ΟΤΕνετ… πάλι;!

Σκάω σπίτι σήμερα (με αυτό το ποστ τελειώνω για απόψε, έχω κουδουνίσει αρκετά ήδη), σκάω σπίτι σήμερα που λέτε μετά το μάθημα στο ΚΑΤ. Εξέταση Παρασκευή γαρ, σιγά μην καθόμανε στο προαιρετικό στο αμφιθέατρο. Γυρίζω λοιπόν νωρίτερα, περί τις 12, εν κλίματι αναβρασμού και τρεχάματος (λόγω της ιατρικής βίζιτας που λέγαμε στο κέντρο αποκατάστασης τραυματιών, μακριά από εμάς Παναγία μου), και όπως κάθομαι να βγάλω καμιά σελίδα διάβασμα Ουρολογία, πέφτει ακροθιγώς το μάτι μου στο router.

Τι είχε το ρούτερ θα ρωτήσετε.

Κόκκινο λαμπάκι είχε, ήτοι ενώ έβλεπε DSLAM κανονικά δε συνδεότανε με τον πάροχο. Όχι πως το είχα ανάγκη εκείνη την ώρα, αλλά (τα έχω και μαζωγμένα της πΟΤΕνετ αυτόν τον καιρό), σκουντάω τον Μάκη να ξυπνήσει να δω τις γίγνεται. Όντως, μπαίνω στη σελίδα του router και ενώ βλέπει DSL status ONLINE στο CONNECTION STATUS αναφέρει DOWN με δικαιολογία timeout από πλευράς παρόχου.

Και όταν ανάβει κόκκινο λαμπάκι στο ρούτερ, ανάβει κόκκινο λαμπάκι και στα νεύρα μου πλέον… η πίστωση καλοσύνης σε οποιονδήποτε ιντερνετικό πάροχο έχει λήξει προ πολλού, και το έχω τακτική μου να είμαι σκυλί αγαρηνό στο κυνήγημα κάθε έννομου δικαιώματός μου ως πελάτη από τους κυρίους αυτούς. Μια και δυο, τηλέφωνο στο CC τους. Πρώτη φορά, άπατη, με τη δεύτερη στο δίλεπτο πιάνω γραμμή. Ευγενέστατο παληκάρι και σχετικά διαβασμένο, δε μπορώ να πω, αλλά τι μου είπε:

  1. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα και έχουν πέσει κάποια DSLAM στο Μαρούσι, άρα μάλλον γι’ αυτό δε μπορείτε να πάρετε IP. Λογικό, αφού είμαι Βριλήσσια και με εξυπηρετεί DSLAM Πεντέλης, οπότε έχω σήμα από το κουτάκι. Δεν μπορώ να καταλάβω απόλυτα πού κολλάει η δυνατότητα του παρόχου να δίνει IPs με τα DSLAM στο Μαρούσι, αλλά έστω, μου το πλάσαρε καλά και είμαι διατεθειμένος να το δεχτώ καλή τη πίστη.
  2. Η αποκατάσταση θα γίνει το πολύ σε μία ώρα. Πίπες, says I. Έφυγα από εδώ για ΚΑΤ στις 3 παρά και ακόμη μου τα ζύγιζε η πΟΤΕνετ να δει αν είναι βαριά… τα φρύδια ντε! Υποθέτω κάπου στο τρίωρο clockάρισε η επισκευή.
  3. Τους είπα όμως και για το mail που έστειλα στο NOC της πΟΤΕνετ σχετικά με το θέμα με το Usenet που λέγαμε, και μου είπε πως βλέπει το mail στο σύστημα, βλέπει πως δεν έχει απαντηθεί, θα το προωθήσει πάλι στο αρμόδιο τμήμα (μου ήρθε και αυτοματοποιημένη επιβεβαίωση πράγματι, με κωδικό καταχώρησης και όλα τα ντράβαλα), αλλά: δε μπορούν να επικοινωνήσουν εκτός της εταιρείας άμεσα με το NOC (προφανώς για να μην τους χώνουνε μπινελίκια), θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου για το θέμα μου (ναι ουυυυ), και αν δε δω απόκριση, ξανά στο τηλεφωνικό CC για επαναπροώθηση του ζητήματος. Τι να σου κάνει το παιδί στο τηλέφωνο, όταν κωφεύουν οι απεπάνω αυτός θα κάτσει να βγάλει το φίδι απ’ την τρύπα; Λογικό.

Αυτά με τον πάροχό μου. Τελειώνει ο χρόνος που έχω προπληρώσει σε τρεις μέρες, σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να αλλάξω, π.χ. σε Βιβόντι. Με λίγο λιγότερα λεφτά θα έχω ένα Mbps από το δικό της δίκτυο ΚΑΙ πρόσβαση σε HEAL-Link κ.ο.κ. Χάνω τα τζαμπέ SMS βέβαια, αλλά μικρό το κακό. Μπορεί να μην πέφτει συχνά η ΟΤΕνετ, μπορεί να έχει αξιοπρεπείς ταχύτητες κατά μέσο όρο, αλλά η εξυπηρέτησή της από παροιμιώδης πάει να εξισωθεί (προς τα κάτω) με την ανάλογη της Φόρθνετ που ακούω από άλλους.

Τα πάντα παίζουν στη συνείδηση του πελάτη. Και επειδή είμαι πελάτης, έχω την απαίτηση όταν τους πληρώνω, όποιοι κι αν είναι, να χορεύουν καρσιλαμά. Λογικό;:)

16 Responses to “ΟΤΕνετ… πάλι;!”


  1. 1 ditikos 3 Μαΐου 2007 στο 1:09 πμ

    Εμένα που μου έκαψαν το router παλιά οι καραβανέοι του ΟΤΕ, με τα test τους (κάθε φορά που βρέχει πέφτει η adsl στο κέντρο), μετά τους καλώ να δουμε τι γίνεται και μου κόψανε και πρόστιμο 40 ευρώ οι άθλιοι!

    (Πρίν 2 χρόνια αυτό)

    Πάντως όντως, σε μερικά πράγματα ισχύει ο νόμος του πελάτη. Πώς γίνεται δηλαδή να σε γαμάνε οι άλλοι (ω αχρηστε πιανιστα σε μπουρδέλο, γιατί δεν είναι κοκκινάκι στο χρώμα του κραγιόν μου το site? ) και εσύ να μην το συνεχίζεις σε άλλους (ίσως και στους ίδιους που σε γαμάνε), υπηρεσίες προσφέρεις, δεν είσαι ο παπάς της ενορίας.

  2. 2 d1af 3 Μαΐου 2007 στο 3:07 πμ

    Έχω κάνει αίτηση για Vivodi στο δικό της δίκτυο. Θα σου πώ εντυπώσεις όταν με συνδέσουν 😛

    Btw γράφεις γαμάτα 😉

  3. 3 papo 3 Μαΐου 2007 στο 8:55 πμ

    πηγαινε vivodi και σε βλέπω να κάνεις σαν υστερικός στα post!
    αλλά έτσι ειναι αυτά…δεν εισαι cylon ..γιατι εγώ που είμαι…πάω τσίτα 220 KB/sec …θα τα πουμε στην Γη φιλαρααααααααααααακο!

  4. 4 ditikos 3 Μαΐου 2007 στο 9:14 πμ

    Σου αποκαλύπτω το τέλος του BSG. Οι colonists πέφτουν στην γή και ειδικά σε ένα μέρος που το λένε Ελλάδα. Εκεί μεταμφιεσμένοι, προσπαθούν να ζήσουν σαν «ξένοι επενδυτές» ένα όρο που το μάθανε απο ένα τύπο με ένα κίτρινο όχημα, που έβριζε κάθε φορά που τον προσπέρναγαν.

    Ηταν όλα καλά, μέχρι που τους θυμήθηκε η εφορία, ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, το ΚΛΑΠ, το ΑΚΚ, το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ (αυτή έστειλε και ένα «Φίλε ετερογαλαξιώτη…» στις δημοτικές εκλογές) και οποιος άλλος κόλακας υπήρχε (μια φορά πήγαν να πουλήσουν και ομόλογα στον adama για αντάλλαγμα την στρατιωτική του σύνταξη). Τελικά σαν ένα new caprica αποφασίσαν να φύγουν για νέο Γαλαξία. Άκουσαν οτι στο Αλφα του Κενταύρου διασκεδάζουν καλύτερα και είπαν να δοκιμάσουν και εκει.

    «ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ cylon ΠΑΡΑ ΟΙ ΔΕΚΟ-BUSINESS» έγραφε το sticker πίσω απο το Galactica.

  5. 5 Flareman 3 Μαΐου 2007 στο 11:59 πμ

    @Δυτικός: 1) Το συνεχίζω στους άλλους:D Όπως όταν κάνω δουλειά για άλλον κάθομαι σούζα, έτσι απαιτώ κι εγώ σούζα τον άλλον. Δεν είμαι παράλογος ούτε σατράπης, αλλά όταν συμφωνώ κάτι θέλω να τηρείται κατά γράμμα, και 2) Άσε… όταν έρθουν οι Αποικιακοί στη Γη θα λένε πού ήταν οι Σάιλονς και τι μαλάκες που ήμασταν τόσον καιρό:D

    @diaf: Αναμένω εντυπώσεις:)

    @πάπο: Εσύ σουτ! Άκου 220… αίσχος όρθιο λέμε:) 220…; Μα 220;;…

  6. 6 Vouts 3 Μαΐου 2007 στο 10:47 μμ

    Flareman είπες «εσύ σουτ;!» Κλοπή κύριοι ! Κλοπή! :-ρ Αστειεύομαι αν και τώρα που το σκέφτομαι..να πάρω το Colt και να έρθω μια βόλτα απ’τον πΟΤΕ;-)

  7. 7 Flareman 3 Μαΐου 2007 στο 11:19 μμ

    ΙΙΙΙιιιιιιιιιιι με παρακολουθεί η κηδεμόνας!!:D Σκιουροδουλειά μου βρωμάει…

    Αλλά πέρα από την πλάκα, έχω την αίσθηση πως η πΟΤΕνετ θέλει περισσότερες σφαλιάρες από «την πιο σταθερή μας σχέση»:)

  8. 8 ditikos 4 Μαΐου 2007 στο 1:26 πμ

    Δεν θα αρχίσω πάλι τα γνωστά ποιηματάκια για τον ΟΤΕ.

    Ουτε προσπαθώ να τον δικαιολογήσω λέγοντας οτι είναι:
    α. Μια εταιρία που πρίν ήταν κρατικός οργανισμός και φιλοξενούσε το 90% των κρατικοδίαιτων (απο φιλόλογος, τεχνικός τηλεφώνου με απόσπαση ιδιαιτέρα του υπουργού)
    β. Μια εταιρία που ξυπνάει σε μια φάση απο το μονοπώλιο όπως η παλαί ποτέ Ρωσσία, και ανακαλύπτει οτι πλέον το κοινό δεν τρώει κουτόχορτο και υπάρχουν και άλλες επιτροπές (διάβαζα στο insomnia για το νέο καμπανάκι).
    γ. Μια εταιρία, που όπως και η χώρα που την φιλοξενεί, προτιμά να πληρώνει πρόστιμα απο τις φορολογίες (μιάς που τα κορόιδα οι πολίτες των κάτω στρωμάτων της πληρώνουν και αυτά) παρά π.χ. να διορθώσει 5-6 πράγματα τα οποία είναι αυτονόητα (και βαράει πρόστιμα και για αυτά στους πολίτες επιπλέον).

    Τί και αν στην Αμερική έχεις 30Mbit με τα ίδια λεφτά για 768Kbit; Η Αμερική απέχει ενα Ατλαντικό, και μισή Ευρώπη μακρυά. Τι και άν η Ουγκάντα είχε DSL πρίν εμάς; Δεν έχει σχολεία και οι μισοί είναι ξυπόλυτοι στο δρόμο.

    Δυστυχώς είναι το «ονομα» (branding όπως λένε και οι απεχθείς μαρκετινίστες που καταστρέφουν τα πάντα), που κάνει τον «πελάτη» να μην αλλάζει. Η νοοτροπία είναι απλή. Τα συνδικαλιστικά (μέριδα των οτετζήδικων στην επαρχία) λένε «αμα πάς σε άλλο πάροχο θα σε αναγκάσουν να πληρώνεις ο,τι γουστάρει όποτε γουστάρει και με κρυφές χρεώσεις. Κάτσε στον ΟΤΕδούλη που ξέρεις τι σου παρέχει».

    Οταν γίνω πλήρης State Alchemist θα έχω να κάνω πολλές φιλοσοφικές λίθους απο δαύτους…

  9. 9 Flareman 4 Μαΐου 2007 στο 3:34 μμ

    @Dit: Η νοοτροπία που λες είναι όπως αυτή αρκετών γιατρών που δουλεύουν σε δημόσια νοσοκομεία (διορισμένοι με σύμβαση μισθό υπερωρίες κ.ο.κ.) και δουλεύουν και σε ιδιωτικό ιατρείο έξω. Απαγορεύεται (για τους πολίτες γιατρούς, οι γιατροί της ΣΣΑΣ έχουν αβάντες σε αυτόν τον τομέα), αλλά παρ’ όλ’ αυτά όλοι το κάνουν και πληρώνουν το πρόστιμο και συνεχίζουν σταθερά!

    Προτείνω αντί να γίνεις ο νέος Scar να κάνεις transmute τον Βουρλούμη… human transmutation αλλά τι να κάνουμε, χρειάζεται:P

  10. 10 ditikos 4 Μαΐου 2007 στο 4:42 μμ

    Μουχαχαχαχαχα Ishivala rulez!

    BTW είδες το τελευταίο OVA του FMA; Που είναι ο Edward 100 χρονών; Γαμώτο η σειρά σηκώνει και για followup του στύλ «κάποιος απόγονος επιστρέφει πίσω κτλ κτλ….»

  11. 11 Flareman 4 Μαΐου 2007 στο 5:03 μμ

    Ωχ όχι, πού σκάνε αυτά; Λέγε γρήγορα, με έψησες τώρα!:D

  12. 13 Sardonian 5 Μαΐου 2007 στο 12:00 μμ

    Ρε συ flareman αδέρφι..δεν αφήνουμε το net να πάμε για γκόμενες και ρεβανί;-ρ

  13. 14 Flareman 5 Μαΐου 2007 στο 3:04 μμ

    Σκιουρίτσες και βαλανίδια θες να πεις:D Δεν ημπορώ, κωλύομαι! (άσε που θα βρω το μπελά μου δηλαδή:):):))

  14. 15 proserpina 5 Μαΐου 2007 στο 3:08 μμ

    Τιιι με λες, πράματα και θάματα έγιναν στο νυστέρι αυτές τις μέρες, χαμπάρι δεν πήρα!

    Για πες τώρα, αυτό με το Heal-link πώς το εννοείς;

  15. 16 Flareman 5 Μαΐου 2007 στο 3:30 μμ

    Όταν παίρνεις IP από το ΕΔΕΤ αυτομάτως έχεις πρόσβαση στα περιοδικά του HEAL-Link, τα άρθρα τους, τα πάντα τους. Είναι ένα από τα καλά του ΔΙΟΔΟΣ, να έχεις βιβλιογραφικό υλικό στα χέρια σου απ’ το σπίτι:) Φόρθνετ και Τελλάς δίνουν στους φοιτητές δικιά τους IP οπότε πρόσβαση στα περ(δ)ιοδικά γιοκ.

    Capisce?:P


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

