ΟΤΕνετ και χρεώσεις

Ήλπιζα πως δε θα με έπαιρνε η μπάλα των φουσκωμένων λογαριασμών αλλά καλά το λένε, μηδένα προ του τέλους μακάριζε…

Συνοπτικά: πριν ένα χρόνο (5/5/2006) ενεργοποιήθηκε η φοιτητική μου DSL, ΟΤΕνετ στα 768/192, μέσω ΔΙΟΔΟΣ, με 12 μήνες ελάχιστη σύμβαση προπληρωμένους (142,80 €), και μετά από αυτούς 11,90 € ανά μήνα για όσο χρονικό διάστημα δικαιούμαι φοιτητική σύνδεση. Στην τιμή περιλαμβάνεται ο εξοπλισμός, η εφ’ άπαξ ενεργοποίηση της γραμμής αλλά και το πάγιο του ΟΤΕ για ADSL κύκλωμα, όπως και η ίδια η σύνδεση και όποιες άλλες υπηρεσίες παρέχει η ΟΤΕνετ (SMS, e-mail accounts κ.ο.κ.). Φέτος στις 5/5 έληξε ο προπληρωμένος χρόνος και έπρεπε να αποφασίσω αν θα διακόψω ή αν θα παραμείνω στην ίδια εταιρεία. Βάζοντάς τα κάτω και συγκρίνοντας με τα υπόλοιπα φοιτητικά πακέτα κατέληξα ότι με συνέφερε να μείνω εδώ που είμαι και να πληρώνω κάθε μήνα με αορίστου πλέον χρόνου σύμβαση.

Σήμερα ήρθε ο πρώτος λογαριασμός… και τα έκανε μπάχαλο. Μου χρεώνουν την περίοδο 5 Μαϊου 2007 – 31 Μαΐου 2007 (σωστό), την περίοδο 1-30 Ιουνίου 2007 (δηλαδή τον τρέχοντα μήνα, καφριλίκι να τον πληρώσεις τον μισό δεδουλευμένο αλλά έστω, σωστό), αλλά οι τιμές είναι αλλού! Αντί για 11,90 ευρώ τελική τιμή συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19% για τον Ιούνιο και κάτι λιγότερα για τον Μάιο (που είναι σκάρτος μήνας και όχι ολόκληρος), με χρεώνουν 20,5 € ανά μήνα! Δηλαδή 72% πάνω από την τιμή που έχω να πληρώσω – ο λογαριασμός ήρθε σύνολο 38,37 € και όταν το είδα δεν το πίστευα. Πρώτη μου σκέψη ήταν μήπως άλλαξε η ΟΤΕνετ τις χρεώσεις και δεν το πρόσεξα, αλλά στη σχετική ενότητα του site τους αναφέρει την ίδια τιμή σταθερά για το φοιτητικό πακέτο αυτό. Τους πήρα τηλέφωνο (801-11-35555), μου απάντησε μια κοπελίτσα, της είπα στα γρήγορα τα καθέκαστα, τόνισα πως είμαι φοιτητής και δικαιούμαι φοιτητικές τιμές μέχρι τον πρώτο του 2009 και πως δε χρωστάω κάποιον παλιότερο λογαριασμό αφού πρόκειται για τον πρώτο. Μπήκε στα κιτάπια τους, μου επιβεβαίωσε πως είναι λάθος η χρέωση («σας χρέωσε με την τρέχουσα χρέωση για ιδιώτες πελάτες») και μου είπε πως θα δηλώσει στο σύστημα το σφάλμα. Όταν ρώτησα τι κάνω εγώ από εδώ και πέρα, μου λέει αγνοήστε το λογαριασμό που σας ήρθε και στον επόμενο θα υπάρχουν οι χρεώσεις των τριών μηνών σωστά.

Θεωρητικά το ζήτημα λύθηκε, αλλά στην πράξη υπάρχει πρόβλημα. Πώς ξέρω εγώ ότι ο επόμενος λογαριασμός θα είναι σωστός; Θα έρθει περί τις 15 με 20 Ιουλίου, ντάλα κατακαλόκαιρο δηλαδή που παίζει και να έχω φύγει, που λέει ο λόγος δηλαδή γιατί με το χώσιμο που έχουμε φάει χλωμό το βλέπω. Ο λογαριασμός που ήρθε σπίτι έχει προθεσμία εξοφλήσεως τις 26/6, γράφει από πίσω δε πως αν περάσει η ημερομηνία αυτή αρχίζουν να χρεώνουν πρόστιμο υπερημερίας και στις 15 μέρες μπορούν να το κόψουν… και μετά άντε να επανενεργοποιείς, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Η κοπελιά μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι κόβουν συνδέσεις μετά από τρεις απλήρωτους λογαριασμούς οπότε είμαστε εντάξει. Εγώ όμως δε μπορώ να βασιστώ σε κάτι τέτοιο που δεν αναφέρεται πουθενά!

Τέσπαν, μεγάλη απογοήτευση από πλευράς ΟΤΕνετ αυτή, και μάλιστα με το καλημέρα σας. Πρέπει τώρα να τρέχω στα κεντρικά τους στο Μαρούσι και να ρωτάω τι μπορεί να γίνει και αν γίνεται να τους πληρώσω επί τόπου το σωστό ποσό για να είμαι εντάξει στα χρέη μου προς αυτούς – αν δε γίνεται έχουμε πρόβλημα. Αν δε λείπω Ιούλιο, Αύγουστο θα λείπω σίγουρα, πώς θα πληρώσω του Αυγούστου; Λέγανε ότι μπορώ να καταθέσω από τραπέζης το χρηματικό ποσό του επομένου μηνός για τον κωδικό πελάτη μου και να είμαι εντάξει, αλλά μετά από αυτό ποιος τους εμπιστεύεται; Και μετά σου λέει e-πληρωμές από sites και τηλέφωνα και με πάγιες αυτόματες εντολές και μαλακίες. Αν είχα εξουσιοδοτήσει να τραβάνε λεφτά αυτόματα από την τράπεζα θα μου είχανε πάρει 16 ευρώ παραπάνω από τα 22 και κάτι, το 72% που λέγαμε, και άντε να βρω το δίκιο μου!

Άπαπα… κάτι ξέρω που είμαι καχύποπτος σε ορισμένα θέματα>:( ΟΤΕνετ φάουλ, τα λέμε εδώ τα σωστά αλλά και στα στραβά δε χαρίζομαι…

15 Responses to “ΟΤΕνετ και χρεώσεις”


  1. 1 papo 14 Ιουνίου 2007 στο 10:16 μμ

    πράγματι πρέπει να εχουν πρόβλημα με το billing system για να ειναι τοσο inflexible. Μου έχει τύχει σχεδόν το ιδιο πριν 1.5 χρόνο. Και εγώ ημουν λίγο διστακτικός , τελικά είπα δεν γαμιέται και έγινε όπως με είχαν ενημερώσει. Βέβαια ποτέ μην λες ποτές αλλά οκ…λογικά θα είσαι ok!

  2. 2 Flareman 14 Ιουνίου 2007 στο 10:33 μμ

    Η ηλιθιότητα ρε Πάρι ξες ποια είναι; Ότι τις βλακείες και τα λάθη που κάνουν αυτοί δεν είναι αρκετά ευέλικτοι ώστε να τα διορθώσουν διαφανώς, και σε αναγκάζουν να περάσεις από όλο το δυσκοίλιο κανάλι της γραφειοκρατίας τους μέχρι να βγάλεις άκρη. Τώρα κατάλαβα πού κολλάει εκείνο το «Η ΟΤΕνετ Α.Ε. δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά υποστεί ο πελάτης ή/και τρίτος εξ’ αιτίας αυτής» που είναι γραμμένο στο πίσω μέρος του λογαριασμού… βγάζουμε την ουρά μας απ’ έξω λέγεται!

    Τέσπαν να δούμε τι θα γίνει. Εσύ είσαι 8άρης τώρα, φυσάς:D

  3. 3 Stelios 14 Ιουνίου 2007 στο 10:47 μμ

    Όχι ρε Flare! Τι λες τώρα!

    Σε λίγο λήγει και η δική μου προπληρωμένη για τον πρώτο χρόνο και κανονικά πρέπει να μου έρθει η χρέωση των 11,90. Έχει γούστο να κάνουν και σε μένα καμιά λαδιά και να μου την αυξήσουν κατά λάθος. Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει!!!

    Έτσι όπως έγινε η κατάσταση, θα έπρεπε να είσαι και ευχαριστημένος που δεν σου χρέωσαν πάγιο πΟΤΕ…. lol lol

  4. 4 Flareman 14 Ιουνίου 2007 στο 11:01 μμ

    Ρε μη γελάτε, είναι θλιβερή η κατάσταση! Άσε που αύριο αναγκάζομαι να αλλάξω όλο το πρωινό πρόγραμμα για να στριμώξω τη… βίζιτα στα κεντρικά τους και να ξανακατέβω στη Σχολή. Ας κανονίσουνε την πορεία τους αν δε γίνει σωστά η δουλειά!

    Μίλησα:D

    // Πέρα από την πλάκα, περίμενε τον πρώτο λογαριασμό και αν στην κάνουνε ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ με το σκεπτικό ότι θα στα σκοντάρουν έναντι. Στην πίσω όψη του λέει πως με την πληρωμή του πρώτου λογαριασμού αποδέχεσαι τους όρους κλπ κλπ, οπότε ποτέ δεν ξέρεις σε τι μεταφράζεται αυτό. Λύσε το θέμα και πλήρωσε το σωστό ποσό:)

  5. 5 Stelios 14 Ιουνίου 2007 στο 11:08 μμ

    Αναμένουμε τις εξελίξεις…

  6. 7 DrGolis 15 Ιουνίου 2007 στο 8:18 πμ

    Κάτσε ρε man μισό λεπτό.
    Εμένα μου ήρθε ακριβώς το ίδιο μπιλιέτι, με ημερομηνία 5/5 κιόλας.
    Αλλά τα λέει διαφορετικά.

    Αναφέρει ότι για το Μάιο: χρωστάω 10,89e για τη γραμμή (21048 τάδε) και άλλα 4,12e για access s1 λέει και έχει το username μου.
    Για τον Ιούνιο, οι αντίστοιχες τιμές είναι 12,50 e και 4,73e.
    Βάζει κι άλλα 6,13e ΦΑΠΑ στο αρχικό σύνολο των 32,24 e και να σου το 38,37.

    Τι γίνεται;

    Βασικά εγώ τη Δευτέρα θα φύγω από ΟΤΕ και θα πάω FORTHNET, ΤΗΛ & ΙΝΤΕΡΝΕΤ στο ιδιόκτητό της. Συμφέρει
    Αλλά γιατί να πληρώσω κερατιάτικα έστω και ένα λογαριασμό στον ΟΤΕ??

  7. 9 Flareman 15 Ιουνίου 2007 στο 4:17 μμ

    Το ίδιο ακριβώς που σου ήρθε ήρθε και σε μένα. Χρεώνει την γραμμή και τη σύνδεση, το σύνολό τους συν το ΦΠΑ για έναν ολόκληρο μήνα είναι στα 20,5 ευρώ περίπου, για τον Μάιο που άρχισε στις 5/5 είναι λίγο λιγότερα. Σφάλμα συστήματος λέει, μπορείς να το διευθετήσεις από τα κεντρικά τους στο Μαρούσι.

    Θα τα πω άλλη ώρα τι έγινε σήμερα, τώρα δεν προκάμω:( Αλήθεια, γιατί πας Φορθ; Τι βρήκες που σε συμφέρει;

  8. 10 DrGolis 15 Ιουνίου 2007 στο 5:20 μμ

    Το πακετάκι forthnet2play που με 40 ευρώ το μήνα έχεις τηλ με δωρεάν όλα τα σταθερά + dsl έως 10mbps (όπου έχει ιδιόκτητο δίκτυο). Τα ψάχνω ακόμα βέβαια αλλά έχω καταλήξει κατά 90%. Έχω ακούσει θετικά σχόλια από παιδιά που το έχουν βάλει. Αν ξέρει κανένας κάτι περισσότερο από τα ωραία που κλασσικά πλασάρουν για να εντυπωσιάσουν, αν το έχει κανείς και έχει δει κάτι αρνητικό, help guys…

  9. 11 DrGolis 15 Ιουνίου 2007 στο 5:23 μμ

    Με τον ΟΤΕ φίλε τι να πω… Αυτοί είναι ικανοί να το κάνουν επίτηδες γιατί ξέρουν ότι σ’ αυτή τη χώρα λίγοι τα ψάχνουν και οι περισσότεροι θα πληρώσουν = ένα συνολικά αξιόλογο κέρδος από το πουθενά, έστω και αισχρό… Σα λαός τη λέξη μαζική αντίδραση δνε την ξέρουμε. Κατανοούμε τη δύναμη της μάζας σε άλλα ζητήματα, αλλά εκεί που πρέπει να τη χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας, le poulet…

  10. 12 Flareman 15 Ιουνίου 2007 στο 5:30 μμ

    Αυτό με τα 24 Mbps που λέγανε στο ιδιόκτητό τους δεν ισχύει; Ξέρω τον KCorax που ήθελε να φύγει από Φορθ και δεν του αποδεσμεύανε με τίποτα τη γραμμή, άσε που του χρεώσανε τη συνέχιση της συνδρομής που δε ζήτησε και ακόμα το κυνηγάει για να ξεμπλέξει… είμαι καχύποπτος με τόσα που ακούω, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα 😐

  11. 13 DrGolis 15 Ιουνίου 2007 στο 5:55 μμ

    Άσε αυτό το κάνουν κατά κόρον από την TELEDOME, μια μαλακία στην Καλλιθέα, που δήθεν έχει καλύτερες τιμές (επί της ουσίας ψίχουλα) και που όταν θες να επιστρέψεις ΟΤΕ ή να πας αλλού, ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ! Απάτεώνες!! Πολύς κόσμος δυσαρεστημένος, εγώ από φίλο το έμαθα. Προς αποφυγήν και συμμόρφωσιν…

    Εγώ για τη FORTHNET το ψάχνω ακόμα… Θέλω να είμαι σίγουρος

  12. 14 ditikos 15 Ιουνίου 2007 στο 6:03 μμ

    Για τον OTE:
    Εχει συμβεί γενικότερα σε πολλούς λογαριασμούς αυτό Flare. Το Φεβρούαριο έδωσα πάγιο για ενα μήνα (Ιαν-Φεβ) και μετά το Μάιο ξανά μου ήρθε λογαριασμός… πάλι καλά που το είχαν διαγράψει το πάγιο. Βασικά απο ότι έχει ψυλλιαστεί το αυτί μου, είχαν κάνει upgrade σε κάποια billing συστήματα με αποτέλεσμα να έρθουν και άλλοι λογαριασμοί επιπλέον οι οποίοι διαγράφονται στο επόμενο.

  13. 15 Flareman 16 Ιουνίου 2007 στο 2:26 μμ

    Η πλάκα είναι ότι γράφει πάνω «OTEnet OnDSL Kit Student (S1)» και κατά τα άλλα χρεώνει τιμές ιδιωτών δίπλα!

    Δε θα έπρεπε να τους βάλει λίγο χέρι το ΥΠΕΠΘ και η ΓΓΝΓ; Ειδικά από τη στιγμή που υποτίθεται πως το ΔΙΟΔΟΣ αφορά την προώθηση της ευρυζωνικής προσβάσεως στους φοιτητές…


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

