Εκλογέςςςςςςςςςαααααα:DDD

Τα λέγαμε, σήμερα επιτέλους ξάδειασα να σας γράψω αναλυτικά τι έγινε την Τετάρτη/Πέμπτη που μας πέρασε:) Όσοι δεν ενδιαφέρεστε για τις σοκαριστικές, γαργαλιστικές λεπτομέρειες των φετινών φοιτητικών εκλογών, κλείνετε το tab στον browser σας και προχωράτε στο επόμενο θέμα:D

Λοιπόνε, εκλογαί. Κατεβαίνω το πρωί, μου λένε έπεσαν μερικές ψιλές τα ξημερώματα της Τετάρτης. Τίποτα το ιδιαίτερο, άλλες χρονιές έχουν γίνει χειρότερα. Η μέρα χαλαρή, πολύς ο κόσμος όπως πάντα, αλλά λιγότερος από άλλες χρονιές, κάτι που φάνηκε και στην τελική συμμετοχή του κόσμου: από τα περυσινά 2000κάτι άτομα φέτος ήρθαν περίπου 1800 και κατιτίς. Φασαρίες δεν είχαμε, όλα κυλήσαν ήρεμα, φιλική κουβέντα με τις άλλες παρατάξεις και με τους συμφοιτητές, διάλειμμα για φαγητό, και στις 8 το σούρουπο κλείσιμο των καλπών και επιστροφή στο σπίτι. Να πω δε πως ήμουν ήδη πτώμα επειδή δεν είχα κατορθώσει να κοιμηθώ αρκετά, και είχα ανάγκη ύπνο.

Παρένθεση: λαμπρή στιγμή μέσα στη μέρα! Κάποια ώρα που ήμουν στο τραπεζάκι στο έτος μου και μιλούσα με τα παιδιά απ’ το ψηφοδέλτιο (χρόνια καλοί φίλοι όλοι), έρχονται δυο παληκάρια. «Ο Σπύρος ο Σμπαρούνης είναι εδώ»; Λέει ο κουμπάρος από δίπλα, «ναι, να ‘τος». «Γεια χαρά, είμαι ο Azrai και αυτός είναι ο Cosmix«. Ε ναι λοιπόν, δύο συμπλογκεράδες ήρθανε από τη Σχολή ημέρα εκλογώνε και γνωριστήκαμε! Φοβερή κατάσταση, τα είπαμε λίγο συνοπτικά, ανταλλάξαμε και τηλέφωνα, όλα τζετ. Πολύ ωραία φάση, και όποιος άλλος θέλει να περάσει από κάτω να πούμε μια καλημέρα, πολύ ευχαρίστως!

[EDIT: Δημήτρη, το email σου είναι above quota. Όταν ξαδειάσεις κάνε ένα sweep!:)]

Αμ δε όμως – γυρίζοντας έφαγα (γενναία είναι η αλήθεια για να με κρατήσει μέχρι την επομένη το μεσημέρι), και την έπεσα μόλις για μιάμιση ώρα. Στις δύο παρά είκοσι ήμουν πάλι στη Σχολή μου, μαζί με τα άλλα παιδιά από την παράταξη, για τη διαδικασία της καταμέτρησης. Για όσους δεν έχουν πάει σε φοιτητική εκλογική καταμέτρηση, να πω πως έχει λίγο χαρακτήρα ιεροτελεστίας: στο αμφιθέατρο που γίνεται έρχονται τα στελέχη όλων των παρατάξεων (οικειοθελώς φυσικά), κάνουν κερκίδα από κάτω, είναι εφορευτική επιτροπή που μετράει, καταγράφει, μαζεύει τα ψηφοδέλτια, κρίνει ποια είναι άκυρα και ποια όχι, και λοιπά. Οι κάλπες ανοίγουν με τη σειρά και κάθε ψηφοδέλτιο που ξεσφραγίζεται διαβάζεται δυνατά, και ακολουθούν χειροκροτήματα, συνθήματα, χαμός από κάτω. Θρυλικές οι «αψιμαχίες» μεταξύ των παρατάξεων με αυτά τα συνθήματα, ειδικά μεταξύ ΔΑΠ, ΠΑΣΠ και ΕΑΑΚ που έχουν και τον πρώτο λόγο:) Εμείς επειδή κρατάμε χαμηλό προφίλ και τόνους, δε συμμετέχουμε στη συνθηματολογία συχνά ή επιθετικά, οπότε περιοριστήκαμε και φέτος σε χειροκροτήματα και σφυρίγματα. Γενικά όμως, καμία σχέση με την καταμέτρηση που γίνεται σε βουλευτικές εκλογές (ναι, έχω υπάρξει και σε βουλευτικές μέλος εφορευτικής!). Ενίοτε γίνονται και έκτροπα, πέρυσι π.χ. κάποιο στέλεχος των ΕΑΑΚ είχε φωνάξει δυνατά «Η Μακεδονία είναι Ελληνική, στ’ αρχίδια μας κι εμάς, δεν είμαστε από εκεί», με αποτέλεσμα όλο το αμφιθέατρο, ΕΑΑΚ και μη να στραφεί εναντίον του (πολύ λογικά), αλλά στην Ιατρική Αθηνών τα πράγματα κατά κανόνα είναι ήπια όσον αφορά στα συνδικαλιστικά. Δεν είχαμε ποτέ φάσεις με ξυλοδαρμούς και ποτίσματα μπογιές όπως σε άλλες Σχολές, και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό:) Έτσι και φέτος, η όλη φάση ήταν ήρεμη, με καλή διάθεση, αν και φοβόμουν ότι προς το τέλος θα ανάβανε τα αίματα. Τελικά διεψεύσθην, ειδικά προς το τέλος της καταμέτρησης ήμασταν όλοι τόσο κουρασμένοι που κάναμε και χαβαλέ και προγνωστικά μεταξύ μας – ΔΑΠ με ΠΑΣΠ με ΕΑΑΚ με ΠΚΣ με εμάς… αυτά πολύ μου αρέσουν!:D

Να μη σας τα πολυλογώ, περί τις 1 το μεσημέρι της Πέμπτης είχε τελειώσει η καταμέτρηση, έμαθα τα αποτελέσματα της παράταξής μου και έφυγα πριν υπολογιστούν τα τελικά και βγουν οι έδρες. Γύρισα σπίτι, έκανα μπάνιο να ξεϊδρώσω και την έπεσα με συνοπτικές, ξυπνώντας στις 10 το βράδυ για 4 ώρες και ξανακοιμώμενος για να σηκωθώ Παρασκευή χαράματα για μάθημα. Oh well… that’s life:P

Τώρα, στα αποτελέσματα: η Νέα Προοπτική ήταν σαφέστατα ο νικητής των φετινών εκλογών. Μπορεί να ήρθαμε πέμπτοι στη συνολική κατάταξη, αλλά είμαστε η μοναδική παράταξη της Ιατρικής Αθηνών που σημείωσε άνοδο – και τι άνοδο! Από 170 άτομα πέρυσι πήγαμε στα 239 – δεδομένης και της ελάττωσης της συμμετοχής, αυτό εκτίναξε το ποσοστό μας από το 8,1 στο 14%… έξι ποσοστιαίες μονάδες!:DDD Αυτό σημαίνει πως ο κόσμος της Σχολής μας εμπιστεύεται, κάτι για το οποίο καταβάλλαμε μεγάλη προσπάθεια φέτος – λογικό, ήμασταν η μόνη παράταξη που έκανε ουσιαστικές προσπάθειες για να ανοίξει η Σχολή από τις καταλήψεις. Ειδικά στο έτος μου, ερχόμαστε τρίτοι με 53 ψήφους. Αφςςςςςςςςςςςς:) Στο σύνολο της Σχολής, πρώτη δύναμη ήρθε η Νέα ΑΔΗΠ (μεγάλη ιστορία, είναι ΔΑΠίτες που τους διαγράψανε επειδή είχαν άλλη γραμμή από την κομματική και έκαναν δικιά τους παράταξη με σκοπό να γίνουν ΔΑΠ στη θέση της ΔΑΠ), δεύτερη τα ΕΑΑΚ, τρίτη η ΠΑΣΠ, τέταρτη η επίσημη ΔΑΠ και πέμπτοι εμείς, με όλους τους άλλους παρακάτω. Η ΔΑΠ έχει τόσες έδρες όσες κι εμείς, και μόνο 20 ψήφους διαφορά από εμάς επί του συνόλου… εντροπή, εντροπή για την κραταιά παράταξη. Αλλά, τα λάθη πληρώνονται, δυστυχώς. Τι να πω, τους εύχομαι καλά μυαλά και καλή συνέχεια, και καλύτερα αποτελέσματα του χρόνου.

Τώρα, όσον αφορά στα γενικά συμπεράσματα: η μείωση της συμμετοχής σημαίνει πως ο κόσμος δεν εμπιστεύεται γενικά τις φοιτητικές παρατάξεις. Δεν τους αδικώ, μετά τα όσα περάσαμε οι φοιτητές από πέρυσι την Άνοιξη είναι απολύτως λογικό. Με πικραίνει βεβαίως, επειδή βάζουν κι «εμένα» (αυτό που αντιπροσωπώ δηλαδή) στο ίδιο καζάνι με όλα τα συνδικαλόμουτρα που περιμένουν βόλεμα από τα κόμματά τους, και όλους εκείνους που τάζουν λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να εκμαιεύσουν ένα ψηφοδέλτιο ακόμα. Και πάλι όμως, δε μπορώ να κατηγορήσω κάποιον γι’ αυτό – είναι καθήκον μας στη Νέα Προοπτική να αποδείξουμε την αξία μας και να κάνουμε αυτά που πρεσβεύουμε γνωστά. Προβλέπω η επόμενη χρονιά να είναι συναρπαστική:) Δεύτερο συμπέρασμα, ο κόσμος βαρέθηκε τις μεγάλες παρατάξεις. Οι μικροί βλέπουν άνοδο σε πολλές Σχολές – δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το πολιτικό σκηνικό των ημερών, αλλά το φαινόμενο υπάρχει. Τρίτον και τελευταίο, διαψεύσθηκε μία από τις μεγαλύτερες πεποιθήσεις μου: πως ένας συμφοιτητής που κατεβαίνει και ψηφίζει το ίδιο για χρόνια δε μπορεί να αλλάξει προτίμηση στα μεγάλα έτη. Είδα άτομα του έτους μου και όχι μόνο που στήριζαν κλασικά μία συγκεκριμένη παράταξη να ψηφίζουν εμένα, ή άτομα που πάντα με βοηθούσαν να ψηφίζουν κάτι άλλο. Ας μου γίνει μάθημα αυτό:) Πάντως δεν εκτιμώ καθόλου αυτούς που όταν τους ρωτάς σου λένε «βεβαίως Σπύρο μου, θα σε ψηφίσω οπωσδήποτε» και μετά κάνουν άλλα αντ’ άλλων. Δε θες ρε Καραμήτρο να με ψηφίσεις, δικαίωμά σου. Αλλά πες ότι δε με ψηφίζεις, ή μην μου πεις καν. Μη με δουλεύεις μέσα στα μούτρα μου, δεν αξίζει. Αφού το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, καλύτερα να μου πεις δε σε ψηφίζω γι’ αυτόν και γι’ αυτόν και γι’ αυτόν τον λόγο, για να γίνω καλύτερος, να μπορέσω να υλοποιήσω αυτά που θες για τη Σχολή, να πρεσβεύω τις απόψεις σου. Και πραγματικά, τα παιδιά που μου το είπανε στα ίσια αυτό τα εκτιμώ ιδιαίτερα. Έρχεται ένας φίλος και μου λέει «δε σε ψηφίζω φέτος, γιατί δεν κάνατε αρκετά για τις καταλήψεις. Έπρεπε να κάνετε μεγαλύτερες κινητοποιήσεις». Ένας άλλος, «δε θα σας ψηφίσω γιατί φέτος δεν φαινόσασταν πολύ στο έτος μας, δεν έχω κάτι απτό από μέρους σας». Αυτά μου αρέσουν πάρα πολύ, γιατί ήδη ξέρω τι πρέπει να βελτιώσω, και ο άλλος είναι ντόμπρος μαζί μου. Κι εγώ έτσι θα ήμουν αν με ρωτούσαν, και το χαίρομαι να με αντιμετωπίζουν έτσι.

Αυτά από τις φετινές εκλογές, σας κούρασα. Του χρόνου πρέπει να θυμηθώ να πάρω τα γυαλιά ηλίου μου μαζί το βράδυ της καταμέτρησης, τα ξέχασα πάλι και γύριζα σπίτι στις μία το μεσημέρι με τον ήλιο ντάλα κι εγώ σαν την κουκουβάγια… ας είναι:)

0 Responses to “Εκλογέςςςςςςςςςαααααα:DDD”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

