Παραπονάκια αλλά ο απολογισμός θετικός

Ήμουν Βέρντε – ή μάλλον σωστότερα Piu Verde: το γνωστό, στου Παπάγου – χθες βραδάκι, για γλυκό/καφέ και τα λοιπά. Έχω μιλήσει (νομίζω) για το μαγαζί, μου αρέσει πολύ και ειδικά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες είναι πραγματικά καταπληκτικό. Μεγάλο μειονέκτημα το ότι, παρά την μεγάλη έκταση του καταστήματος, αν ο καιρός είναι καλός, τα Παρασκευοσαββατοκύριακα είναι πολύ δύσκολο να βρεις τραπέζι. Παρ’ όλ’ αυτά παραμένει προσωπικό φαβορί, και δεδομένου πως είχα να πάω πολύ καιρό (απ’ το περασμένο φθινόπωρο αν θυμάμαι καλά), σκόπευα να το ευχαριστηθώ.

Μου την έδωσε μία μικρή λεπτομέρεια, κάτι που έχει ξανασυμβεί, και δεν το είχα σχολιάσει τότε. Μια από τις περασμένες φορές που είχα πάει στο Βέρντε είχα παραγγείλει βάφλα με παγωτό, σαντιγύ και σιρόπι, όπως ακριβώς αναγραφόταν στον κατάλογο… αλλά αυτό που τελικά έφτασε ήταν η βάφλα σόλο με το παγωτό! Όταν το σχολίασα μου απαντάει το γκαρσόνι «α, θέλετε και τη γαρνιτούρα» (όχι ρε Καραβάγγο, έτσι το παρήγγειλα, για να έχει μεγάλο όνομα), παίρνει πίσω το πιάτο και το επιστρέφει μετά από κάνα εξάλεπτο με το παγωτό σούπα πλέον. Χτες είχαμε rerun του ιδίου έργου: παίρνω το μενού (καινούργιο btw), κοιτάζω μέσα και διαλέγω brownies με κουαντρώ, σιρόπι σοκολάτας, παγωτό και καραμελωμένα φυστίκια. Το πιάτο είχε μεν brownies, είχε το παγωτό και σιρόπι σοκολάτας… αλλά το λικέρ ήταν μηδαμινό, οι δε ξηροί καρποί άφαντοι! Δεν έκανα φάση γιατί δεν ήθελα να χαλάσω τη διάθεσή μου, αλλά μου κακοφάνηκε λίγο – όταν το μαγαζί σε χρεώνει τσιμπημένα απαιτείς τα πάντα να είναι στην εντέλεια.

Απ’ την άλλη, για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, γινόταν χαμός στον κόσμο, και η δόση σοκολάτας ήταν αρκετά καλή, οπότε δεν πολυπειράζει:) Το άλλο καλό του Βέρντε είναι η μουσική του: το κάτι άλλο! Φανταστικές επιλογές, με απ’ όλα μέσα – από Rolling Stones και Tom Jones, μέχρι bossa nova, lounge, latin jazz, Sting, ό,τι θες:)

Οπότε μπορώ να πω ότι επί του συνόλου η εμπειρία ήταν θετική:D Τα κεφάλια μέσα τώρα, πίσω στη μανούρα…

5 Responses to “Παραπονάκια αλλά ο απολογισμός θετικός”


  1. 1 Sir_Alexander 17 Ιουνίου 2007 στο 2:11 πμ

    Έχει πραγματικά ευχάριστη ατμόσφαιρα… Την Παρασκευή το βράδυ ήμουν και εγώ εκει…Δυστυχώς δεν σε είδα…
    Τα λέμε…

  2. 2 John Karakatsanis 17 Ιουνίου 2007 στο 9:08 πμ

    Την Παρασκευή το βράδυ ήσουν εκεί; Ήμουν κι εγώ Παρασκευή βράδυ Verde!!

    ΥΓ: Το ότι έχει πολύ κόσμο δε δικαιολογεί να μη φτιάχνουν σωστά τις παραγγελίες!!

  3. 3 Flareman 17 Ιουνίου 2007 στο 12:29 μμ

    Όταν λέω βράδυ εννοώ 8 με 11 περίπου:)

    Αλλά συμφωνώ και με τους δυο σας:D

  4. 4 John Karakatsanis 17 Ιουνίου 2007 στο 12:56 μμ

    @ Flareman: Κι εγώ 9 με 12 ήμουν εκεί!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

