Δωρεάν αναβάθμιση μνήμης από τη Systemgraph!

Μην κλάψετε πολύ οι υπόλοιποι, αλλά όσοι έχετε αγοράσει οποιονδήποτε Intel Mac υπολογιστή εκτός από Mac Pro από τη Systemgraph με 512 MB RAM μπορείτε να τους πάτε το μηχάνημα και να σας αναβαθμίσουν τη RAM σε 1 GB δωρεάν. Πάρα πολύ καλή κίνηση, να στηρίξουμε λίγο και αυτούς που το αξίζουν:)

Σημειωτέον, αναβαθμίσανε και το site τους και φυσάει! Όσοι σκέφτεστε για αγορά Mac άφοβα Systemgraph:D

7 Responses to “Δωρεάν αναβάθμιση μνήμης από τη Systemgraph!”


  1. 1 dtsomp 13 Ιουνίου 2007 στο 12:07 μμ

    Καλά, αυτό μας έλειπε…. Mac Pro με 512…. 😀

    Πέρα από την πλάκα, η κίνηση της Systemgraph είναι εκπληκτική για τα ελληνικά δεδομένα. Μπράβο της!
    (γιατί τα καλά – όπως και τα άσχημα – πρέπει να λέγονται)

  2. 2 papo 13 Ιουνίου 2007 στο 12:30 μμ

    ναι …πολυ καλή να το αναφέρω και στο podcast μιας και μάλλον δεν τα είπα σωστά!

  3. 3 poromenos 13 Ιουνίου 2007 στο 4:23 μμ

    αντε στο μέλλον να μας αναβαθμίσει και εμας από 1gb σε 2gb :P:P:P
    Μπράβο στην systemgraph αν και έχω κάπια παράπονα για τους πωλητές τους…..

  4. 4 Flareman 13 Ιουνίου 2007 στο 5:07 μμ

    @dts: Πράγματι, αν και όπως λέει ο Πορωμένος καλά που θα ‘τανε να μας έκανε 2×1 GB…:P

    @papo: :oneup:

    @por: Εγώ δεν έχω κανένα παράπονο, ίσα ίσα με πήρανε τη μέρα που είπανε και μου κρατήσανε στοκ όπως είχαμε συμφωνήσει… αν είχαμε και κάνα σκόντο στην τιμή τι καλά που θα ήταν…:)

  5. 5 poromenos 13 Ιουνίου 2007 στο 9:28 μμ

    εγώ ίσως έπεσα σε κακή περίοδο (xmas)
    Καταρχας μέχρι να γίνει η παραγγελιά μου εβγαλαν το λάδι στην αναμονή,και μέχρι να πετύχω κάποιον πωλητή να μιλήσω
    Αφού βρήκα και έκανα την παραγγελία,έκαναν 3 μέρες να μου το στείλουν-να το δώσουν στην μεταφορική- (μένω Θεσ/νίκη) επειδή λέει δν έρχονταν η ACS να το πάρει!!!!!
    Εφαγαν ένα βρισημο και τελικά το έστειλαν με άλλη
    Τέσπα όλα καλά,τουλάχιστον έφτασε :p

  6. 6 Flareman 13 Ιουνίου 2007 στο 9:49 μμ

    Εγώ το πήρα από το μαγαζί τους γιατί ήθελα να το ανοίξω επί τόπου και να δω αν είναι εντάξει, το έβαλα στην πρίζα και τσέκαρα για καμμένα πίξελ κλπ, όλα καλά. Περίμενα μία εβδομάδα για να φέρουν στοκ και με πήρανε όπως είχανε προσφερθεί να με ρωτήσουνε αν θέλω να μου το κρατήσουνε. Καλή εξυπηρέτηση, όχι φοβερή και τρομερή αλλά καλή.

    Έχω ακούσει πως έχουνε φοβερό σέρβις και τεχνικούς όμως:)


  1. 1 WeekendGeekCast#55 - ISS όπως λέμε IIS …καμία σχέση! Παράθεση σε 16 Ιουνίου 2007 στο 12:43 πμ

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

