Όχι άλλα παιδάκια την τρέλλα μου

Θυμάστε που λέγαμε για τα 14χρονα που πάνε και (sic) γκαστρώνονται;

Ε, αυτό μου το έστειλε ο Κυριάκος, και μόλις το είδα ένιωσα το αίμα να παγώνει στις φλέβες μου, αν και δε μπορώ ακόμα να αποφασίσω αν είναι στημένη απάτη ή αυθεντικό προϊόν αυθεντικής μαλακίας… σκηνές απείρου κάλλους σε σόου τύπου Τζέρι Σπρίνγκερ από ένα 15χρονο που θέλει να κάνει παιδί, ανεξαρτήτως του τι λέει η μάνα της – «έχω [μπιπ] τριακόσιες φορές ήδη γιατί θέλω να κάνω παιδί»…

Μετά από αυτό, είμαι έτοιμος να ανέβω στο Αγ. Όρος και να αφιερώσω πλέον τη ζωή μου στα Θεία… ρε τι πάθαμε…

6 Responses to “Όχι άλλα παιδάκια την τρέλλα μου”


  1. 1 Derek 12 Μαρτίου 2007 στο 6:06 μμ

    πολλές φορές έχουν βγει αποδεδειγμένες απάτες από την εκπομπή του Σπρίνγκερ οπότε δεν θα με εξέπληττε αν αυτή ήταν ακόμα μια

    όπως και να’χει όμως η πρόνοια θα’χει δουλειά να κάνει γιατί το age of consent είναι στα 16

  2. 2 Flareman 12 Μαρτίου 2007 στο 6:37 μμ

    Πάντως είναι τρομακτικό, ακόμη και για πλάκα… τι να λέμε, έχω χάσει τη μπάλα με αυτά και μ’ αυτά!

  3. 3 Dimitris 12 Μαρτίου 2007 στο 8:44 μμ

    Πολύ στημένη δεν είναι η κοπελίτσα; Ξέρω γω και γω για μούφα το κάνω…

    Σαν τις ιστορίες του Κους-Κους! 😛

  4. 4 Flareman 12 Μαρτίου 2007 στο 8:54 μμ

    Ε κι εμένα έτσι μου φλασάρισε, περισσότερο το παραθέτω γιατί μου δίνει αφορμή να σχολιάσω το πραγματικό θέμα.

    Καλά κους κους λίγα λόγια παρακαλώ – η τοπ εκπομπή για γέλιο και θάψιμο – κουτσομπολιό! Άσε που έχει κάνα δυο μωρά άνω της βάσης εκεί μέσα, όπως και το γίγαντα Παπανότα, που δεν τον πήγαινα παλιότερα, αλλά τώρα τελευταία έχει βάλει μυαλό και σοβάρεψε:)

  5. 5 Dimitris 13 Μαρτίου 2007 στο 1:11 πμ

    O καλύτερος είναι ο Μουτσινάς! Respect!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

