Πρόβλημα με DSL σύνδεση

Χθες και σήμερα είχα πρόβλημα με τη σύνδεσή μου: απ’ ότι κατάλαβα γινόταν κάποια αναβάθμιση από πλευράς ΟΤΕ που αφορούσε και τη σύνδεσή του με το ΕΔΕΤ, και γενικότερα οι DSL συνδέσεις του λεκανοπεδίου επηρεάστηκαν.

Γυρίζω χθες απόγευμα από έξω, κάθομαι στον Μακ, αρχίζω δουλειά στο Internet και περί τις 6:15 συνειδητοποιώ πως κάποιες σελίδες που είχα αφήσει ανοιχτές να φορτώνουν έχουν μείνει στάσιμες – τσεκάρω το throughput στην menu bar και βλέπω μηδέν και στα δύο. Το κόκκινο λαμπάκι στο router μου (Sagem F@st 1500WG) είχε ανάψει, ήτοι δε μπορούσα να συνδεθώ με τον provider μου. Δοκίμασα επανεκκινήσεις, διάφορες ιστορίες εκεί πέρα, τίποτα. Τελικά παίρνω τηλέφωνο στην τεχνική εξυπηρέτηση της ΟΤΕνετ, και στο τεχνικό τμήμα τρώω πόρτα για κάνα εικοσάλεπτο (γινόταν χαμός έμαθα εκ των υστέρων). Συνεχίζω κάτι άλλες δουλειές, κατά τις 7:30 το πρόβλημα παρέμενε και ξανακαλώ. Είχαν βάλει ένα ηχογραφημένο μήνυμα πως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα τεχνικής φύσεως και ότι προσωρινά δεν είναι δυνατή η σύνδεση DSL σε όλο το λεκανοπέδιο, τη Χαλκίδα και σε άλλες περιοχές. Φεύγω γιατί είχα μία δουλειά εκτός και το βράδυ πλέον που γύρισα, περί τις 12, η σύνδεση λειτουργούσε (σύμφωνα με τον ρούτερ, ήμουν χώμα και δε μπήκα στον κόπο να ανάψω Mac).

Σήμερα το πρωί σηκώνομαι περί τις 11:20, πάω να καθίσω στο μηχάνημα, πάλι τα ίδια. Βιδώνω, παίρνω στην ΟΤΕνετ όπου ακούω άλλο ηχογραφημένο μήνυμα, διαφορετικό αυτή τη φορά, που έλεγε πως υπάρχει πρόβλημα με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο (ΟΤΕ) και ότι ορισμένες περιοχές της Αττικής κ.ο.κ. έχουν πρόβλημα με τη σύνδεση. Μένω στη γραμμή και συνδέομαι με κάποια κοπελίτσα στο τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης. Μου εξηγεί πως υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεση που αφορά τον πάροχο και πως δεν είναι πρόβλημα από πλευράς ΟΤΕνετ (αλλά αποφεύγει να πει ρητά πως είναι πρόβλημα του ΟΤΕ). Της λέω πως συγχρονίζω με το DSLAM άρα η γραμμή μου είναι εντάξει, μου απαντάει το πρόβλημα είναι κεντρικότερο, τη ρωτάω ποια ακριβώς είναι η φύση του προβλήματος (BRAS ίσως; ), μου λέει δεν έχει σχετική ενημέρωση. Τέσπαν κλείνω το τηλέφωνο, μιλάω με δυο τρεις φίλους εδώ κοντά που δεν έχουν φοιτητικό Internet αλλά εξυπηρετούνται από Πεντέλη (διαφορετικά DSLAM από το δικό μου αλλά και πάλι Πεντέλη), μου λένε όλα ΟΚ. Τελικά η σύνδεση περί τις 12 παρά ορθοποδεί και από τότε δεν έχουμε πρόβλημα.

Σημειωτέον, μου έρχεται ένα mail που εστάλη αργά χθες το βράδυ (δέκα το βράδυ) και το οποίο έλαβα πλέον σήμερα το μεσημέρι, από το Help Desk του ΔΙΟΔΟΣ:

«Ανακοινώνεται ότι τις πρωινές ώρες της Τρίτης 19/6/2007 ενδέχεται να παρουσιαστούν κάποιες διακοπές στις συνδέσεις ADSL ορισμένων χρηστών του ΔΙΟΔΟΣ, λόγω αναβάθμισης της γραμμής που συνδέει τον συγκεντρωτή ADSL του ΟΤΕ με το ΕΔΕΤ.

Σας ευχαριστούμε για τη κατανόηση.
Γραφείο Διαχείρισης ΠΣ-ΔΙΟΔΟΣ»

Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς, αλλά απ’ ότι ακούω υπάρχει μέχρι τώρα πρόβλημα στη Χαλκίδα, και μάλιστα σε μη-ΔΙΟΔΟΣ συνδέσεις. Προσωπικά βλέπω τη σύνδεσή μου γρηγορότερη απ’ ότι πριν (όχι σε όρους τελικής ταχύτητας, αλλά ανταποκρίνεται πολύ αμεσότερα), αλλά αν είναι να μένουμε χωρίς Internet ολόκληρα εικοσιτετράωρα για να γίνονται αναβαθμίσεις… χέσε μέσα Πολυχρόνη.

Ποιοι άλλοι είχατε/έχετε προβλήματα;

7 Responses to “Πρόβλημα με DSL σύνδεση”


  1. 1 DrGolis 19 Ιουνίου 2007 στο 3:28 μμ

    Eδώ όλα οκ!! Έλαβα κι εγώ το mail. Εγώ όμως αποχαιρετώ ΟΤΕ σιγά σιγά και μάλλον θα δοκιμάσω forthnet και γύρω στα 5-7 Mbps που φτάνει στο Μοσχάτο…

  2. 2 Flareman 19 Ιουνίου 2007 στο 5:23 μμ

    Λογικά με το 2play μπορείς να φτάσεις και τα θεωρητικά 24 Mbps με το ιδιόκτητο της Forthnet, ναι;

  3. 3 DrGolis 19 Ιουνίου 2007 στο 7:48 μμ

    Ναι έχεις δίκιο το αυξήσανε… Good…

  4. 4 ditikos 19 Ιουνίου 2007 στο 10:48 μμ

    Ένας φίλος που μένει Ν.Ιωνία με Altecnet (την ίδια εταιρία που έχω εγώ) δεν μπορεί να συνδεθεί εδώ και 2 μέρες. Το κακό του αρχισε πρίν απο κανα 2μηνο που ο ΟΤΕ του είχε κλείσει με το έτσι θέλω το τηλέφωνο για 2 εβδομάδες, και απο εκεί και πέρα έχανε τις συνδέσεις του συνεχώς στο internet.

    Για προχτές όμως, ενώ του λέει οτι είναι συνδεδεμένος στο δίκτυο (Backbone Adsl) δεν τον μπάζει μέσα USB (Error 721). Γνωρίζει κανείς αν συνδέεται το προβληματάκι του με το γενικό που περιγράφει ο Flare?

    Για αυτό το λέω εγώ — μακρία απο usb λύσεις. Είτε pci είτε router.

  5. 5 Flareman 19 Ιουνίου 2007 στο 11:04 μμ

    Εγώ σε ρούτερ είμαι, τη μισή μέρα που δε μπορούσα να τσεκάρω τη σύνδεση από τον Μακ την τσέκαρα από τα λαμπάκια του ρούτορα.

    Μου είπαν πάντως πως το πρόβλημα είναι σε κεντρικό επίπεδο, υποψιάζομαι κάτι σε BRAS… εμένα μου αποσυνδέθηκε άλλες 3-4 φορές σήμερα μέχρι τώρα:(

  6. 6 d1af 20 Ιουνίου 2007 στο 2:28 μμ

    Emena me otenet (oxi diodos) xtes to vrady mia mporousa na anoiksw selides mia den mporousa enw eixa kanonika internet kai simera kata tis 12 pali ta idia alla apo tote ws twra den exw ksanapesei…Eidwmen

  7. 7 Flareman 20 Ιουνίου 2007 στο 3:49 μμ

    Σήμερα όλα καλά, αλλά έγινε και θέμα στις ειδήσεις η διακοπή DSL απ’ ότι έμαθα! Ίδωμεν, πράγματι…


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

