Καταπληκτικές ιδέες για επαγγελματικές κάρτες

Το βρήκα στο digg, η σελίδα έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ιδέες για επαγγελματικές κάρτες που φυσάνε και δεν τις ξεχνάει κανείς. Μερικές από αυτές είναι κουλές, αλλά μερικές άλλες είναι φτιαγμένες για σούπερ πρώτη εντύπωση!

Ψοφάω για τις πλαστικές διαφανείς και τις μεταλλικές:)

2 Responses to “Καταπληκτικές ιδέες για επαγγελματικές κάρτες”


  1. 1 Αντρέας Παττίδης 2 Νοεμβρίου 2007 στο 6:48 μμ

    Η εταιρεία μου βρίσκεται στην Κύπρο και εισάγει αυθεντικούς πίνακες απο Ευρώπη και Αμερική. Eνδιαφέρομαι στη δημιουργία λογότυπου και επαγγελματικής κάρτας. Η εταιρεία μου ονομάζεται modern living art. Θα ήθελα σας παρακαλώ κάποιο προσχέδιο να μου ετοιμάσετε, τόσο για το λογότυπο όσο και για την επαγγελματική κάρτα. Σαν αρχική σκέψη φαντάζομαι μια κάρτα δυο όψεων και η μια όψη να απεικονίζει ένα πολύ ωραίο πίνακα ζωγραφικής. Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε και την τιμή. Επίσης θα ήθελα, αν μου αρέσει η δουλεία σας και ένα διαφημηστικό flyer, σε κατοπινό στάδιο.
    Σας ευχαριστώ
    Αντρέας

  2. 2 Flareman 2 Νοεμβρίου 2007 στο 8:47 μμ

    Φίλε Αντρέα, καλησπέρα:) Να σε καλωσορίσω στο Νυστέρι – όπως ίσως θα έχεις καταλάβει πρόκειται για το προσωπικό μου blog, όπου γράφω ό,τι μου τραβάει το ενδιαφέρον, ό,τι πιστεύω πως αξίζει να ειπωθεί, και τις όποιες σκέψεις και απόψεις μου. Ασχολούμαι με τα γραφιστικά και τα του web/interface design μεν, αλλά σε ερασιτεχνικό επίπεδο και δε συνηθίζω να αναλαμβάνω εργασίες.

    Στην περίπτωση αυτού του post απλώς βρήκα τη σελίδα στην οποία λινκάρω, δεν είμαι εγώ ο ιθύνων για τη δημιουργία των καρτών που απεικονίζονται. Ελπίζω να ξεκαθάρισα την όποια παρανόηση:) Και πάλι, καλώς σε δεχτήκαμε!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

