Φρουροί στα νοσοκομεία και μη χέσω

Συγγνώμη για την παρατεταμένη απουσία αλλά με τόσο φουλ πρόγραμμα πρέπει κάποιες ώρες, μεταξύ διαβάσματος και εξόδου, να κοιμηθώ και λίγο:)

Λοιπόόόόν… όπως έλεγα προχθές, την Παρασκευή το βράδυ είχα να πάω για εφημερία (υποχρεωτική) στο Σισμανόγλειο, ως κομμάτι της εκπαίδευσης μου στην εκεί Πανεπιστημιακή Ουρολογική Κλινική. Όλα πήγαν καλά, αν εξαιρέσουμε το ότι παρ’ ολίγον να ξεχαστούν τα πράγματά μου στο δωμάτιο ανάπαυσης των γιατρών (τα είχα αφήσει εκεί και κάποιος βγαίνοντας κλείδωσε και στις 3 που ήθελα να φύγω ψάχναμε το κλειδί), αλλά φεύγοντας κάποιος κατόρθωσε να με κάνει πυρ και μανία – ο λόγος περί ενός από τους «φύλακες» (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) του νοσοκομείου. Μπαίνοντας στο Σισμανόγλειο με ρωτάει πού πηγαίνω, του λέω με πολύ ευγενικό τρόπο, με ξαναβλέπει με την ιατρική ποδιά κάποια στιγμή που βγήκα στην πύλη για άλλη δουλειά, με ξαναβλέπει την ώρα που είχα βγει και περίμενα να έρθουν να με πάρουν και με ξαναρωτάει τι θέλω, και του ξαναλέω, επίσης με ωραίο τρόπο. Έλα όμως που έρχεται μετά από 5 λεπτά ο πατέρας μου με το αυτοκίνητο, μπαίνω μέσα και κάνει αναστροφή στην πύλη για να φύγουμε. Ο και καλά «σεκιουριτάς» εκεί, να μας σταματήσει και να μας κάνει ανάκριση, πού πάμε και τι κάνουμε – κι αυτό αφού ήξερε ποιος είμαι και αφού του είχα πει πως περίμενα συγγενή να έρθει να με πάρει. Επακολούθησε ένας μίνι – χαμός που ο μπαμπάς flare κι εγώ δώσαμε ρεσιτάλ, ο μίζερος τιποτένιος ανθρωπάκος που έκανε τον φύλακα προσπάθησε να το παίξει νταής και μας προσέβαλλε, και επιδείξαμε ανωτερότητα με το να μη βγούμε από το αυτοκίνητο και τον κάνουμε ένα με το πάτωμα. Ορίστε, ακόμη και τώρα που τα γράφω τσαντίζομαι πάλι!

Ας είναι, οι λεπτομέρειες δεν παίζουν ρόλο. Έχουν βρει όλα τα νοσοκομεία την πατέντα με τους φρουρούς, οι οποίοι παίζουν τον γενικότερο ρόλο του καραβανά μπάστακα υπενομωτάρχη που βάζει τους πάντες σε τάξη – τους έχω φάει κι εγώ και όλοι οι συμφοιτητές στη μάπα σε πάμπολλα νοσοκομεία, απ’ το Λαϊκό και τον Ευαγγελισμό μέχρι το Αττικό και πάει λέγοντας. Οι άνθρωποι ξύνονται, είναι όλη μέρα με τον καφέ και το κινητό στο χέρι και δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Άλλες φορές μπαίνει όποιος θέλει και δεν παίρνουν καν χαμπάρι, άλλες φορές φεύγουν για δεν ξέρω κι εγώ τι και η πύλη μένει αφύλακτη, όποτε το θυμηθούν σταματάνε μερικούς στην πόρτα έτσι για να νιώθουν ότι έχουν εξουσία, και επί της ουσίας ανάθεμα κι αν κάνουν ουσιαστική δουλειά. Προσωπικά έχω την εμφάνιση σοβαρού φοιτητή, πουκάμισο, τζιν, μπουφάν και συνεδριακή τσάντα κατά κανόνα – εννοώ πως σίγουρα δε δίνω την εντύπωση ταραχοποιού στοιχείου. Μου έχει τύχει πάμπολλες φορές να με ρωτήσουν με περισσό ύφος «Πού πάτε κύριε», και όταν απαντήσω πως είμαι φοιτητής και πάω για το μάθημά μου με αγνοούν επιδεικτικά σα να μη πέρασα. Λες να είμαι αλλοδαπός βομβιστής ρε κακομοίρη; Και αν είσαι πια τόσο σπάστης και επιμελής στη δουλειά σου, έτσι εύκολα με πιστεύεις; Ούτε ένα χαρτί, ένα τρίπτυχο, ένα φοιτητικό πάσο δε ζητάς να δεις; Εννοείται πως αν ήθελα να περάσω με τόση χαλαρότητα κάτι μέσα στο νοσοκομείο θα μπορούσα άνετα, τόσο «καλοί» φρουροί είναι. Τελικά πρόκειται για άτομα κομπλεξικά, προβληματικά, που νιώθουν κατώτεροι (χωρίς να συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος) και προσπαθούν να νιώσουν πως καταφέρνουν κάτι ασκώντας την εξουσία του γαφίρη που τους έχει παραχωρήσει το εκάστοτε νοσοκομείο σε ασθενείς, επισκέπτες και πάει λέγοντας. Ειδικά εμάς, τους φοιτητές Ιατρικής, μας έχουν απίστευτα στη μπούκα: δεν είμαστε γιατροί ακόμα ώστε να ανήκουμε στο απυρόβλητο, και για κάποιον ανεξήγητο λόγο οι κύριοι και οι κυρίες αυτοί θεωρούν πως τους προσβάλλουμε ή τους μειώνουμε με αυτή μας την ιδιότητα και πως έχουμε κάτι να χωρίσουμε. Αποτέλεσμα; Φέρονται αγενέστατα, και (μη ων διατεθειμένος να χαρίσω κάστανα) έχω λογοφέρει αρκετές φορές με δαύτους. Για να μην πω για το πώς φέρονται στους ίδιους τους ασθενείς και τους επισκέπτες, πολύ χειρότερα απ’ όσο θα τους δικαιολογούσε η θέση τους. Και η μικρότητά τους φαίνεται από τις άθλιες δικαιολογίες και το ξεμάτιασμα που βγάζουν όταν τους πας κόντρα: χθες ο ομορφούλης στο Σισμανόγλειο μου πέταξε την κορυφαία ατάκα, πώς «πήγε να πάρει χαρτική ύλη» και γι’ αυτό δεν είδε κοτζάμ αυτοκίνητο που πέρασε μπροστά του – όταν δε του απάντησα πως καθόλου δεν πήγε για ύλες και φίλες, ότι ήταν εκεί και ότι αν δεν είδε το όχημα δεν είναι άξιος να εργάζεται ως φύλακας, μου απάντησε πως δεν ξέρω την επιστήμη μου (και να ίσχυε, άσχετο) και ότι είναι καθηγητής πανεπιστημίου (!). Ναι, κι εγώ είμαι ανήψι του Ζολώτα, πώς το θες; Άχρηστε, ε άχρηστε.

Δε συνηθίζω να βγάζω τόση τσαντίλα, και ίσως να σας ξενίζω λίγο με όλα αυτά, αλλά πρέπει κι εγώ μία στο εξάμηνο να εκτονώνω τη χολή μου κάπου, θα κάνω μπαμ αλλιώς!:) Εσείς, το νου σας! Μην τους κάνετε το χατήρι, κόντρα και σπάσιμο, τους χρειάζεται:D

11 Responses to “Φρουροί στα νοσοκομεία και μη χέσω”


  1. 1 Antonios 22 Απριλίου 2007 στο 6:20 πμ

    hreiazontai oi frouroi sta nosokomeia gia 2 logous:

    1. giati epiteloun koinwniko ergo – an de dwsoun lefta se autous tous ahristous tha erhtoun na se klepsoun sto spiti sou afou einai anikanoi gia alli ergasia

    2. ehw iposhethei ston eauto mou na plakwsw sto xilo opoion giatro mou zitisei «fakelaki» kai tha to kanw. kapoiow prepei na paristanei oti einai prostateumenos o giatros.

  2. 2 Antonios 22 Απριλίου 2007 στο 6:24 πμ

    ase pou edw stin ameriki se orismena nosokomeia ph LA oi frouroi einai se kathe orofo kai enoploi… Kalitera opws stin ellada kai oi frouroi arahtoi.

  3. 3 Tinsie 22 Απριλίου 2007 στο 10:15 πμ

    Ο τσαμπουκάς πάει αγκαζέ με τη στολή. Όποιος φορέσει στολή στην Ελλάδα νιώθει ότι γίνεται στρατηγός, και συνεπώς φέρεται ανάλογα.

    Όσο για το λόγο που δεν σου ζητάνε τρίπτυχο, προφανώς έχουν εκπαιδευτεί σε psychological profiling και μπορούν να καταλάβουν από την εμφάνιση και την απάντησή σου ότι λες αλήθεια μουχαχαχαχαχα

  4. 4 Flareman 22 Απριλίου 2007 στο 3:05 μμ

    @Αντώνιο: Αχαχαχα σωστό αυτό που λες, άστους να κάθονται:PP Καλά θα κάνεις, δείρτονε και ρίχτου κι από μένα! Πέρα από τον χαβαλέ της υποθέσεως πάντως, αν κάνανε σοβαρή, υπεύθυνη και διακριτική δουλειά και δεν πουλούσαν μόνο τσαμπουκά ας οπλοφορούσαν κι εδώ. Αλλά τι να λέμε τώρα… Ελλάντα αδερφέέέέ:D

    @Tins: rooooofl αφού είπαμε, είμαι ο ανηψιός του Ζολώτα! Πώς το καταλάβανε αυτό;:PPPPP Αλλά είναι τραγική η κατάσταση, κυρίως γιατί έχουν και ατελείωτο θράσος! Ήθελα να ‘ξερα ποιος τους ελέγχει αυτούς, αν κάνουν σωστά τη δουλειά τους…

  5. 5 Sardonian 22 Απριλίου 2007 στο 4:31 μμ

    Αδέρφι, συμπάσχω..κι ύστερα μου λες για usb missile launcher και κουραφέξαλα. Τράβα του ρε μια τη μύτη , δάγκω και τ’αυτί..στολή φορούσε κι ο Χατζηχρήστος σαν σωφέρ και το έπαιζε πτέραρχος..(με σφεντόνα αδερφέ την άλλη φορά μέσα από το τζάμι του αυτοκινήτου γιατί μη νομίζεις , αυτή η τεχνολογία φταίει για όλα..παίρνει ο μπάρμπας τηλ. στον βουλευτή..και να..ο Μίτσος ο ζαβός φύλακας:-ρ)

  6. 6 Antonios 22 Απριλίου 2007 στο 4:47 μμ

    den katalaves giati oploforoun mou fainetai…. Gia na antimetwpizoun enopla peristatika pou simvainoun sto nosokomeio… Ohi gia plaka!

  7. 7 Flareman 22 Απριλίου 2007 στο 4:49 μμ

    Χαχαχαχα ναι, πώς το έλεγε στον Μπακαλόγατο, «ιμένα να μι παιρνς μι του καλό, γιατί μαλώνω ιγώ, μι του καλό να μι παιρνς»:DDDDD

    Ζαβός δεν ήταν αλλά μαλάκας σίγουρα πάντως! Γκρρρρρρρρρρ

  8. 8 Flareman 22 Απριλίου 2007 στο 4:56 μμ

    Κατάλαβα, έννοια σου:) Αλλά υποτίθεται ότι για κάτι τέτοιες περιπτώσεις τους έχουν κι εδώ, για ταραξίες, οπλοφορούντες αλλοδαπούς και τέτοια – και αν δούνε π.χ. κάναν Ρουμάνο μαφιόζο με τις ουλές από τα μαχαίρια να και διαστάσεις τετράφυλλης ντουλάπας όλοι χέζονται και κάνουν τις πάπιες (να χαρώ εγώ φύλακες:))

  9. 9 nontasg 26 Απριλίου 2007 στο 11:30 μμ

    Εγώ πάντως φιλαράκι Flareman είμαι μέσα να πάμε να τον κανονίσουμε αυτόν που στην είπε. 😉

  10. 10 nontasg 26 Απριλίου 2007 στο 11:32 μμ

    Εγώ πάντως φιλαράκι Flareman είμαι μέσα να πάμε να τον κανονίσουμε αυτόν που στην είπε. 😉

  11. 11 Flareman 27 Απριλίου 2007 στο 1:07 πμ

    Άσε ρε Νώντα, μειράκιον ανόητον και φαιδρόν… αχαχαχαχα καθηγητής Πανεπιστημίου, σε τι μάθημα δε μας είπε:D


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

