ΟΤΕνετ, Sagem, NETGEAR – αποτελέσματα νεκροψίας

Σήμερα το μεσημέρι ήρθε ο τεχνικός (αντιπρόσωπος Σαζέμ) της ΟΤΕνετ από το σπίτι για την αντικατάσταση του ρούτερ που λέγαμε. Τεχνικές λεπτομέρειες, όσοι βαριέστε αλλάξτε παράγραφο τώρα: το ρούτερ που κάηκε ήταν μάρκας Sagem, μοντέλο 1500WG με 802.11b/g δυνατότητες, 4 θύρες Ethernet μέχρι 100 Mbps, firewall, UPnP, Port Forwarding και διάφορα άλλα καλαμπαλίκια. Το είχα στη μπρίζα αλλα σβηστό, έσκασε ο κεραυνός που λέγαμε, έπεσε ο γενικός στο σπίτι, την επομένη δεν άναβε καν.

Την ΟΤΕνετ την πήρα Σάββατο πρωί για να δηλώσω βλάβη, μου απαντήσαν άμεσα, έδωσα τα στοιχεία μου και πληροφορίες για τη βλάβη, με πήραν πράγματι από το τεχνικό τμήμα μέσα σε 10 λεπτά και μου είπαν ότι θα προωθούσαν τα στοιχεία μου στην αντιπροσωπεία από Δευτέρας για να έρθουν σε επαφή μαζί μου και να κλείσουμε ραντεβού. Πράγματι, χθες πρωί με παίρνουν και κανονίζουμε για σήμερα στις 2 το μεσημέρι. Το παληκάρι ήταν στην ώρα του, έφερε μαζί του ανταλλακτικό PSTN ρουτεράκι, τελικά είχε χτυπήσει και ο μετασχηματιστής και η συσκευή οπότε έφυγαν και τα δυο πακέτο. Το καινούργιο έχει (όπως είναι λογικό) ένα χρόνο εγγύηση από σήμερα που ανοίχτηκε, και μέχρι στιγμής αποδίδει μια χαρά. Πρέπει να ομολογήσω, ταχύτατο response time από πλευράς ΟΤΕνετ και άψογη εξυπηρέτηση σε αυτά που δικαιούμουν. Θα μπορούσα να αρχίσω να γκρινιάζω για το κοινοτικό δίκαιο και για το ότι όλα τα προϊόντα εντός Ε. Ε. έχουν τεχνικά δύο χρόνια εγγύηση και όχι ένα, αλλά δε βαριέσαι, αν ξαναχαλάσει τους ξαναφωνάζω:D

Λοιπόνε, το έβαλα ξανά το Σαζέμ μπρος, το NETGEAR (επειδή δεν έχει ασύρματες δυνατότητες και η εγγύησή του είναι δύο χρόνια) ξαναγύρισε στο κουτί του, και είμαστε ΟΚ. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι που προσπαθώ να στήσω το Dynamic DNS από τις ρυθμίσεις του Sagem και δε μου κάθεται, ενώ στο NETGEAR το είδε με τη μία. Ίσως χρειάζεται τίποτα επανεκκινήσεις, ίσως κάνω κάτι εγώ στραβά, τέσπαν. Στην μιάμιση μέρα που είχα το NETGEAR διαπίστωσα ότι ήταν σχετικά καλύτερο από το Σαζέμ, μου έδωσε την αίσθηση πως είναι λίγο γρηγορότερο, δε με άφησε να κλείσω το firewall (όταν το έκλεινα αποκοβόμουν από τον έξω κόσμο), δεν έχει διακόπτη on/off – με το που μπαίνει στη μπρίζα δουλεύει επ’ αόριστον, είναι αισθητικά πιο όμορφο, και έχει κάποιες παραπανίσιες επιλογές στο interface του. ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στα manuals, τα PDFs της NETGEAR είναι πανεπιστημιακά συγγράμματα μπροστά στην προχειράντζα του Sagem… αλλά το τελευταίο έχει QoS:D Ψήνομαι να το πειράξω, να δω τι παίζει, δεν είχα ασχοληθεί παλιότερα.

Οφείλω να ευχαριστήσω τον αγαπητό φίλο και συν-geek, συν-Machead, τον άνθρωπο – αρρώστια, τον μεγιστάνα των podcast και προσωπικό υπάλληλο του θείου Στιβ, τον γνωστό σε όλους μας και όλους σας papo (όλε!) που προσφέρθηκε να μου δώσει το δικό του ανταλλακτικό NETGEAR για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να μου αλλάξουν το Σαζέμ. Τελικά δε χρειάστηκε, αλλά η πρόθεση είναι που μετράει! Thx m8:D

Τέσπαν, αν το NETGEAR ήταν ασύρματο και δη 802.11n θα το είχα ήδη στρώσει, αλλά ως έχει το Σαζεμάκι συνεχίζει στις επάλξεις. Επόμενο βήμα: αγορά πολυμπρίζου με surge suppressor, γιατί με τα τρία βύσματα του UPS δε σώθηκε κανείς…:P

1 Response to “ΟΤΕνετ, Sagem, NETGEAR – αποτελέσματα νεκροψίας”



Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

