Software Update 10.4.9 for Mac OS X 10.4

Ξέρω, βγήκε και για το iPhoto ένα μικροupdate αλλά δεν είναι ο σκοπός μου να κάνω πλήρες review του update. Τρία τέσσερα πραγματάκια θα πω, με βάση την εμπειρία μου ως τώρα.

Το update από την 10.4.8 στη 10.4.9 για Intel Macs είναι 100 MB σκάρτα, ήτοι σε 768 γραμμή μισή ώρα υπόθεση σύνολο μαζί με την εγκατάσταση από τη στιγμή που βάζεις το updater να σου ανανεώσει το σύστημα. Δεν έχω δει κοσμογονικές αλλαγές ως τώρα, τα πάντα παραμένουν σταθερότατα και ταχύτατα, πρέπει βεβαίως κάποια στιγμή να κάνω ένα γενικό ρεκτιφιέ, να τρέξω το OnyX να μου κάνει συντήρηση συστήματος, να καθαρίσω τα caches των προγραμμάτων και των γραμματοσειρών… εντάξει, system update είναι, αλλά βαριέμαι να κάνω επανεκκίνηση τώρα! Να τονίσω δε ότι η έλευση του 10.4.9 σημαίνει ότι το Leopard είναι προ των πυλών:D Ακούστηκε μία φήμη ότι θα το δούμε τέλη Απρίλη, θα δείξει…

Εμένα μία αισθητή εντύπωση μου έχει κάνει το 10.4.9: στον ήχο! Απ’ ότι μπορώ να παρατηρήσω, οι άνθρωποι της Apple με αυτό το update δυνάμωσαν την ένταση των ηχείων του iMac μου – τώρα, ακόμη και με μία μπάρα στις 16 στο volume control τα πάντα ακούγονται δυνατότερα. Καλά, για το φουλ 16άρι δεν το συζητάμε… σηκώνεται η γειτονιά στο πόδι! Καλό, αλλά θα προτιμούσα να μπορούσα να ενεργοποιώ την ενίσχυση κατά βούλησιν: είναι στιγμές που θέλω την ένταση του ήχου πραγματικά χαμηλά αλλά όχι στο μηδέν. Ευτυχώς, τα επιμέρους προγράμματα έχουν τα volume controls τους οπότε απλώς κατεβάζω π.χ. την ένταση στο iTunes και είμαστε εντάξει. Επίσης, το update προσέθεσε στα System Preferences του iMac μου ένα check box που ενεργοποιεί το ambient volume reduction στο ενσωματωμένο μικρόφωνο: αυτό το είχανε διαθέσιμο μέχρι τώρα οι κάτοχοι φορητών Mac. Είναι απίστευτο, η διαφορά στην ηχογράφηση φωνής όταν έχεις την επιλογή τσεκαρισμένη είναι τεράστια!

Άλλες αλλαγές: ο πυρήνας του OS X (Darwin kernel) έχει αναβαθμιστεί από 8.8.3 σε 8.9.1, κάτι που δείχνει αλλαγές στον ορίζοντα (ΧΑ!), το iSync υποστηρίζει πλέον πολλά καινούργια κινητά (κυρίως όλη τη νέα σειρά N- και E- της Νόκια, τα νέα Sony Ericssons κ.ο.κ.), το iSight μπορεί πλέον και παίζει με όλες τις USB webcams (παλιότερα έπαιζε μόνο με Firewire κάμερες), βελτιώσεις στο InDesign και στο Word 2004 (κάτι σχετικά με τις γραμματοσειρές, εγώ τις έχω ήδη στρώσει και δεν έχω προβλήματα:D), καλύτερο validation στα disk images, τις νέες ζώνες ώρας και τους καινούργιους κανόνες όσον αφορά στο θερινό / χειμερινό ωράριο (φετινά αυτά), και πολλά και διάφορα άλλα.

Μέχρι στιγμής δηλώνω ευχαριστημένος:D Ίδωμεν…

0 Responses to “Software Update 10.4.9 for Mac OS X 10.4”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

