Το blog της Αμαλίας και ο σωσίας (!) μου

Τον τελευταίο καιρό έγινε γνωστό το blog της Αμαλίας, κυρίως μετά από ανακάλυψή του από γνωστότερους bloggers. Είναι μία γυναίκα που έχει περάσει έναν Γολγοθά υγείας, με τρεξίματα σε γιατρούς, εκ των οποίων άλλοι είναι καλοί άνθρωποι και ευσυνείδητοι επαγγελματίες και άλλοι ασυνείδητες χρηματορουφήχτρες. Το είχα δει το blog, έκατσα, διάβασα τα παθήματα της γυναίκας, σκέφτηκα προς στιγμήν να ποστάρω κάτι εδώ ή ένα comment εκεί, αλλά τελικά (όπως έχω εξηγήσει και σε κάποιους από εσάς που με ρωτούσατε μέσω mail γιατί δεν ασχολήθηκα με το θέμα) για διάφορους λόγους κράτησα τη σιωπή μου. Κυρίως από λεπτότητα και διακριτικότητα, γιατί το θέμα δεν είναι για κραυγαλέα πράγματα και οδυρμούς, η γυναίκα είναι αξιοπρεπέστατη και δε θα ήθελα με τίποτα, έστω και από λάθος ή παρεξήγηση, να την πληγώσω ή να την πικράνω. Άσε που ως ιατρικό θέμα είναι τόσο περιπεπλεγμένο που δε με παίρνει να πω κάτι.

Πού κολλάω λοιπόν; Αυτές τις μέρες, κάποιος πήγε σε ένα post της Αμαλίας και δημοσίευσε μία απάντηση – σχόλιο, που έχει ως εξής:

«Αρχίζοντας να πω ότι βρήκα το μπλογκ σου ύστερα από προτροπή συμφοιτητή μου και έκατσα και διάβασα με πολύ ενδιαφέρον όλα όσα καταγράφεις.

Έπειτα να θυμίσω σε όσους (δύσμοιρους) δε θυμούνται, πως ένα από τα βασικότερα ιατρικά εργαλεία στην κλινική εξέταση του ασθενούς και ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε στο πανεπιστήμιο είναι: η ακρόαση η επισκόπηση, η επίκρουση και η ψηλάφηση. Αν οι γιατροί στους οποίους αποτάνθηκες Αμαλία «γνωμάτευσαν» αγνοώντας τα βασικά εργαλεία του επαγγέλματος, τότε ίσως δεν τους αξίζει να φέρουν τον τίτλο του ιατρού και να δυσφημίζουν το λειτούργημά μας.

Αν και απ’όσα διάβασα φαίνεται να έχεις επίγνωση της κλινικής κατάστασης σου και των διαδικασιών, θέλω να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις κάτι σχετικό για την ακτινοθεραπεία νεοπλασιών με βομβαρδισμό ταχέων νετρονίων (Fast neutron therapy), μια πολλά υποσχόμενη μέθοδο στην αντιμετώπιση του καρκίνου.

Κατά τα άλλα, η αλήθεια είναι ότι όλοι μας φέρουμε ευθύνη για αυτά που ζούμε καθημερικά στο τομέα της υγείας και νομίζω ότι αυτό καταγράφηκε και σε αρκετά σχόλια. Με άλλα λόγια όλοι πρέπει να αναλάβουμε το μερίδιο της ευθύνης που μας αντιστοιχεί και να δραστηριοποιηθούμε αναλόγως. Προς Θεού, δε λέω βγείτε στους δρόμους και παίξτε το φανατισμένοι, ο φανατισμός είναι ζημιογόνο πράγμα. Αλλά το να απαιτούμε αξιοπρέπεια κάθε φορά που ερχόμαστε σε παρόμοια θέση και όχι να επιβραβεύουμε (χρηματικά) όσους δυσφημούν την επιστήμη της ιατρικής, σίγουρα αξίζει το κόπο.

Σου εύχομαι να δώσει ο Θεός ώστε ο αγώνα σου να έχει θετική έκβαση το γρηγορότερο και να πάψουν να σε ταλαιπωρούν άδικα.

Παράκληση: αν θέλεις να κουβεντιάζουμε κάποιο ιατρικό θέμα ή κάτι άλλο συναφές, στείλε ένα email στο tonysteri@gmail.com»

Και από κάτω το ονοματεπώνυμό μου, φαρδύ πλατύ. Φυσικά, η γυναίκα επικοινώνησε μαζί μου για να με ευχαριστήσει για το ποστ και να ρωτήσει περαιτέρω πληροφορίες.

Όσοι είναι λίγο σχετικοί με Blogger ή/και ψείρες θα έχουν παρατηρήσει πως όταν έχεις Blogger account και ποστάρεις σχόλιο σε blog του Blogger μέσω του λογαριασμού σου, βγάζει αυτομάτως το nickname σου, το οποίο είναι και link στο προφίλ που διατηρείς στο Blogger. Προσωπικά, από τότε που μεταπήδησα στον νέο Blogger και τελικά μεταδημότευσα το Νυστέρι στο WordPress, έχω σβήσει τα στοιχεία μου από το προφίλ μου και έχω αφήσει μόνο το nickname μου. Γενικότερα δε, πάντα όταν αφήνω σχόλια αλλού χρησιμοποιώ το nickname μου και ποτέ μα ποτέ το πραγματικό μου ονοματεπώνυμο. Ο τυπάκος που πόσταρε αντ’ εμού έβαλε ακριβώς αυτό, και το λινκ παραπέμπει απ’ ευθείας εδώ, στο νέο Νυστέρι, και όχι στο προφίλ μου στο Blogger.

Συμπέρασμα; Δεν ήμουν εγώ, κάποιος με υποδύθηκε. Μάλιστα, αν δείτε το κείμενο του ποστ, θα προσέξετε πως κατά το 80% περίπου είναι κλόπυραϊτ αντιγραφή και επικόλληση από παλιότερα ποστ μου, κομμάτια ραμμένα έξυπνα μεταξύ τους για να μοιάζουν με το στυλ γραφής μου. Ειλικρινά, δε μπορώ να καταλάβω ποιος θα έμπαινε στον κόπο να στήσει όλο αυτό το σκηνικό και για ποιον λόγο. Διαφήμιση δε θέλω από τέτοια περιστατικά, και δε χρειάζομαι και γενικότερα – να ήθελε να το παίξει έξυπνος επ’ ονόματί μου; Να με δυσφημίσει με κάποιον τρόπο; Η πρόταση που κάνει στην Αμαλία ο άγνωστος Χ, δηλαδή να ψάξει το ενδεχόμενο για ακτινοθεραπεία με βομβαρδισμό με ακτινοβολία ταχέων νετρονίων, είναι οριακά εγκληματική! Από πού κι ως πού θα κάνει ένας καρκινοπαθής με πολλαπλές μεταστάσεις στους πνεύμονες ακτινοθεραπεία και μάλιστα με μία μέθοδο που ανάθεμα κι αν έχει τσεκαριστεί – κι αυτό για περιορισμένες εφαρμογές (προστάτη κ.ο.κ);

Νομίζω ως εδώ να μη σας έχω αφήσει το παραμικρό περιθώριο ενδοιασμών ή αμφιβολίας για το ότι δεν ήμουν εγώ που πόσταρα στο blog της Αμαλίας:) Της απάντησα φυσικά, τα ίδια που γράφω κι εδώ, πόσταρα και ένα comment ως απάντηση, όσο πιο συνοπτικά και διακριτικά μπορούσα, και τα υπόλοιπα τα γράφω αναλυτικά εδώ. Μένω άναυδος, ποτέ δεν περίμενα ότι μία γελοιότητα τέτοιου είδους και τέτοιου επιπέδου θα μου χτυπούσε την πόρτα. Φαντάζεστε ο υποκριτής να της είχε προτείνει κάποια δήθεν φαρμακευτική αγωγή και η Χριστιανή να την είχε πάρει και να είχε πάθει κάτι; Άντε μετά να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας! Τα σχόλιά σας παρακαλώ, το θέμα είναι μεγάλο…

Ώρες ώρες σκέφτομαι πως είναι μεγάλη μου ηλιθιότητα που μπλογκάρω και κάνω εκπομπή με τα πραγματικά μου στοιχεία…

39 Responses to “Το blog της Αμαλίας και ο σωσίας (!) μου”


  1. 1 dtsomp 29 Απριλίου 2007 στο 3:51 μμ

    Βρε μήπως το έγραψες υπό την επιρροή τσίπουρου και δεν το θυμάσαι; (η χαμογελαστή πλευρά, γιατί το identity theft σε οποιαδήποτε μορφή του μόνο αστείο δεν είναι…)

  2. 2 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 4:03 μμ

    Όχι, είμαι σίγουρος εκατό τα εκατό. Στην αρχή ψάρωσα γιατί δε θυμόμουν αν είχα απαντήσει ή όχι και το λεκτικό στυλ φέρνει πολύ στο δικό μου (λογικό, copy paste είναι), αλλά μετά διάβασα την αρχή που λέει πως βρήκε το μπλογκ από έναν «συμφοιτητή μου», ενώ εγώ το διάβασα στου vrypan, θυμήθηκα και τη γνώμη που είχα σχηματίσει επί του θέματος και δεν είχα σχολιάσει, βρήκα και τα copy pastings, ε δε θέλει και πολύ. Άσε που αυτά που γράφει είναι σε κάνα δυο σημεία καθέτως αντίθετα με τις απόψεις μου!

    Identity theft Μήτσο… ούτε σε 50 χρόνια δε φανταζόμουν ότι θα το υφιστάμην λέμε! Άσε και είμαι παρμένος χοντρά…

  3. 3 Derek 29 Απριλίου 2007 στο 4:06 μμ

    θα σου αφήσω την απάντηση πασπαρτού: «δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχολείσαι»

    σοβαρά όμως δεν νομίζω ότι είναι αυτός λόγος να σταματήσεις να ποστάρεις επώνυμα, άλλωστε αν δεν έγραφες το όνομα σου τι νομίζεις ότι θα ήταν αυτό που θα τον σταματούσε από το να χρησιμοποιήσει απλά και μόνο το nick σου? 😉

    η επωνυμία στο internet είναι μια κατάκτηση της σημερινής μας κοινωνίας και της ελευθερίας που -θα έπρεπε να- απολαμβάνουμε που σου επιτρέπει να δώσεις λίίίίγο ακόμα βάρος στην ηλεκτρονική σου υπογραφή

    το μόνο που μπορεις να κανεις στην προκείμενη είναι να αράξεις ανακουφισμένος που προλαβες και το έπιασες πριν σου κάνει μεγαλύτερη ζημιά

    (άλλωστε όπως λένε, η μίμηση είναι η πιο ειλικρινής μορφή κολακείας!)

  4. 4 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 6:20 μμ

    @Ντέρεκ: Θα σου πω γιατί θεωρώ πως έχει διαφορά η χρήση nick από το πραγματικό ονοματεπώνυμο – νομική κάλυψη:) Στο εξωτερικό ισχύουν άλλα πράγματα και οι νομοθεσίες και τα νομικά όργανα είναι πιο «διαβασμένα» στο θέμα Ίντερνετ, αλλά εδώ είμαστε ακόμα υπανάπτυκτοι. Αν δεν είχα βγει επώνυμα (too late τώρα, υποθέτω), θα ήμουν προστατευμένος από κάθε κακόβουλο που τυχόν να ήθελε να με κυνηγήσει για ο,τιδήποτε του κάτσει, γιατί οι αγωγές και οι μηνύσεις γίνονται επώνυμα, όχι με βάση το nick. Άλλο είναι να ποστάρει ο SuperEllinarasTsopanis που άμε σύρε ψάχτον κι άμα τον βρεις σφύρα μου, κι άλλο ο Βάγγος ο Δημητρούλας ο γιος της Φιλιώς που έχουνε τη στάνη που αν θες τον κατεβάζεις στα δικαστήρια:(

    Εννοείται πως δεν έχω την ψευδαίσθηση της ανωνυμίας στο Ίντερνετ, απλούστατα δεν υπάρχει – αλλά σωθήκαμε αν χρειάζεται να αρχίσω από τώρα να ψάχνω για το ποιος θέλει να με «κολακεύσει»:) Και εντάξει η Αμαλία, έτυχε και μου έσκασε mail η γυναίκα και το πήρα πρέφα. Η επόμενη φορά ποια θα είναι και πώς θα την αντιληφθώ;…

  5. 5 Derek 29 Απριλίου 2007 στο 6:31 μμ

    δεν μπορεις να είσαι υπόλογος για κάτι για το οποίο μπορεις να αποδείξεις ότι δεν είσαι υπαίτιος όπως και δεν έχεις λόγο προληπτικά να φυλάγεσαι από κάτι που δεν έχεις λόγο να πιστεύεις ότι θα συμβεί

    ούτε Κίνα ήμαστε ούτε Σαουδαραβία για να κρυβόμαστε «προληπτικά» και αν από φόβο για κάτι τόσο «κουτό» δεν μπορούμε εμείς να προβάλουμε την επωνυμία μας τότε καλό θα ήταν να μην έχουμε και πολλές απαιτήσεις από κάτι κυβερνήσεις τύπου Κίνας και Σαουδαραβίας

  6. 6 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 8:19 μμ

    Καταλαβαίνω τι μου λες, αλλά ακόμη και αν δεν είμαστε Κίνα ή Σαουδαραβία, και πάλι μπορεί κάποιος να έρθει και να μπλέξει οποιονδήποτε έχει βγει επώνυμα στο Ίντερνετ (παράδειγμα BlogMe). Αν δεν υπάρχει ονοματεπώνυμο η διαδικασία είναι δυσκολότερη και θα κάτσει να ασχοληθεί μόνο κάποιος που πραγματικά θεωρεί πως έχει να επιδιώξει έννομο συμφέρον. Γιατί να μπλέκουμε με δικαστήρια, ακόμη και αν έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και τελικά θα αθωωθούμε;:(

  7. 7 dimos 29 Απριλίου 2007 στο 8:43 μμ

    kai pou na gineis megalogiatros 3aderfe!

  8. 8 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 8:46 μμ

    @Δήμο: Πού είσαι εσύ;:) Γύρισες; Α ρε κιαρατά, εσύ μου έκανες πάσα το θέμα με τα νετρόνια… πέτρα του σκανδάλου είσαι ξάδερφε:D

  9. 9 Derek 29 Απριλίου 2007 στο 9:55 μμ

    το να γράφεις επώνυμα είναι σαν να λες, ‘αυτός είμαι και αυτά πιστεύω, δεν είμαι κάποιος ανώνυμος «κουκουλοφόρος» που πετάει «πορδές κόντρα στον άνεμο» αλλά ένας «επώνυμος με ούζι»‘

    αν δεν έχεις κάνει κάτι στραβά δεν έχεις λόγο να φοβάσαι
    σκέψου άλλωστε το εξής ενδεχόμενο

    θα αρνηθείς να γράψεις σε κάποιον ασθενή σου -που πραγματικά το χρειάζεται – ένα οπιούχο παυσίπονο από τον φόβο και μόνο ότι -είτε ο ίδιος είτε κάποιος άλλος- μπορεί τόσο να πουλήσει -ή να πλαστογραφήσει και μετά να πουλήσει- αυτή την συνταγή σε εξαρτημένους βάζοντας όμως εσένα σε μπελάδες?

    αυτό που εσύ μου περιγράφεις είναι ο ορισμός της τρομοκρατίας, να να φοβάσαι να κάνεις κάτι αυτονόητο από τον φόβο μήπως και αν και πως και τι

    φοβάσαι να γράψεις το όνομα σου μήπως και αν το εκμεταλλευτούν, φοβάσαι να γράψεις την σωστή συνταγή μήπως και αν στην πλαστογραφίσουν, φοβάσαι να πας βόλτα στα Εξάρχεια μήπως και αποφασίσει να βγει στην γύρα η αστυνομία να μαζέψει «διάφορους» και σε πάρει και εσένα η μπάλα, φοβάσαι να πας στα «μαγαζάκια της Στουρνάρη» μήπως και πέσεις απλά σε λάθος μέρα

    και στο τέλος… απλά καταλήγεις να φοβάσαι την ίδια σου την σκιά

  10. 10 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 10:29 μμ

    Κοίτα, αυτό που λες είναι εν μέρει σωστό. Η επωνυμία φέρει το κύρος της, η ανωνυμία δεν προδιαθέτει τον αναγνώστη για το ειδικό βάρος και την αξιοπιστία του γράφοντος. Πρόσεξε όμως: η διαφορά είναι νομική. Αν ένας ασθενής μου το έχει ανάγκη, θα του γράψω το παυσίπονο, αλλά οι συνταγές είναι ονομαστικές, σαφείς, συγκεκριμένες – δε μπορεί να την πουλήσει, είμαι καλυμμένος. Πλαστογραφία σαφώς μπορεί να γίνει, αλλά είναι πολύ μα πολύ δυσκολότερο να πλαστογραφηθεί σωστά μία συνταγή από το να σκάσει κάποιος στο Ίντερνετ και να προσποιηθεί πως είσαι εσύ. Εδώ είναι και η διαφορά μεταξύ του να είσαι τρομοκρατημένος και να είσαι προνοητικός. Θα γράψω και το όνομά μου και τη συνταγή που πρέπει να γραφεί, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη, αλλά όταν είμαι βέβαιος πως μπορώ να κατοχυρωθώ (κάτι που, τουλάχιστον επί του παρόντος, δε μπορώ να κάνω στο Ελληνικό Ίντερνετ, εκ των πραγμάτων). Νομίζω έχω δώσει σε όλους σας τόσους μήνες τώρα δείγματα πως όταν χρειάζεται να μιλήσω ή να τρίξω δόντια δε φοβάμαι (και πολύ συχνά δε σκέφτομαι κιόλας:P) τίποτα.

    Α, και μιας που το αναφέρεις, στα πλαίσια όλων αυτών των επεισοδίων που έχουν γίνει πρόσφατα στο κέντρο και στα Εξάρχεια, ναι, προσέχω τι ώρες και τι μέρες θα κατέβω – δεν έχω καμία πρόθεση να πάω από σπόντα, ούτε να περιμένω αν θα βρεθεί κάνας καλός Χριστιανός μπροστά μου να πει «αυτός δεν είναι ταραξίας, αφήστε τον»… όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες:D. Προσέχουμε για να έχουμε, τουλάχιστον όσο είναι τα πράγματα όπως είναι επί του παρόντος:)

  11. 11 Allu Fun Marx 29 Απριλίου 2007 στο 10:40 μμ

    Η συμπεριφορά του ανθρώπου που υποδύθηκε εσένα, είναι όπως ακριβώς το λες : εγκληματική…
    Και απέναντι σε σένα, αλλά κυρίως απέναντι στην Αμαλία.
    Δυστυχώς…

    Να αναφερθώ και τους ενδοιασμούς που είχες όταν διάβασες το blog της Αμαλίας, για το αν έπρεπε να γράψεις κάτι ή όχι στο blog σου…
    Την απάντηση την δίνει η ίδια η Αμαλία με τα γραπτά της:
    «για να έχει νόημα αυτό που κάνω, πρέπει να το διαβάσουν όσο το δυνατό περισσότεροι γιατροί ή φοιτητές της ιατρικής ακόμη καλύτερα.Αυτοί έχουν περισσότερες ελπίδες να “πάρουν” κάτι από αυτή την αθλιότητα που έζησα…»
    Εγώ μόλις διάβασα αυτά τα λόγια της Αμαλίας, δεν είχα κανένα ενδοιασμό. Την επόμενη στιγμή, άρχισα να γράφω ποστ σχετικά με το fakelaki.blospot.com

  12. 12 Flareman 29 Απριλίου 2007 στο 10:58 μμ

    @AFM: Καλά τα λες, κυρίως για τη γυναίκα, δεν είναι σωστό να παίζονται ζάρια στην πλάτη ταλαιπωρημένων ανθρώπων έτσι. Σχετικά με τους ενδοιασμούς που λέμε, τα όσα γράφει δεν είναι αβάσιμα, τα διάβασα με πολλή προσοχή και συμμερίζομαι τον πόνο της και την ταλαιπωρία που ακόμα υφίσταται. Απλώς θεώρησα ότι δεν είναι σωστό να καταπιάνομαι δημόσια με τέτοιου είδους θέματα, γι’ αυτό και κράτησα το cyber-στόμα μου κλειστό:) Ίσως μάλιστα η θέση μου να είναι και αναρμόδια, και πραγματικά στεναχωριέμαι που μπήκα στο θέμα με αυτόν τον τρόπο, αλλά τι να πεις;:(

  13. 13 dtsomp 30 Απριλίου 2007 στο 1:27 πμ

    Γιατρέ μου, εμένα αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι το:

    «Παράκληση: αν θέλεις να κουβεντιάζουμε κάποιο ιατρικό θέμα ή κάτι άλλο συναφές, στείλε ένα email στο tonysteri@gmail.com»

    Ρε doc, πες με παρανοϊκό, αλλά μήπως να άλλαζες password στο συγκεκριμένο mail account;

  14. 14 stefy 30 Απριλίου 2007 στο 1:40 πμ

    Τι λες τώρα βρε Flare;;
    Επειδή είναι σοβαρό θέμα κι έχει περάσει και η ώρα θα ξανασχολιάσω αύριο με καθαρό μυαλό.

    Αλλά μπράβο όρεξη που είχε όποιος το’κανε, εδώ όλοι τρέχουμε και δε φτάνουμε κι αυτός….αιντέεεεεε.

  15. 15 Flareman 30 Απριλίου 2007 στο 12:18 μμ

    @stef: Ξαναπές το!:)
    @Μητσ: Αν σου πω ότι το σκεφτόμουν; Από την άλλη, αν ήξερε το password του gmail θα είχε κάνει και το ποστ μέσα από το account μου στο Blogger, οπότε δε θεωρώ πως είναι κίνδυνος, άσε που έχω ρυθμίσει όποτε τσεκάρω μέσω POP να μου τα τραβάει όλα τοπικά και να τα σβήνει όλα από πάνω, και τσεκάρω κατά κανόνα τρεις φορές τη μέρα χειροκίνητα, και κάθε τέταρτο όταν είναι ανοιχτός ο Μακ. Λίγο δύσκολο να είχε κάτι τέτοιο στο νουν του.. θα το ψάξω όμως.

  16. 16 Antonios 30 Απριλίου 2007 στο 2:22 μμ

    Ώρες ώρες σκέφτομαι πως είναι μεγάλη μου ηλιθιότητα που μπλογκάρω και κάνω εκπομπή με τα πραγματικά μου στοιχεία…

    να το πιστεύεις και τις υπόλοιπες

  17. 18 jim_hellas 30 Απριλίου 2007 στο 4:44 μμ

    !!!

    Καλά ε, μιλάμε για ολόκληρη κομπίνα! Είχα σκεφτεί παλαιότερα ότι σε κάποια φάση θα αρχίσουν να υπάρχουν τέτοια περιστατικά στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, αλλά αυτό είναι εξωφρενικό! Είναι κατάπτυστη η ενέργεια του Άγνωστου Χ γιατί παίζει με τον πόνο ενός συνανθρώπου μας δίνοντας στην Αμαλία φρούδες ελπίδες. Τς τς τς

    Μα, ποιος είχε τόση όρεξη για να το στήσει όλο αυτό;

  18. 19 Flareman 30 Απριλίου 2007 στο 5:55 μμ

    @jh: Η απορία της εβδομάδας, πραγματικά! Τι να πει κανείς, ελπίζω να σταμάτησε εδώ η ιστορία…

  19. 20 Tinsie 30 Απριλίου 2007 στο 7:03 μμ

    Θα συμφωνήσω με τον Αντώνιο. Όπως λέει και το γνωστό ρητό, προσέχουμε για να έχουμε.

  20. 21 Flareman 30 Απριλίου 2007 στο 7:05 μμ

    Κατά κει βλέπω πάει το πράμα… πάντως ο Δημήτρης (ο BloGR, όχι ο δικός μας) έπιασε διάνα: η μεγάλη μου απορία είναι ποιος να έμπαινε στον κόπο να τα στήσει όλα αυτά και με τι σκεπτικό;

  21. 22 Γιώργος Μαργαρίτης 30 Απριλίου 2007 στο 7:49 μμ

    Να σε πω και γω κάτι.
    Με το μικρό μου μυαλό, η εντύπωση που μου έδωσε η ενέργεια αυτή ήταν πως κάποιος ήθελε απλά να σου κάνει κακό σαν άτομο. Δηλ, να μας πείσει ότι είσαι εσύ (κείμενα, email), μέχρι που κάποιος γιατρός που διάβαζε το σχόλιο «σου» θα έλεγε «τι μαλακίες λες ρε παλικάρι, θέλεις να κάνεις κακό στην κοπέλα?» και να γυρίσουμε εμείς και να πούμε «μα τι μαλάκας είναι αυτός, άκου τι πήγε και της είπε, πήγε να της δημιουργήσει προβλήματα» και να στραφούμε όλοι εναντίον σου.

    Έχεις μήπως κάποιον τέτοιον «γνωστό»?

  22. 23 Flareman 30 Απριλίου 2007 στο 10:02 μμ

    Όλως παραδόξως, πάει το μυαλό μου σε δύο τρία άτομα, αλλά ελλείψει αποδεικτικών στοιχείων (για τώρα τουλάχιστον), κρατάω τη γαλότσα μου κλειστή.

    Με τέτοιους γνωστούς, βέβαια, σώθκαμαν αλλά έστω…:)

  23. 25 DrGolis 1 Μαΐου 2007 στο 11:45 πμ

    Άσε το ίντερνετ και τις υποκλοπές ρε Σ.Σ. και πάμε να φάμε κανά κοψίδι στα ορεινά να ακούσουμε και κανά κλαρίνο τώρα που άνοιξε ο καιρός… Αυτά αποτελούν ίαση της ψυχής!

    Σοβαρά τώρα, ζούμε σε μια χώρα, όπου επαφίεται στην καλή διάθεση του καθενός συναδέλφου και στην ευσυνειδησία του να ΜΑΘΕΙ και να ΑΣΚΗΣΕΙ σωστά την επιστήμη και τέχνη της Ιατρικής. Δεν υπάρχει έλεγχος επί της ουσίας, ούτε προστατεύεται ο πολίτης που ασθενεί από τους ανεπαρκείς συναδέλφους. Όσοι ΔΕΝ φοβόμαστε και απαιτούμε την -αντικειμενική βέβαια- αξιολόγηση, γιατί απλούστατα γουστάρουμε την ιατρική και την ψάχνουμε κάθε μέρα, όσοι ΔΕΝ θέλουμε να ανελιχθούμε χωρίς πολύ κόπο μπαίνοντας στο «σύστημα» αλλά με τη συστηματική δουλειά μας και την αξία μας, πρέπει να προσπαθήσουθμε ως μελλοντικοί γιατροί να αλλάξουμε το σύστημα. Μπορούμε σε ένα βαθμό να αλλάξουμε κάποια πράγματα, ή τουλάχιστον με τη συνέπεια τη δική μας να βοηθήσουμε αρκετό κόσμο.

    Πότε θα τα πούμε από κοντά surgeon?

  24. 26 Ζωή 1 Μαΐου 2007 στο 4:02 μμ

    Καλό μήνα,γιατρέ!

    Που λες,το πρόβλημα δεν είναι η δική σου επωνυμία,αλλά η ανωνυμία κάποιων άλλων ειδικά σε ένα χώρο όπως το ιντερνετ.Φοβάμαι πως δεν μπορώ να σε κατατοπίσω ως προς το νομικό πλαίσιο που ισχύει,καθώς δεν έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο και γενικά είναι ένας πολύ φρέσκος κλάδος,όπως και να’χει.Όμως,αν μπορεί να γίνει η αντιστοιχία,η περίπτωσή σου μοιάζει με πλαστογραφία στο διαδίκτυο.Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα:αφενός,άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας’αφετέρου,να στραφείς να βρεις το δίκιο σου,αλλά κατά ποίου;;Τεσπά,ελπίζω να τελειώσει εδώ η ιστορία και «αναίμακτα» και αν είσαι τυχερός,να ανακαλύψεις τον…σωσία σου(μεταξύ μας,ο τύπος φαίνεται να κάνει δουλειά με ζήλο)!

    Καλά κουράγια στο δίαβασμα!

  25. 27 Flareman 1 Μαΐου 2007 στο 8:25 μμ

    @Golis: Μαζί σου εγώ, κοψίδι και Άγιος ο Θεός – αφού με ξέρεις… αλλά εκεί στα ορεινά κανονίζετε όλες τις κοψιδοκατανύξεις μέσα στη Σαρακοστή. Φτου σας!:)

    @Ζωή: Καλό μήνα επίσης:D Τελικά δεν είναι μόνο κατά ποίου να στραφώ, αλλά και προς ποια κατεύθυνση – δεν υπάρχει νομική υποδομή όσον αφορά στο Ίντερνετ. Γι’ αυτό και η κουβέντα νωρίτερα στο ποστ με τον Ντέρεκ: δεν υπάρχει στον ηλεκτρονικό χώρο ακόμη κατοχύρωση για κανέναν, αθώο ή φταίχτη. Όπως το λες, φρέσκος κλάδος και όπως κάθε φρέσκο έχει παράπλευρες απώλειες. Αν ο φιλαράκος είναι τόσο αφοσιωμένος και στη δουλειά του θα είναι και γαμώ τους επαγγελματίες!:P

  26. 28 Simos 2 Μαΐου 2007 στο 9:14 μμ

    Φίλε μου τώρα το είδα το Post και μου έπεσε το μισό μαλλί!

    Αν είναι δυνατόν.. Και νόμιζα ότι η δική μου περίπτωση είναι άσχημη..

    Άμα τον βρεις τον καραγκιοζάκο, περίμενε να βρω κι εγώ τον δικό μου για να τους βαράμε μεταξύ τους…

  27. 29 Flareman 2 Μαΐου 2007 στο 10:39 μμ

    Agreed, τους χρειάζεται:) Το έγραψα και στου Αλέξανδρου του Κανακάρη, με τρομάζει το ότι αυτά τα περιστατικά έσκασαν έτσι, από διαφορετικές πηγές και ασύνδετα μεταξύ τους, αλλά την ίδια χρονική περίοδο!

    Να τους βαράμε, μπας και βρούνε άκρη μεταξύ τους, τα καραγκιόζια…

  28. 30 @Flareman 11 Μαΐου 2007 στο 7:41 πμ

    Φίλε Flareman, δυστυχως δε μπορω να σε βοηθησω σε αυτό που σου συνέβει, αλλά μπορώ να σε πληροφορήσω για κάτι άλλο, για να αρχίσεις να ψιλιάζεσαι τι γίνεται γύρω σου. Ξέρω στα σίγουρα ότι το πραγματικό όνομα του ανθρώπου που παριστάνει το θύμα στο παραπάνω σχόλιο είναι Σίμος Κοσμετάτος και ότι η ιστορία με τον σωσία του («Σίμο Παπαδόπουλο») ήταν στημένη από τον ίδιο, όπως άλλωστε και οι βρώμικες λέξεις (τσόντα, γκει, αδωνις, σεξ, κτλ) που βρίσκει στο google search του sitemeter του, και που δήθεν του προκαλούν απορία και αποτροπιασμό. Ο Σίμος το μόνο που θέλει είναι κλικς, τίποτα άλλο, αλλά επειδή οι φιλοδοξίες του δε συμβαδίζουν με όσα πραγματικά μπορεί, κάπου εκεί αρχίζουν τα παρατράγουδα. Αυτά τα λίγα προς γνώση όλων, γιατί το ιντερνέτ κρύβει πολλούς σκάρτους που ψάχνουν ευκαιρίες για να βγουν κερδισμένοι απ’την καμπούρα των άλλων. (Δε βάζω όνομα γιατι δε το κάνω για να διαφημιστώ, αλλά επειδή στο συγκεκριμένο ξέρω τι παίζει δε θα κλείσω και το στόμα μου).

  29. 31 Stelios 11 Μαΐου 2007 στο 11:59 πμ

    Άλλο όνομα δίνει ο Σίμος στο ιστολόγιο του, όμως, ανώνυμε πληροφοριοδότη.

  30. 32 @Stelios 11 Μαΐου 2007 στο 5:09 μμ

    Tο ονομα του είναι Σιμος Κοσμετατος και για του λογου το αληθες το παρακατω αποσπασμα ειναι απο τη συνεντευξη που ειχε παρει απο τη «magica» η οποια και αποκαλυπτει τα στοιχεια του:

    «H συνέντευξη στο Stuff
    Είχα πει κάποια στιγμή ότι θα δημοσιεύσω κι εδώ τη συνέντευξη από το περιοδικό Stuff και το Σίμο Κοσμετάτο για το τεύχος Ιανουαρίου. Δε το έκανα νωρίτερα γιατί ήθελα να αποσυρθεί πρώτα το τεύχος του περιοδικού και να περάσει ένα λογικό χρονικό διάστημα από τη δημοσίευση. Κατά καιρούς έχουν γίνει διάφορες δημοσιεύσεις για αυτό εδώ το blog. Κάποιες από αυτές μου τις έστελναν φίλοι μετά από αποδελτίωση. Δε θεωρούσα πως υπήρχε λόγος να τις δημοσιεύσω κι εδώ, τις διατηρούσα απλά στον υπολογιστή μου. Κάποια στιγμή όμως… ο υπολογιστής μου κάηκε και τις πήρε μαζί του…
    Αναδημοσιεύω λοιπόν το πλήρες κείμενο όπως ακριβώς έφυγε από το e-mail μου…»
    http://www.magicasland.com

  31. 33 Stelios 11 Μαΐου 2007 στο 9:05 μμ

    Τι να πω φίλε…. μιλάς με τεκμήρια.

    Έψαξα για το συγκεκριμένο κομμάτι που μιλάς και το βρήκα εδώ
    http://magicasland.com/?p=310

    Το θέμα είναι τώρα μήπως έχει γίνει λάθος στο magica? Ή Και αν υπάρχουν 2 Σίμοι στο stuff?

    Βέβαια φαίνεtαι να γνωρίζεις προσωπικά αυτόν τον κύριο, γιατί αλλιώς πως λες με τόση σιγουριά ότι το Σεγιόπουλος είναι ψεύτικο.

  32. 34 Flareman 12 Μαΐου 2007 στο 9:43 μμ

    Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, δεν είναι φρόνιμο να εμπλακώ και για να είμαι ειλικρινής δε με πολυαπασχολεί και προσωπικά. Εκτιμώ ιδιαίτερα το χρόνο όλων σας όσων αφήνετε comments, και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σβήσω σχόλια που δεν είναι χυδαία και που φέρουν τη γνώμη των συγγραφέων τους.

    (και τώρα που τελείωσα με τα disclaimers:)):

    Πέρα από αυτά, η κατάσταση συνεχίζει να εκτραχύνεται, έχω και τρίτο κρούσμα ανθρώπου που τον «αντέγραψαν» και θα κάνω ποστ σε λίγο. Χωρίς να έχω κάτι ή κάποιον συγκεκριμένο κατά νουν, είναι σαφώς πιθανόν να στήσει κάποιος κάτι τέτοιο προβοκατόρικα για να πάρει δημοσιότητα. Εμένα με απασχολεί η ιστορία που έχει να κάνει με εμένα, κυρίως επειδή δυσφημίζομαι και εκτίθεμαι από το συμβάν με το blog της Αμαλίας, και πάνω απ’ όλα επειδή με εξοργίζει και με προσβάλλει βαθύτατα η ιδέα του να με μιμείται κάποιος.

    Ειδικά για την περίπτωση του Σίμου, δεν ξέρω. Ίσως έβαλε το Σεγιόπουλος για να μη βάλει το πραγματικό του επώνυμο δημόσια και τον στοχοποιήσουν άλλοι επίδοξοι αντιγραφείς / υποκριτές (πως λέμε π.χ. Σπύρος Λιάγκουρας ή Πέτρος Μπακλαβατζίογλου; Κάτι τέτοιο…). Τι να πω, το θέμα είναι λίγο διαφορετικό από την προσωπική μου ιστορία, σε κάθε περίπτωση δεν προτίθεμαι να εμπλακώ προσωπικά σε ο,τιδήποτε τέτοιο – με κάθε κατανόηση από όλες τις πλευρές βεβαίως!:)

  33. 35 Simos 11 Ιουλίου 2007 στο 3:11 μμ

    Ωραία είναι να διαβάζεις συκοφαντίες στο διαδίκτυο για σένα, υποθέσεις κι ένα σωρό μαλακίες από ανώνυμους που φοβούνται απλά να υπογράψουν αυτά που λένε.

    Το nysteri έλαβε διευκρινιστικό mail σχετικά με το συμβάν του Παπαδόπουλου. Ο χρήστης του site που χρησιμοποίησε το όνομά μου μου έστειλε Mail όπως και ο διαχειριστής ζητώντας μου συγγνώμη αλλά και να μην δημοσιεύσω το mail τους. Γι’αυτό και προσπέρασα το θέμα.

    Παρακαλείται ο οποιοσδήποτε ΜΑΛΑΚΑΣ γράφει ότι του κατέβει να το κάνει αφού έχει βουτήξει το μυαλό στη γνώση (την ποια;). Και κυρίως άνθρωποι που έχω βοηθήσει μέσα από τον Pathfinder αλλά και μέσα από το αφιέρωμα στο Stuff που έγραψε με τη βοήθειά μου συντάκτης του Stuff που τυχαίνει να έχει το ίδιο όνομα (ή περίπου δηλαδή).

    Merci Nysteri

  34. 36 Flareman 11 Ιουλίου 2007 στο 6:10 μμ

    Πράγματι, την έλαβα την αλληλουχία της επικοινωνίας μεταξύ του Σίμου και τον μοντερατέρς του σχετικού φόρουμ, σε μεγάλο βαθμό (κάποια μέρη της συζητήσεως θέλησαν να κρατηθεί προσωπική, σεβαστό).

    Επί του γενικότερου, τι να πω, είναι θλιβερό να βλέπεις κόσμο να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία και το χάος που είναι το Διαδίκτυο και να βγάζει τις μικρότητες και τα απωθημένα του. Ας ελπίζουμε όλοι εμείς που κρατάμε χαρακτήρα να δίνουμε το καλό παράδειγμα τουλάχιστον σε όσους μπαίνουν τώρα σε αυτόν τον χώρο – υπάρχει και το λεγόμενο netiquette που πρέπει να κρατάμε, οι κανόνες καλής συμπεριφοράς στο Internet.

    Χαιρετισμούς Σίμο, θα είμαστε σε επαφή:)


  1. 1 WeekendGeekCast#49 - χρηματισμός podcaster… Παράθεση σε 30 Απριλίου 2007 στο 12:38 πμ
  2. 2 Tech Spot » Blog Archive » Άσχημα κρούσματα κλοπής ταυτότητας στα blogs! Παράθεση σε 2 Μαΐου 2007 στο 6:31 μμ
  3. 3 BloGR » Η “πλαστοπροσωπία” και το ελληνικό διαδίκτυο Παράθεση σε 12 Μαΐου 2007 στο 4:32 μμ

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

