θες όπου βρεις» είναι φάουλ και πότε όχι (βασικά είναι θέμα συχνότητας και κλίμακας).

    Στα περί ασφαλείας, τονίζω πάλι την ειδοποιό διαφορά: η Αστυνομία δεν κρύβεται (με εξαίρεση τους άντρες της Ασφαλείας, που έχουν σοβαρό λόγο όμως), σου λέει εδώ είμαι και για να σε επιτηρώ και αν χρειαστείς την προστασία μου. Δε σε θεωρεί χαφιεδίστικα απατεώνα αυτόματα:) Και *σαφέστατα* δε μπορούμε να συγκρίνουμε την Αστυνομία που αποτελεί συνθετικό στοιχείο κάθε έννομης κοινωνίας με τον ΧΨΖ «σεκιουριτά» (χαχα) του κάθε σούπερ μάρκετ.

    Αυτά:)

  26. 26 nopi 4 Δεκεμβρίου 2007 στο 9:15 μμ

    Επειδη ήμουν βοηθός υπευθυνου καταστήματος σε lidl σας πληροφορω οτι δεν υπάρχουν μυστηκοι πελατες αλλα εσωτερικος έλεγχος, ο οποίος έχει να κανει με τους εργαζόμενους και τη σωστη λειτουργεια του καταστηματος. Η ταμίας σωστα εκανε και δεν απαντησε γιατι δεν ειναι αυτη η δουλεια της. Για τα παραπονα των πελατων υπάρχει το αναλογο τηλέφωνω. Στα lidl ημαστε ολοι υπάλληλοι και κανενας υπευθυνος ή βοηθος υπευθυνου δεν προσλαμβάνει μυστηκους πελάτες.
    Ο κύριος που έκανε την παρατήρηση θα μπορούσε να ειναι οποιοσδήποτε πελάτης ή ακόμη και ένας απλός αποθηκάριος που σκότωνε την ώρα του μέχρι να πιάσει δουλειά και έκανε τηνπαρατήρηση στην κυρία γιατί δεν είναι η δουλειά κανενός να τρέχει πισω απο κάθε πελάτη και να μαζεύει οτι έχει αποφασήσει οτι δεν θέλει πια να πάρει. Αν δεν θέλει να το πάρει μπορεί να το αφήσει στο ταμείο και η κοπέλα στο τέλος της βάρδιας να τα μαζέψει και να τα βάλει στη θέση τους. Δεν υπάρχει κανένας σεβασμός στους υπαλλήλους σε αυτή την χώρα; Δουλειά μου ήταν να εξυπηρετώ και όχι να υπηρετώ τους πελάτες. Αν το καλοσκεφτείτε όλοι ήμαστε υπάλληλοι κάπου και όλοι ήμαστε πελάτες κάπου. Είναι ένας πολύ καλός λόγος,λοιπόν, να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον. Κακός που στο Γέρακα δεν έχουν σεκιουριτι.

  27. 27 Flareman 4 Δεκεμβρίου 2007 στο 11:01 μμ

    Κατ’ αρχάς, βοηθός υπευθύνου ολοκλήρου καταστήματος με τέτοια ορθογραφικά λάθη; Μήπως δε μας λες κάτι;:hmm:

    Τέσπαν, ο κύριος που λες θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε άλλος, αλλά δεν ήταν. Μην επαναλαμβάνομαι τώρα, δεν επικροτώ το χάος και την αταξία ούτε λέω πελάτες πετάξτε τα όλα από τα ράφια, αλλά ένα μικρό πταίσμα από έναν κατά τα άλλα συνειδητό πελάτη νομίζω δεν επισύρει τέτοιες συμπεριφορές.

    Γα μυστικούς ελέγχους και λοιπά, η κάθε αλυσίδα κάνει ό,τι θέλει σε σχέση με τους εργαζομένους τους και ποιος δέχεται τι από τον εργοδότη του είναι δικό του θέμα. Σε κάθε περίπτωση, εδώ μιλάμε για τα περί πελατών, όχι για τα των υπαλλήλων. Και σεκιούριτι καλά θα κάνουν να έχουν, μπας και περιοριστούν οι κλοπές που γίνονται συχνά πυκνά στα μεγάλα σούπερ μάρκετ – αλλά κι αυτό δεν είναι του παρόντος θέματος:)

    Λοιπόν, επειδή το post έχει κλείσει χρόνο και που το έχω ανεβάσει και επειδή δε γίνεται να αναμοχλεύουμε την κάβα του Νυστεριού κάθε τόσο, κλειδώνω τα σχόλια. Όποιος θέλει να σχολιάσουμε επ’ αυτού ας επικοινωνήσει μαζί μου και το συζητάμε:)


Comments are currently closed.



Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

Αρέσει σε %d bloggers: