Παιχνίδια που θέλω να παίξω οπωσδήποτε!

Μία γρήγορη λίστα με παιχνίδια που θέλω πάση θυσία να παίξω… αρρώστια όμως!:D

  • Command & Conquer 3: Tiberium Wars: Τι να λέμε τώρα, η επιστροφή της θρυλικής σειράς! Παίζουν απίστευτα ονόματα στις cutscenes, κλασικό strategy gameplay… και δύο πράγματα ακόμα: Orca VTOL Aircrafts και Obelisks of Light. ‘Nuff said:D
  • Legend of Zelda: Twilight Princess και Phantom Hourglass: Για το δεύτερο τα λέγαμε χθες, για το πρώτο ό,τι και να πω θα είναι λίγο – αλλά πρέπει να βρω Wii και μεγάλη τηλεόραση για να το ευχαριστηθώ, αλλιώς…
  • Jade Empire: τα διαβάζω στου Δυτικού, έχω ψηθεί άγρια, δε θέλει πολλή φαιά ουσία, είναι στο στυλ μου, από γραφικά λέει – και είναι Bioware! Εγγυήσεις:)
  • Final Fantasy XII: Το έχω ήδη στα χέρια μου αλλά… δεν έχω PS2 στα χέρια μου αυτή τη στιγμή! Περιμένω να υποστηριχθεί πλήρως από τον PCSX2 για να το παίξω σε εξομοίωση. Άριστο παιχνίδι, φοβερό σενάριο, πρωτότυπος χειρισμός.
  • King of Fighters: Δεν έχω παίξει ακόμα το τελευταίο, που δεν ξέρω ποιο είναι μετά το KoF 2003. Απίστευτες παιχνιδάρες, πολύ ξύλο και σε μεγάλες δόσεις… και με όλα τα ειδικά εφέ φουλ στάνταρ:PP
  • Full Throttle 2: Αν έβγαινε ποτέ και ήταν καλό adventure θα έμπαινε στο Hall of Fame! Το πρώτο το παίζω ακόμα σε ScummVM και χαίρομαι:) Φοβερή μουσική από ένα πολύ καλό συγκρότημα που σπανίζει στις μέρες μας, τους Gone Jackals, και καταπληκτικό concept. Ακόμα θυμάμαι την εισαγωγή του… μαγεία!

Το C&C μάλλον θα το αγοράσω αυθεντικό, ειδικά αν αξίζει, γιατί το έχω παράδοση. Για Jade Empire το βλέπω ακόμα, τα υπόλοιπα δανεικά σίγουρα:)

3 Responses to “Παιχνίδια που θέλω να παίξω οπωσδήποτε!”


  1. 1 ditikos 11 Μαρτίου 2007 στο 1:21 πμ

    Οπώς είπα και στο blog μου. Απο το play.com το πήρα το super duper πακέτο. Ο παπα το έχει 40…

  2. 2 Flareman 11 Μαρτίου 2007 στο 6:02 πμ

    Φτου κακά ο παπά… για κορόιδα ψάχνουνε μου φαίνεται. 25 τελική ή με τα μεταφορικά;

  3. 3 ditikos 11 Μαρτίου 2007 στο 11:11 πμ

    Το play ποτέ δεν βάζει μεταφορικά. To αύξησε στα 27 όμως… προλαβαίνεις πρίν το αλλάξει!!!!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

