SotD: Chris Rea – Fool

Μου τη δίνει απίστευτα αυτή η μέρα, όλοι θυμούνται πως μπορούνε να κάνουνε εξυπνάδες και χαζοχαρούμενες πλακίτσες… η ημέρα του κορόιδου! Δε μου τη δίνει τόσο η πλάκα αυτή καθ’ εαυτή (αν και ομολογώ ούτε οι εκπλήξεις ούτε οι πλάκες μου αρέσουν), όσο το γεγονός πως την 1η Απριλίου κάθε έτους πρέπει ανά πάσα ώρα και στιγμή να έχεις το νου σου μη σου πούνε καμιά μαλακία και δεν ισχύει. Αυτό το συνεχές look over your shoulder με εκνευρίζει αφάνταστα, και ως εκ τούτου είμαι πανευτυχής για τρεις λόγους: α) που φέτος η μέρα πέφτει Κυριακή και από την επομένη είναι διακοπές, β) που δε βρέθηκε κανείς άτυχος να μου κάνει πλάκα σήμερα, και γ) που τελείωσε η μέρα:)

Για να το γιορτάσουμε λοιπόν (ΠΑΦ! σαμπάνιες:)), το τραγούδι της ημέρας από τον «μπαμπά» Chris Rea: Fool (με τους απαραίτητους στίχους). Ψιλοάκυρο, το ξέρω, αλλά ήθελα κάτι με τη λέξη fool μέσα, και ήταν το πρώτο που έσκασε στον Amstrad-powered εγκέφαλό μου… οπότε απολαύστε το:)

Γαμώ τη γαμωμέρα τους γαμώ για πλάκα… πάλι καλά που τη γλύτωσα φέτος…

12 Responses to “SotD: Chris Rea – Fool”


  1. 1 Ζωή 1 Απριλίου 2007 στο 10:24 μμ

    Καλησπέρες!Φάρσα;;Από τότε που φύγαμε από το σχολείο έχουν να μου κάνουν φάρσα Πρωταπριλιά(μήπως φοβούνται;;)Anyway,καλό το τραγούδι(δεν το ήξερα) και έχω να προτείνω ένα λίγο μελαγχολικό αλλά καλό των Beatles,»Like the fool on the hill».Επίσης ως ισπανομαθής έχω να σε συγχαρώ για την επιλογή του Los Lobos(ειδικά με φωνή Antonio!!!).Καλό μήνα και πάντα τέτοια! :))

  2. 2 Flareman 1 Απριλίου 2007 στο 10:29 μμ

    Θα το ψάξω, είναι λίγο hot topic αυτές τις μέρες οι Beatles στο Internet (βλ. επικείμενη ενσωμάτωσή τους στο iTS της Apple) και δεν είμαστε για τέτοια τώρα:)

    Καλό μήνα σε όλους τους… Lobos:D

  3. 3 stefy 2 Απριλίου 2007 στο 12:15 πμ

    Άσε βρε. Δε πρόλαβα να ξυπνήσω σήμερα και μου την έφερε ο αδερφός μου, μια χαρά μπήκε ο μήνας. Ευτυχώς δεν είχα άλλα κρούσματα.

    Καλό μας μήνα.

  4. 4 Flareman 2 Απριλίου 2007 στο 12:20 πμ

    🙂 Εμένα με μυρίστηκαν φαίνεται σήμερα βρουχαλέο και κρατηθήκανε όλοι… ή έχω σοβαρούς γνωστούς (;!) – σε κάθε περίπτωση τη σκαπούλαρα για φέτος… χεχεχεχεχεχε

  5. 5 stefy 2 Απριλίου 2007 στο 12:22 πμ

    5 λεπτά ακριβώς, ότι και να πω….

  6. 6 Flareman 2 Απριλίου 2007 στο 12:29 πμ

    Αν ποστάρεις για να δεις το response time μου, είσαι πλέον φανατική αναγνώστρια – τα θερμά μου συγχαρητήρια! Κερδίσατε μία εντοιχισμένη κουζίνα με RSS reader, προσφορά του Νυστεριού:P

  7. 7 Ζωή 2 Απριλίου 2007 στο 3:56 μμ

    Κι εγώ μπαίνω καθημερινά για το τραγούδι της μέρας,τι κερδίζω;;Stefy,δε θα σε αφήσω να μου «φας» την κουζίνα,εκτός κι αν μαγειρέψεις μετά!!;)))

  8. 8 Flareman 2 Απριλίου 2007 στο 4:02 μμ

    Ρε κορίτσια, ούτε ο Μαμαλάκης να ήμουνα:) Έστω, μία πυρίμαχη κεραμική εστία για την μία και ένας εντοιχισμένος φούρνος για την άλλη… η μία φτιάχνει τη σάλτσα και η άλλη ψήνει το φαγητό:D

    Πανάθεμά σας, έχουμε και Μεγαλόβδομάδα, με βάζετε να σκέφτομαι παστίτισια πάλι!

  9. 9 stefy 2 Απριλίου 2007 στο 4:19 μμ

    Αααα για να σου πω κοπέλα μου, δε θα μου φας εσύ την εντοιχισμένη κουζίνα με RSS reader, που απλόχερα και εντελώς από μόνος του μου χάρισε ο Flareman. Λοιπόν κάτω τα χέρια από την κουζίνα, είναι δικιά μου!!
    χι,χι..

    Πανάθεμά μας σε κολλάσαμε πάλι.

  10. 10 Flareman 2 Απριλίου 2007 στο 4:25 μμ

    Ηρεμήστε… υπάρχουν και άλλες συσκευές για δώρο – ποιο μεγάλο παζάρι και τρίχες κατσαρές; Εμείς ξεπουλάμε εδώ πέρα:D

    Ναι πανάθεμά σας, και απάντηση στο πεντάλεπτο:P:P

  11. 11 Ζωή 2 Απριλίου 2007 στο 4:37 μμ

    Stefy,επειδή ο χρόνος του νυστεριού έχει πέσει και πλέον απαντάει στο 6λεπτό,προτείνω να πάρουμε ό,τι οικοσκευή μας προσφέρει τόσο απλόχερα και να την κάνουμε με ελαφρά,προτού μας καντηλίασει Μεγαλοβδομαδιάτικα…!χιχιχιχι Και άμα έχεις κάτι διπλό το ανταλλάσουμε!:p

  12. 12 Flareman 2 Απριλίου 2007 στο 4:44 μμ

    Γυναίκες… τι να τους πεις τώρα;:D

    Έστω, θα φροντίσω να σας παραδώσω την οικοσκευή, και μετά ανταλλάξτε την… όπως κάναμε με τις τάπες και τα αυτοκόλλητα στο Δημοτικό!:P (έχω τον Iron Man διπλό, μου δίνεις τη Rogue που μου λείπει; Πωω… αξέχαστες εποχές…)


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Απρίλιος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

