Κι άλλος… τσάτσος;

Πλάκα στην πλάκα, όταν έλεγα πως η κατάσταση με τους υποκριτές και τους σωσίες στην Ελληνική Blogόσφαιρα θα πάρει διαστάσεις πανδημίας ήμουν προφητικός. Έρχεται τρίτο κρούσμα, μετά από τη δική μου ιστορία με το blog της Αμαλίας και την περιπέτεια του Σίμου με το comicart (που απ’ ότι μαθαίνω είχε αίσιο τέλος): αυτή τη φορά θύμα ο Δημήτρης Στέφωσης, κοινωνιολόγος και συγγραφέας μεταξύ άλλων. Πάμε τα λίγο με τη σειρά;

Ο Δημήτρης λοιπόν έχει blog, γράφει τα δικά του, απόψεις, σκέψεις, διάφορα – λίγο πολύ όπως κάνουμε όλοι οι bloggers που ασχολούνται λίγο παραπάνω από περιστασιακά. Απ’ ότι διάβασα στο BloGR, στο Ώρα Ελλάδας, αλλά και απ’ όσα μου είπε ο Δημήτρης σε email που μου έστειλε, κάποιο τζιμάνι πήρε κομμάτια και φράσεις που χρησιμοποιεί ο Δημήτρης σε κείμενά του, και postαρε αντ’ αυτού σε διάφορα blogs (που ξέρω ποια αλλά δε θα τα αναφέρω γιατί δεν ξέρω αν του δημιουργώ πρόβλημα). Η όλη ιστορία θυμίζει έντονα τα δικά μου χουνέρια: κάποιος κάνει copy paste από κείμενα ενός blog, βάζει μέσα και τα δικά του, και το τελικό αποτέλεσμα (που μοιάζει επικίνδυνα με το ύφος γραφής του πρωτότυπου blogger) το δημοσιεύει ως σχόλιο σε άλλο blog. Εγώ πήρα πρέφα μόνο το comment που έσκασε στο blog της Αμαλίας, αλλά θα μπορούσαν κάλλιστα να υπάρχουν κι άλλα τέτοια κρούσματα επ’ ονόματί μου σε άλλα blogs και να μην τα έχω μυριστεί ακόμα. Ο Δημήτρης τα έχει υπ’ όψιν του και (όπως είναι αναμενόμενο) έχει ενοχληθεί από αυτό το identity theft.

Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο άτομο που κάνει αυτά τα «παιχνίδια», αλλά σίγουρα πρόκειται για άτομα πειραγμένα. Ποιος νορμάλ Χριστιανός (ή Βουδιστής ή Μωαμεθανός ή ο,τιδήποτε άλλο) κάθεται να δαπανήσει κόπο και χρόνο για να στήσει ένα κατασκεύασμα που να είναι ρεαλιστικό και πειστικό αν δεν έχει να καρπωθεί κάτι; Και το ερώτημα επανέρχεται, τι κάνει κάποιος σε αυτές τις περιπτώσεις; Είχα αναφέρει όταν είχε πρωτοανακύψει το θέμα τον προβληματισμό του κατά πόσο είναι τελικά φρόνιμο να γράφει κάποιος επώνυμα όταν υπάρχουν τέτοια κρούσματα, και είχαν εκφραστεί διάφορες απόψεις, και μάλιστα αρκετοί νόμισαν πως σκεφτόμουν αν θα έπρεπε να γράφω εγώ επώνυμα ή όχι:) Εγώ προσωπικά γράφω ήδη με το ονοματεπώνυμό μου, κρατάω τα προσχήματα και τους κανόνες, προσέχω τι λέω, δεν έχω λόγο ή πρόθεση να το αλλάξω αυτό. Αλλά για κάποιους άλλους το πρόβλημα είναι πολύ υπαρκτό, ειδικά για τους νέους bloggers: τέτοια κρούσματα απομακρύνουν τους νέους χρήστες από τα σύγχρονα μέσα (και δε μιλάω για νέους ηλικιακά κατ’ ανάγκην).

Κάτι πρέπει να γίνει, τι όμως;:hmm:

2 Responses to “Κι άλλος… τσάτσος;”


  1. 1 Δημήτρης Στέφωσης 13 Μαΐου 2007 στο 4:15 μμ

    Φίλε Σπύρο,
    ευχαριστώ για τη συμπαράσταση! Νομίζω πως έθεσες το θέμα στις σωστές διαστάσεις του. Άλλωστε, εσύ καταλαβαίνεις καλύτερα από κάθε άλλον ως ομοιοπαθής. Δυστυχώς, δεν αντιλήφθηκαν όλοι τη σοβαρότητα της κατάστασης, εάν κρίνω από ορισμένα σχόλια στο δικό μου ιστολόγιο…
    Επίτρεψέ μου να επαναλάβω κι εδώ ότι η πλαστογράφηση της παρουσίας μου (και οποιουδήποτε άλλου) στο διαδίκτυο είναι ποινικό αδίκημα και ότι -σύμφωνα και με τις οδηγίες των νομικών συμβούλων μου- θα καταφύγω άμεσα και πάραυτα στη δικαιοσύνη την επόμενη φορά που ο ίδιος ή άλλος ψυχωσικός εγκληματήσει εις βάρος μου. Ο μοναδικός λόγος που δεν το έκανα ήδη είναι διότι δεν θέλω να ταλαιπωρήσω έναν ήδη καταταλαιπωρημένο άνθρωπο…

  2. 2 Flareman 13 Μαΐου 2007 στο 7:04 μμ

    Τι να πω εγώ Δημήτρη μου – ευχαριστώ για τα καλά λόγια, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω (στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί)… ελπίζω να τελειώσει αυτή η ιστορία και γρήγορα, είναι γελοίο αυτό που γίνεται, θέλω να πιστεύω ότι δε θα δούμε άλλα κρούσματα.

    Καλή συνέχεια!:D


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

