ΚΑΤαγμα δεκάτης πλευράς αριστερά

Και μέσα σ’ όλα τα άλλα, δε μου φτάνουν άλλες σκοτούρες που έχω, τα διαβάσματά μου, το λαμόγιο που έκανε πως είμαι εγώ στο blog της Αμαλίας, το πρωινό ξύπνημα, ο λίγος ύπνος, και το ότι θα χάσω την πρεμιέρα του Spiderman 3, σκάει το κερασάκι στην τούρτα: η μάνα μου μού λέει προχθές πως την πονάει αριστερά το πλευρό της όταν στρέφει τον κορμό, ή όταν κάνει κάμψη ή σε κάποιες άλλες κινήσεις. Όπως θα ήταν φυσικό, λέω έλα μωρέ δεν είναι τίποτα, θα τραβήχτηκες απότομα πουθενά, πότε σε έπιασε. Και εκεί τσιμπάω πρώτο καμπανάκι: μου απαντάει εδώ και καμιά βδομάδα αλλά είναι μια δυο μέρες μόνο που με ενοχλεί αντιληπτά – όχι πως είναι ανυπόφορο, αλλά με τις κινήσεις γίνεται έκδηλος ο πόνος και είναι ενοχλητικός.

Τέσπαν μη σας τα αναλύω, πιάνονται και για προσωπικά δεδομένα, κατέληξα πως πρόκειται ή για κάταγμα πλευράς ή για οστική θλάση ή για μυικό τραυματισμό στην περιοχή. Προτείνω ξεκούραση, αποχή από διάφορες δουλειές και αγγαρείες στο σπίτι και – αν χρειαστεί – κάνα ντεπόν, βολταρέν, τέτοια κόλπα. Έλα μου όμως που έρχεται με κάθε μέρα που περνάει και μου λέει πως ο πόνος δεν υφίεται και συνεχίζει σταθερά με τον ίδιο χαρακτήρα, ενίοτε και λίγο επιδεινωμένος (δεν έκατσε φρόνιμα στο σπίτι, είναι η αλήθεια… άντε να την καθίσεις κάτω – χρυσοχέρα γυναίκα:D). Τελικά, πηγαίνω σήμερα στο ΚΑΤ για μάθημα Ορθοπαιδική το πρωί και μέσα σε όλα τα άλλα έχω τη φαεινή (πράγματι) έμπνευση να ρωτήσω τον αναπληρωτή διευθυντή στην κλινική όπου εκπαιδεύομαι περί το προκείμενον. Μου λέει και δεν την φέρνεις το απόγευμα στα εξωτερικά να την κοιτάξουμε; Τα κανονίζω όλα, πέφτει συνεννόηση, πράγματι την ώρα που συμφωνήσαμε παίρνω μάνα και πατέρα και κατεβαίνουμε αλαμπρατσέτα οικογενειακώς και πλήρεις υπερηφανείας για το τσεκ. Ο γιατρός (κωλύομαι, δε μπορώ να γράψω όνομα, αντιλαμβάνεστε:)) ατσίδας, γίγαντας κλινικής εμπειρίας, to the point που λένε οι Αγγλοσάξωνες, και δε μας χρέωσε μία – μητέρα εκπαιδευομένου γιατρού γαρ η ασθενής:P Ο συγκεκριμένος μάλιστα ακολουθεί το σύστημα που έχει εφαρμοστεί στα εξωτερικά ιατρεία των κρατικών νοσοκομείων: κάνει ιατρείο ΜΟΝΟ εκεί, όχι έξω, και πληρώνεται από το νοσοκομείο το οποίο κρατάει τα ποσοστά του και του αποδίδει τα δέοντα. Και φυσικά, ούτε που να ακούσει για χαρτζηλίκωμα – ένας άλλος ασθενής πήγε να του δώσει κάτι στο χέρι και τον πήρε ο διάλος! Ομολογώ σπάνια τα βλέπουμε αυτά, και δη πολύ σπανιότερα στους μη Πανεπιστημιακούς γιατρούς, αλλά να που γίνονται κι αυτά. Να μη σας τα πολυλογώ, περάσαμε πλήρη παραϊατρικό έλεγχο (μέτρηση οστικής πυκνότητας, ακτινογραφία θώρακος οπισθοπρόσθια – πλάγια, υπερηχογράφημα άνω και κάτω κοιλίας, ό,τι χρειαζόταν στην περίπτωση αυτή δηλαδή. Οφείλω να το τονίσω, για να καταρρίψω κάποιες από τις κακές εντυπώσεις που πλανώνται δίκην ράδιο αρβύλας: όλα τα τμήματα ήταν ταχύτατα και αποτελεσματικότατα… αμφιβάλλω αν έχω δει καθαρότερη ακτινογραφία έξω από βιβλίο! Σαφώς νοσοκομείο από νοσοκομείο διαφέρει, αλλά σε όσα δημόσια έχω πατήσει εγώ μέχρι τώρα η δουλειά γίνεται υποδειγματικά.

Τελικά είχα πέσει μέσα, ο πόνος είναι ένα ρωγμώδες κάταγμα στην δεκάτη πλευρά αριστερά, το οποίο γίνεται σε προδιατεθειμένα άτομα κατά την προσπάθεια και εκδηλώνεται με άλγος σε δεύτερο χρόνο, και το οποίο θέλει για αγωγή ξεκούραση, σχετική ακινησία, ηρεμία και καλή διάθεση προπάντων, και για τον πόνο κλασικά μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη αναλγητικά τύπου ντεπόν σε σταθερές δοσολογίες. Βρήκαμε και κάτι οστεόφυτα στη σπονδυλική στήλη, και επαληθεύτηκε για ακόμη μία φορά η οστεοπενία που είναι κλασσικά ευρήματα σε τόσες άλλες γυναίκες αυτής της ηλικίας, αλλά αυτά είναι άλλη ιστορία. Τέλος καλό, όλα καλά για τώρα:)

Ώρες ώρες πάντως έχω την αίσθηση πως το σύμπαν συνομωτεί εναντίον μου… και αυτό συμπίπτει επικίνδυνα με το σύνολο των νόμων του Μέρφι:((

2 Responses to “ΚΑΤαγμα δεκάτης πλευράς αριστερά”


  1. 1 Antonios 3 Μαΐου 2007 στο 2:01 πμ

    na min kathetai i mitera sou… tha kalomathei

    tote poios tha sou paketarei tis kaltses meta to plintirio?

  2. 2 Flareman 3 Μαΐου 2007 στο 12:07 μμ

    Ρε σεις… ούτε να διπλώσω ένα σώβρακο δε με έχετε άξιο;:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαΐου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

