HP PSC 1510 All-in-One και πρόβλημα τροφοδοσίας χαρτιού

Στο σπίτι έχω για εκτυπωτή / σκάνερ / φωτοαντιγραφικό το PSC 1510 All-in-One της Hewlett-Packard, το οποίο είχα αγοράσει τον περασμένο Μάρτιο (δηλαδή είμαι εκτός εγγυήσεως). Είχα δώσει τότε 93 ευρώ αν θυμάμαι καλά, δηλαδή σεβαστό ποσό, για να αντικαταστήσω τον παλιότερο (παλαίμαχο) DeskJet 690C που είχα, επίσης της HP. Το καινούργιο μηχάνημα ήδη έχει εξυπηρετήσει πολύ, δεδομένου ότι είναι ταχύτατο, η ποιότητά του είναι πολύ ανώτερη του παλιού, με εξυπηρετεί πολύ το ότι συνδυάζει τρία μηχανήματα σε ένα, και πάνω και πρώτα απ’ όλα το ότι μπορεί να εκτυπώσει φωτοαντίγραφα ακόμη και με κλειστό τον υπολογιστή. Έχει κι άλλες δυνατότητες βέβαια, αλλά δεν είναι του παρόντος. Από κατανάλωση μελάνης είναι έτσι κι έτσι, ο παλιός έτρωγε λιγότερο έχω την αίσθηση – αλλά πάλι ο 690C έπαιρνε κεφαλή των 100 ml ενώ αυτός παίρνει των 20 και των 40, οπότε μπορεί να είναι ιδέα μου. Η ουσία είναι πως με τη χρήση που γίνεται στο σπίτι (κυρίως φωτοτυπίες αλλά και ό,τι άλλη εκτύπωση χρειαστεί), έχω αλλάξει μαύρο τρεις φορές και έγχρωμο μία, αλλά τα λεφτά του σε γενικές γραμμές τα βγάζει.

Το πρόβλημα είναι πως εδώ και κάμποσους μήνες το πολυμηχάνημα δεν τραβάει από μόνο του τα χαρτιά από το tray τροφοδοσίας. Κατεβαίνει η μπάρα με τις τσιμούχες που «γαντζώνουν» πάνω στο χαρτί, γυρίζει, αλλά τα λαστιχάκια γλυστράνε πάνω στο χαρτί αντί να το τραβάνε μέσα στο μηχάνημα. Αν σπρώξεις την κάθε κόλλα χαρτιού ξεχωριστά με το χέρι μετά από ένα σημείο την παίρνει, αλλά από μόνο του ούτε λόγος. Είναι πάρα πολύ σπαστικό, δε μπορώ να κάνω πολλαπλές εκτυπώσεις ή εκτυπώσεις πολλαπλών σελίδων, πρέπει να είμαι από πάνω και να κάνω babysitting το μηχάνημα, και τα λοιπά. Σκέφτηκα χθες μήπως είμαι μέσα στην εγγύηση, να το γυρίσω εκεί απ’ όπου το πήρα (e-Shop Χαλανδρίου) και να ζητήσω επισκευή ή αντικατάσταση, αλλά δυστυχώς είμαι εκτός εγγυήσεως πλέον, έπρεπε να το είχα σκεφτεί νωρίτερα.

Ψάχνοντας λοιπόν με την παραδοσιακή οδό, βρήκα ότι α) στο Ελληνικό site της HP δεν έχει κουβέντα για το πρόβλημά μου, και ότι β) στο διεθνές έχει αναλυτικότατη περιγραφή της καταστάσεως. Αναφέρεται λοιπόν ότι για την μη τροφοδοσία του εκτυπωτή μπορεί να ευθύνονται διάφοροι παράγοντες:

  1. Να φταίει το χαρτί. Αυτό αποκλείεται, το ίδιο χαρτί τύπωνε άριστα μέχρι πριν λίγους μήνες.
  2. Να θέλουν καθάρισμα τα ροδάκια. Το έκανα, με βαμβάκι και νερό, και τα μπροστινά, και τα πίσω (ανοίγει μια καταπακτή), και καθάρισα όσο εσωτερικό έφτανα από τη σκόνη που αφήνει το μελάνι κατά την εκτύπωση. Τζίφος, μία από τα ίδια.
  3. Αναφέρεται στην ίδια σελίδα πως αν το μηχάνημα ανήκει σε κάποια μοντέλα και στον αριθμό σειράς του το τρίτο και το τέταρτο γράμμα ανήκει σε κάποιες συγκεκριμένες δυάδες τότε (προφανώς λόγω κάποιου ελαττώματος στην κατασκευή των παρτίδων που έχουν αυτούς τους αριθμούς) πρέπει να επικοινωνήσει ο πελάτης με την HP και να ζητήσει το ειδικό καθαριστικό κιτ δωρεάν. Αυτό και έκανα, θα πούμε στη συνέχεια τι έγινε.
  4. Τέλος, αν και με το κιτ δε γίνει τίποτα, μάλλον υπάρχει πρόβλημα με τους μηχανισμούς του εκτυπωτή και πρέπει να πάει για σέρβις, που στην περίπτωσή μου είναι πληρωματού αφού είμαι εκτός εγγυήσεως.

Τσεκάρω λοιπόν στο Ελληνικό site να βρω την ανάλογη σελίδα για να επικοινωνήσω με την εδώ αντιπροσωπεία και να λυθεί το θέμα. Οποία έκπληξις, δε βρίσκω ούτε καν την αναφορά του προβλήματος! Τέλος πάντων, βρίσκω τη γενική σελίδα επικοινωνίας, γράφω σε ένα χαρτί το τηλέφωνο της τεχνικής εξυπηρέτησης, γράφω και τον αριθμό του μοντέλου και το όνομα και τον κωδικό του ανταλλακτικού, και περιμένω τη σήμερον. Πράγματι, σήμερα το μεσημέρι που γύρισα από το ΚΑΤ, παίρνω, εξηγώ το πρόβλημα στο παληκάρι στην υποδοχή, και αυτός με συνδέει με έναν τεχνικό. Αναλύω την κατάσταση, και πράγματι, ζητάει τα στοιχεία μου, και με ενημερώνει (μετά από μία βαρβάτη δεκάλεπτη αναμονή, για την οποία οφείλω να παραδεχτώ πως ζήτησε συγγνώμη) πως έκανε την παραγγελία στην HP για το κιτ που λέγαμε και πως σε 7 με 10 εργάσιμες θα μου το στείλουν με κούριερ στο σπίτι μου, δωρεάν, χωρίς καμία επιβάρυνση από μέρους μου. Μπόνους πόιντς για την HP Ελλάδος από εμένα, κι ας μην είναι τόσο σόι το site τους:) Ρώτησα και τι γίνεται σε περίπτωση που το κιτ διορθώσει το πρόβλημα και μετά από ένα χρονικό διάστημα ξαναπαρουσιαστεί – μου είπε πως είναι για τρεις χρήσεις, και αν μετά από αυτές παροδικά το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται επικοινωνώ πάλι μαζί τους για παραγγελία άλλου ανταλλακτικού. Μου είπε πάντως, εκτός των άλλων, πως με το συγκεκριμένο κιτ η εταιρεία δε δικαιολογεί να ξαναπαρουσιαστεί το θέμα, λογικά θα διορθωθεί και θα έχω πλήρως λειτουργικό μηχάνημα και πάλι:)

Θα σας ενημερώσω όταν με το καλό έρθει ο «μικρός» στο σπίτι για το τέλος της περιπέτειας:)

2 Responses to “HP PSC 1510 All-in-One και πρόβλημα τροφοδοσίας χαρτιού”


  1. 1 SidIron 20 Απριλίου 2007 στο 7:08 μμ

    Καλή φάση!! Πάντως δεν νομίζω να έβγαζες άκρη αν δεν το είχες ψάξει Dr! Σιγά μην σου το λέγανε από μόνοι τους εδώ στο Ελλάντα!!!

  2. 2 Flareman 21 Απριλίου 2007 στο 12:25 πμ

    Κοίτα, αν ήταν θα είχα επικοινωνήσει μαζί τους, τη δουλειά μου θα την έκανα. Δεν ξέρω αν θα έδιναν το κιτ δωρεάν ως ώφειλαν, αλλά σε κάθε περίπτωση η HP Ελλάδος τελικά ηρέθη στο ύψος των περιστάσεων. Να δούμε αν θα μου φτάσει τώρα το πακέτο! Μετράτε εργάσιμες:)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

