Έ ρε ράμματα…

Τα έλεγα χθες για την κυλιόμενη, μου πρότεινε ο εξαίρετος αναγνώστης και διακεκριμένος μπλογκάς Γιάννης Καρακατσάνης (άτιμη μπλογκόσφαιρα, μας κάνεις όλους αδιακρίτως γνωστούς:P) να πιάσω με τρόπο τον υπεύθυνο του σταθμού Αμπελοκήπων του ΜΕΤΡΟ και να τον «ωθήσω» ελαφρώς προς τη σωστή κατεύθυνση. Το έκανα – και όπως είχα προβλέψει προσέθεσα ένα δέκατο του χιλιοστού έλκος ακόμα στο στομάχι μου. Οι σκηνές που ακολουθούν είναι αμοντάριστες:

– Ναι γεια σας.
– Γεια σας (μέσα από το intercom, σιγά μη μου έκανε τη χάρη να βγει να μιλήσουμε).
– Ξέρετε η κυλιόμενη που κατεβαίνει από το πεζοδρόμιο στην πλευρά προς Πανόρμου είναι χαλασμένη.
– (Ανοίγει το σύστημα των καμερών για παρακολούθηση – λες και δεν ήξερε τη βλάβη! – και τσακ τσακ τσεκάρει ότι όντως λέω αλήθεια) Ναι, και;
– Ξέρετε, έχει κοντά μήνα που είναι έτσι.
– (Ξανά τσεκ στην οθόνη) Ναι, και;
– Ε δε θα έπρεπε να επισκευαστεί;
– (Με ύφος) Δηλαδή το πρόβλημά σας είναι πως δε μπορείτε να κατεβείτε από το δρόμο στο σταθμό;
– Όχι κύριέ μου, απλώς βλέπω μία βλάβη που δυσχεραίνει τη χρήση του σταθμού από εμένα και που αργεί να επισκευαστεί.
– Ε τότε μπορείτε να περνάτε απέναντι και να κατεβαίνετε από τις εδώ κυλιόμενες.
– Κοιτάξτε, το θέμα δεν είναι πού θα βρω κυλιόμενες. Το θέμα είναι πως η βλάβη υπάρχει εκεί τέσσερις εβδομάδες και ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα.
– (Ο μέγας υψώνει τον τόνο της φωνής, παίρνει το ύφος «τώρα την έβαψες», και με αρχίζει) Ακούστε να δείτε, και μη με διακόπτετε, υπάρχει τεχνική βλάβη στις κυλιόμενες και δε μπορούμε να τις λειτουργήσουμε – μέχρι να εξασφαλίσουμε τη σωστή τους λειτουργία δε μπορούμε να τις βάλουμε μπρος, τίθεται θέμα ασφαλείας του επιβατικού κοινού.
– (Εγώ ακόμα ατάραχος και με μειλίχιο ύφος) Ναι, αυτό που μου λέτε το καταλαβαίνω, αλλά δε σας ζητάω να ανάψετε τις σκάλες όσο έχουν πρόβλημα: ρωτάω γιατί αργεί να διορθωθεί το πρόβλημα.
– (Με ανήξερο ύφος) Δεν αργεί, γίνονται επισκευές.
– Καλά, με συγχωρείτε, επισκευές ενός μηνός; Προφανώς κάποιος κωλυσιεργεί – πού πρέπει να απευθυνθώ και να ζητήσω να αρθεί το κώλυμα και να ολοκληρωθεί η επισκευή;
– Δε μπορείτε να απευθυνθείτε κάπου – η εταιρεία θα ολοκληρώσει την επισκευή και θα ανοίξει τις κυλιόμενες όταν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο.
(Ως εδώ ήμουν ήρεμος, κάπου εδώ το ύφος «άντε και δες αν έρχομαι» άρχισε να μου τη δίνει.)
– Κοιτάξτε, ως Έλλην φορολογούμενος πολίτης πληρώνω κι εγώ για αυτό το έργο και την υπηρεσία του ΜΕΤΡΟ-
– Κάνετε λάθος, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει χρηματοδοτήσει το έργο-
– Ναι, και η Ελλάδα πού ανήκει; Στην Αμερική; Στην Ευρώπη δεν ανήκει; Οι φόροι που πληρώνω πηγαίνουν στα ταμεία του ιδίου κράτους του οποίου το Υπουργείο Μεταφορών ρυθμίζει τα κόμιστρά σας, τη λειτουργία σας, κ.ο.κ.
– Και τι θέλετε να πείτε;
– Θέλω να πω πως κάποια πράγματα θεωρούνται κομμάτια της υπηρεσίας που προσφέρει το Αττικό ΜΕΤΡΟ στον πολίτη και δε βλέπω να υλοποιούνται στην πράξη – όπως οι κυλιόμενες που σας λέω.
– Εδώ κύριε είναι εταιρεία, όχι Δημόσιο για να ζητάτε ό,τι θέλετε.
– Κύριέ μου, πέραν της φορολογίας, πληρώνουμε και εισιτήριο το επιβατικό κοινό, και μάλιστα τσιμπημένο. Πελάτης είμαι, οφείλετε να με εξυπηρετήσετε.
– Αυτό που πληρώνετε είναι για τη μετακίνηση.
– Σοβαρά; Και η καθαριότητα των σταθμών, η αγορά νέων συρμών, η συντήρηση, αυτά τα χαζοπεριοδικά που μας μοιράζετε δωρεάν κάθε τόσο από ποιανού την τσέπη βγαίνουν; Μήπως τα κάνετε δώρο από τη δική σας;
– …
– Εν πάσει περιπτώσει, επειδή δε βλέπω να συνεννοούμαστε, υπάρχει κάποιο τηλέφωνο ή κάποια υπηρεσία όπου να μπορώ να κοινοποιήσω τα παράπονά μου;
– Ναι, το Γραφείο Επικοινωνίας Επιβατικού Κοινού.

Βγήκε, μου έδωσε ένα μικρό προσπέκτους με τηλέφωνα κ.ο.κ. και τον ευχαρίστησα, φεύγοντας. Απ’ ότι καταλάβατε, ποσώς τον νοιάζει αν δουλεύει η σκάλα ή όχι, ή το πότε θα τη φτιάξουν, ποσώς τον ενδιαφέρει το καθήκον του ως υπεύθυνος σταθμού να προωθήσει τα παράπονα του πελάτη/πολίτη στους προϊσταμένους του, και το μόνο που τον νοιάζει είναι πως δεν είναι «Δημόσιο» για να ζητάμε ό,τι θέλουμε… τα κεκτημένα μας (ή μάλλον πεπληρωμένα μας) δηλαδή! Με έκανε πάσα και ο Θεός βοηθός.

Εγώ σκοπεύω να στείλω mail ή/και να πάρω τηλέφωνο στο Γραφείο που λέει, να δω τι θα μου πούνε. Είναι pservice@ametro.gr η διεύθυνση email και 210 – 51 94 012 το τηλέφωνο, στον Σταθμό Συντάγματος και ώρες επτά με επτά τις εργάσιμες ημέρες. Όσοι έχετε σχόλιο να αφήσετε, ελεύθερα:)

18 Responses to “Έ ρε ράμματα…”


  1. 1 antonios 31 Μαΐου 2007 στο 11:00 μμ

    na epimeineis sti siberifora tou maga…
    tha to ektimisoun

  2. 2 Flareman 31 Μαΐου 2007 στο 11:30 μμ

    Σε πρώτη φάση θα είμαι διπλωματικός – δεν έχω λόγο να τους ορμήσω με το καλημέρα σας. Φυσικά θα κάνω και μια αναφορά στον υπεύθυνο, δεν πρόκειται να εστιάσω κάπου συγκεκριμένα, ούτε να τα φουσκώσω… την αλήθεια που λέω κι εδώ θα πω:)

    Και να δούμε τι θα γίνει με το πρόβλημα… θα το στρώσουνε;:hmm:

  3. 3 papo 1 Ιουνίου 2007 στο 8:27 πμ

    Ακου ρε μαλάκα απάντηση ο βλάκας! Έχουν μάθει το παραμύθι, η ευρωπαική ένωση το πλήρωσε. Η απάντηση που πρεπει να σε κάνει να το βουλώσεις!
    Τραγικός…..τραγικός!
    Εγώ προσωπικά θα έπερνα και το όνομα του…για να τον κάνω ρεζίλι….για την πραγματικά Νεο-ελληνικότατη απάντηση!

  4. 4 karpidis 1 Ιουνίου 2007 στο 9:28 πμ

    @@ Είναι έργο συγχρηματοδοτούμενο και αυτοχρηματοδοτούμενο που έχει ξεφύγει από τον αρχικό σχεδιασμό! Κανονικά θα έπρεπε να καταγγείλουμε την ανάθεση του έργου. Αλλά δεν γίνεται για να μην αυξηθεί το κόστος μετακίνησης! Ας μου το έλεγε αυτό… Θα τον είχε πάρει και θα τον είχε σηκώσει. Δεν φτάνει που δώσανε παντού μίζες για να μην γίνει δεκτή η ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ιαπωνική πρόταση, δεν φτάνει που ο σταθμός ΑΙΓΑΛΕΩ άργησε μόνο 4 χρόνια από τον προγραμματισμό ανάληψης μιλάνε κιόλας από τα παίρνουν; Papo βλέπεις πως δουλεύει και ο ιδιωτικός τομέας..! Τώρα μου έρχονται τα λόγια ενός φίλου μου… Α ρε Στάλιν που σας χρειάζεται!

  5. 5 Dimitris 1 Ιουνίου 2007 στο 10:47 πμ

    Έλεος… Υπεύθυνοι σου λέει μετά! Αλλά βέβαια είναι τόσο ανώτεροι, σιγά μην ασχοληθούν με τον κάθε πελατάκο!

  6. 6 Lord_Mastihas 1 Ιουνίου 2007 στο 12:20 μμ

    Ναι ρε το πληρώνει η Ε.Ε…Λες και εμεις δεν δίνουμε τίποτα στην Ε.Ε , ούτε συνεισφέρουμε στο ευρωπαικό ταμείο, ούτε πάνω απο το ένα τρίτο τησ νομοθεσίας μας ανήκει στο ευρωπαικό δίκαιο, και σύντομα θα υπάρξει και μετα-πακετων στήριξης εποχή … Δεν είμαι εναντίον της Ε.Ε, προφανώς σε καλυτερη κατάσταση απο ότι είναι τώρα, αλλα είναι ηλήθια η αντίληψη πολλών οτι η Ε.Ε είναι ένα φιλοπτωχο ταμείο το οποίο δίνει στην φτώχη Ελλαδίστα χωρίς να παίρνει.

  7. 7 papo 1 Ιουνίου 2007 στο 12:25 μμ

    άσε ρε Karpidi το ειδαμε και το κράτος..γαμω το κέρατο μου! Τι να πρωτοθυμηθώ.. τα λεωφορεία..εποχές 90;Την ολυμπιακή που την πληρώνουμε ακόμα;

    Η απάντηση του υπαλλήλου ειναι απαράδεκτη και κανονικά θα πρέπει να γίνει καταγγελία με το όνομα του. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ και του αξίζει!

  8. 8 karpidis 1 Ιουνίου 2007 στο 2:14 μμ

    papo Δεν είναι το κράτος το πρόβλημα, η μη αιρετότητα είναι το πρόβλημα και ο ωχαδελφισμός που μας διακατέχει. Δηλαδή και να κάνεις μια καταγγελία ονομαστική τι θα του έκαναν; Μια παρατήρηση…Πιστεύεις πως θα αλλάξει η κατάσταση; Εγώ θα περίμενα να γίνει καταγγελία της σύμβασης του Αττικό Μετρό και ανάθεση σε άλλη εταιρεία με αίτιο την καθυστέρηση του έργου. Αλλά μη θίξουμε αυτούς που μας έχωσαν είναι η εξουσία παντού…

  9. 9 Γιάννης 1 Ιουνίου 2007 στο 2:53 μμ

    Α καλά δεν πάμε καθόλου καλά! Σπύρο (flareman) επειδή τσίτωσα τώρα από βδομάδα θα περάσω κι εγώ να πω στον υπεύθυνο για το πρόβλημα! Μετακινούμαι συχνά στην περιοχή, όμως συνήθως χρησιμοποιώ τις κυλιόμενες από την άλλη μεριά και δεν είχα δει το πρόβλημα!

  10. 10 dimis 1 Ιουνίου 2007 στο 3:33 μμ

    Ο.Κ.Ο.Μ.Ο.Ε. = Ο Κλασικος Ο Μαλακας Ο Ελληναρας…

    Του δινεις μια υπευθυνη θεση και νομιζει οτι επιασε τον παπα απο τα…

    Παλι καλα που δεν φωναξε τους φυλακες να σε βγαλουν εξω! Χαχαχα

  11. 11 Flareman 1 Ιουνίου 2007 στο 7:23 μμ

    @papo: Είδες όταν τα παίρνεις τι όμορφα που τα λες;:PP Πέρα από το γέλιο, με ξέρεις, δεν είμαι το στυλ που θα γυρίσει να τα χώσει έτσι χοντρά αν δεν αρχίσει ο άλλος. Θέλω να είμαι καλυμμένος ώστε ανά πάσα ώρα να μπορώ να μιλήσω, και αν έβριζα θα ήμουν εγώ πλέον εν πταίσματι. Άσε που βαριόμουν εκείνη την ώρα να αρπάζομαι:P

    @Καρπίδη: Εξαιρώντας τις πολιτευματικές προεκτάσεις, το μεγάάάάλο ατόπημα του σβώμπου ήτανε ότι πήγε να πετάξει το μπαλάκι τρίπαξ: μία φορά στην Ε.Ε., μία φορά σε μένα και την τρίτη στο Γραφείο που γράφω. Δικαιολογίες με λίγα λόγια – απορώ αν κατάφερα κάτι ή αν θα συνεχίσει να είναι ανεπισκεύαστη η σκάλα:(…

    @Λόρδο_Μαστίχα: Και να πεις ότι έβρισκε κάποια άλλη, θεμιτότερη δικαιολογία! Αμ δε, εκείίίί, Ε.Ε.:rofl:

    @Δημήτρη, Ντίμη: Σύνδρομο της στολής λέτε ε; Φόρεσα στολή, είμαι η εξουσία μικρέ, ποταπέ, ασήμαντε πελάτη, και σε κάνω βόλτες γύρω γύρω άμα γουστάρω… πιθανόν:)

    @Γιάννη: Αδερφέ μαζί σου εγώ, μόνο έχε το νου σου, τσέκαρε πρώτα ότι οι σκάλες είναι χαλασμένες γιατί μπορεί να τις έχουν φτιάξει στο μεταξύ και να εκτεθείς. Αν δεν είναι, με τις ευλογίες μου!:D

  12. 12 Tinsie 1 Ιουνίου 2007 στο 9:44 μμ

    Θα συμφωνήσω ότι το μόνο που φταίει είναι ο ωχαδελφισμός και η μη-αιρετότητα. Το βασικό είναι πως βρήκαμε μια θεσούλα και βολευτήκαμε, από εκεί και πέρα τι δουλειά θα κάνουμε δεν ενδιαφέρει κανέναν, ούτε καν τον εργοδότη. Και όλες αυτές οι αηδίες, ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, είναι για τους φλούφληδες τους Αμερικάνους – εδώ είναι Ελλάδα και κάνει κουμάντο αυτός που φοράει τη στολή.

    Οι κυλιόμενες που λες, είναι καλυμμένες με τίποτα ή απλά αφημένες σαν σκάλες που μπορείς να τις κατεβείς μόνος σου? Γιατί αν δεν είναι καλυμμένες, να είσαι σίγουρος ότι δεν τις επιδιορθώνει κανείς.

  13. 13 Γιάννης 2 Ιουνίου 2007 στο 12:21 μμ

    @ Flareman: Φυσικά και θα κοιτάξω πρώτα αν έχουν επισκευαστεί ή όχι.. Έτσι «αδιάβαστος» θα πάω; Λογικά Τετάρτη-Πέμπτη θα περάσω..

  14. 14 Flareman 2 Ιουνίου 2007 στο 5:15 μμ

    @Tin: Έχουν κλείσει με κορδέλες τις άκρες της σκάλας αλλά προφανώς αυτό δε λέει κάτι:)

    @Γιάννης: Πάσο:)

  15. 15 Tinsie 2 Ιουνίου 2007 στο 5:44 μμ

    Οι κορδέλες δεν λένε τίποτα. Για να επισκευάσεις κυλιόμενη σκάλα πρέπει να την γυρίσεις ανάποδα, οπότε θα είχε γύρω-γύρω σκέπαστρο για να μην πέσει κανείς μέσα.

    Μάλλον σας δουλεύουν κανονικά.

  16. 16 Flareman 2 Ιουνίου 2007 στο 5:51 μμ

    Συμφωνώ απόλυτα, όποτε επισκευάζουν (που έχω δει δηλαδή) βάζουν σκέπαστρο… ποιος σου είπε ότι την επισκευάζουν;:DD

  17. 17 John Karakatsanis 19 Ιουνίου 2007 στο 2:44 μμ

    Σήμερα, πριν από λίγο, που κατέβηκα από εκεί, οι σκάλες λειτοργούσαν κανονικά 🙂

  18. 18 Flareman 19 Ιουνίου 2007 στο 3:19 μμ

    Κάτσε, κάπου εδώ έχω ένα .gifάκι με πασχαλινά αυγά!

    ΧΡΙΣΤΟΟΟΟΟΟΟΣΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΤΗ κλπ κλπ… χοχοχο

    Δεήσανε να το φτιάξουνε;:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

