Αναγνώριση φωνής στο Europhone Banking

Η Eurobank έχει τη δυνατότητα να προσπελάσεις τους λογαριασμούς σου και τα λοιπά assets σου, πλέον του e-banking, του κινητού, των ATMs και της κλασσικής μεθόδου-«γκισέ», και μέσω τηλεφωνικού συστήματος, το καλούμενο Europhone Banking. Επιλέγεις στην τράπεζα ένα PIN (ανεξάρτητο) που χρησιμοποιείται στις τηλεφωνικές συνδιαλλαγές, και από το μενού πιέζοντας τον ανάλογο αριθμό διαλέγεις τι θες να κάνεις: να πληρώσεις λογαριασμούς, να ελέγξεις υπόλοιπα ή δόσεις, τέτοια πράγματα.

Ή μάλλον μπορούσες να διαλέξεις τι ήθελες να κάνεις – η τράπεζα άλλαξε το σύστημα πρόσφατα και εδώ και περί τον έναν μήνα το phone banking τους παίζει με voice recognition! Αφορμή να το διαπιστώσω στάθηκε ο πατέρας μου: πήρε για μια δουλειά και αντί για το γνώριμο μενού άκουσε τις οδηγίες σε ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα να του λένε πες αυτό ή πες το άλλο. Προφανώς τα έχασε, περίμενε να τον συνδέσει το σύστημα με εκπρόσωπο που τον εξυπηρέτησε, και διαμαρτυρήθηκε για τη ριζική και άβολη αλλαγή. Η τράπεζα, σημειωτέον, δε σου προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής του παλιού ή του νέου συστήματος.

Προσωπική μου άποψη; Η αναγνώριση φωνής είναι ακόμα σε πολύ αρχόμενο στάδιο – έχω παίξει κάμποσο με σχετικά συστήματα και δε χαρίζονται εύκολα στα λάθη σου. Ή θέλουν εκτεταμένη εκπαίδευση, ή καθαρότατη προφορά και άρθρωση για να σου κάνουν το χατήρι να υπακούσουν στις εντολές σου. Βασική αρχή στον προγραμματισμό και στον σχεδιασμό περιβαλλόντων εργασίας είναι το ότι ΔΕΝ αλλάζεις ένα περιβάλλον που δουλεύει και έχει μία παγιωμένη βάση χρηστών. Πάντα, βέβαια, λαμβάνεις υπ’ όψιν την ευχρηστία του παλιού και του νέου συστήματος, το target group σου, όπως και το πόσο πολλούς ανθρώπους εξυπηρετείς με την υπηρεσία σου… αλλά ως γενικό κανόνα εφαρμόζουμε το «μην τους ξεβολέψεις αν δεν πρόκειται να κάνεις ριζικές, καινοτόμες και πολύ πολύ λειτουργικές αλλαγές».

Εδώ τι έγινε: αλλάζει το σύστημα εξυπηρέτησης εντελώς, με νέα μενού (με νέα δομή των μενού), νέα μέθοδο αλληλεπίδρασης με το σύστημα, μία μέθοδο που οι παλιότεροι και πιο αμυντικοί στην τεχνολογία ίσως να μην εμπιστεύονται (εδώ εγώ δεν την εμπιστεύομαι), και ανακατεύεις τα πέντε πράγματα που αρκετός κόσμος ο οποίος εξαρτάται από εσένα και τα οποία κοπίασε για να μάθει – και του βάζεις εκατό καινούργια, που ακόμη και νεαρούδι μεγαλωμένο στην εποχή του Internet να ήτανε, και πάλι θα τα μπέρδευε! Correct me if I’m wrong, αλλά νομίζω ότι τα κάνανε θάλασσα οι λεβέντηδες της πολυχρονεμένης μας EFG:P Και για εκείνη την αναβάθμιση του e-Banking για να παίζει σε browsers πλην IE ακόμη περιμένουμε…

Ωραία, φαντάσου να παίρνει ο κουμπάρος από τους Γαργαλιάνους Ηλείας και να λέει αντί για «Υπόλοιπο» «‘Πόλιιιιιιιιπου» – λες να το καταλάβει;:rofl:

Advertisements

2 Responses to “Αναγνώριση φωνής στο Europhone Banking”


  1. 1 papo 14 Ιουνίου 2007 στο 8:56 πμ

    χα χα χα ρε τον κουμμπάρο!

  2. 2 Flareman 14 Ιουνίου 2007 στο 1:19 μμ

    Όχι ρε κουμπάρος είναι από Κύπρο:)


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουνίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

Αρέσει σε %d bloggers: