Η Οδύσσεια του ξενύχτη

Χθες το βράδυ είχαμε κανονίσει με τα παιδιά από την παράταξη και είχαμε οργανώσει πάρτι φοιτητών Ιατρικής σε γνωστό κλαμπ στου Ψυρρή. Είχαμε κλείσει όλο τον κάτω όροφο, η προσέλευση ήταν μεγάλη, ο κόσμος καλός και ασφυκτικά πολύς, περί τα 200 άτομα δικά μας.

Αποτελέσματα νεκροψίας:

  • Πέρασα πολύ καλά χθες. Το κέφι συνέχιζε ασταμάτητα από τις 1 περίπου που άρχισε να μαζεύεται ο πολύς κόσμος μέχρι και τις 5:00 περίπου που έφυγα, μαζί με τους περισσότερους, και είμαι σίγουρος ότι κράτησε τουλάχιστον ως τις 5:30! Ούτε πίστα να ήτανε:D
  • Θυμίστε μου να μην καπνίζω. Τι τα θέλω τα ρημάδια, αφού με πιάνει ασφυξία.
  • Αν και ήμουν φαγωμένος, και παρά το ότι άλλες φορές έχω πιει περισσότερο και ήμουν καλά, ειδικά χθες με τρία ποτήρια Ντραμπούι (φουλ και αναραίωτα ομολογώ) και ένα σφηνάκι έγινα επιεικώς κώδωνας – κουδούνι στην καθομιλουμένη. Ευτυχώς πρόλαβα να σταματήσω στο τσακ, και με καθυστέρηση 45 λεπτά συνήλθα αλλά τις μαλακίες μου πρόλαβα και τις έκανα. Όχι περισσότερο απ’ όσο σε μία κεφάτη μέρα – είναι αυτό που λένε natural high:P
  • Ο μπάρμαν… ιδιαίτερος! Δε λέω περισσότερα, αρκεί να κάνω ένα μόνο σχόλιο: τσίγκινο μάγκες:) Α ρε Άρη τυχερέ:rofl:
  • Κατά τις 4 παρά σκάει και ένα μωρό (μάλλον του μαγαζιού) στη μπάρα και αρχινάει το κούνημα. Δε λέω, καλή ατραξιόν αλλά έχει φορεθεί πολύ. Φυσικά, είχε προηγηθεί ο/η μπάρμαν που λέγαμε, οπότε… έστω μία πρωτοτυπία την είχε το πρόγραμμα:D
  • Μουσική αρκετά καλή, απ’ όλα το πρόγραμμα, με επιστέγασμα στο τσακίρ κέφι χοροπηδηχτά και καρέκλες δεκαετίας ’80s και πίσω (Hawaii 5-0, If I Had A Hammer, Last Night A DJ Saved My Life, Hot Stuff και πάει λέγοντας). Και στο τσακίρ κέφι και δύο ζεϊμπεκιές άκυρες και εκτός τόπου και χρόνου, που τις εκτίμησα δεόντως, μόλα ταύτα!
  • Τέσπαν, φεύγουμε κουδουνιστάν πέντε η ώρα για να συνεχίσει αλλού το γλέντι. Τελική ώρα αφίξεως στο σύστημα Μετρό: 8 και κάτι. Μου τη βαράει να πάω να πάρω από Μαυρομιχάλη ένα βιβλίο Ορθοπαιδικής που παίρνουμε που είναι μακριά από Σχολή και δε βολεύει. Το μαγαζί ανοίγει στις 10 – οπότε όπως είμαι, νηστικός και διψασμένος από την περασμένη το βράδυ, πάω στα Έβερεστ απέναντι, τσιμπάω μία σπανακόπιτα (νηστίσιμη παρακαλώ) και ένα νερό και στρώνω τη μαλακία την Athens Voice να περάσω την ώρα μου.
  • Τελικά παίρνω το βιβλίο, και συνειδητοποιώ ότι έχω χάσει το δεύτερο κινητό μου (έχω ένα 3310 μπακάπ ως δεύτερη συσκευή για διάφορους λόγους). Στέλνω μήνυμα, παίρνω τηλέφωνα, τίποτα. Αρχίζω να παίζω στο μυαλό μου, με αυτή την παράξενη ενάργεια του ξενύχτη, με contingency plans: σκέφτομαι να ψάξω σε δύο μεταχειρισμενάδικα που ξέρω προς Κέντρο μεριά για ανταλλακτική συσκευή περί τα 20 €. Τζίφος, τζάμπα και το περπάτημα Κάνιγγος / Πατησίων, δε βγάλαμε άκρη.
  • Με τα πολλά γυρίζω σπίτι καλές 11 παρά τέταρτο (!), με τα πολλά ξαπλώνω στις 12 και κάτι. Πριν κοιμηθώ, πώς μου κάνει κλικ και ξαναπαίρνω το χαμένο κινητό. Το σηκώνει ευγενής κύριος αλλοδαπής (και εξαιρετικά ύποπτης) προελεύσεως, που με σπαστά Ελληνικά μου λέει ότι είναι καθαριστής στο μαγαζί και το βρήκε. Να μην τα πολυλογώ, του ζήτησα να το δώσει σε κάποιον υπεύθυνο και θα ξαναεπικοινωνούσα. Σηκώθηκα από τον ύπνο της επιδερμίδας στις 8 το βράδυ, παίρνω και το σηκώνει ο προαναφερθείς υπεύθυνος, Έλληνας αυτή τη φορά και εξηγημένο παληκάρι, που μου λέει το έχω εδώ και έλα να το πάρεις anytime. Τελικά κατέβηκα, το πήρα, τους ευχαρίστησα και γύρισα σπίτι.

Και έτσι, μία μέρα μετά, βάζω τελεία στην πιο εξωφρενική έξοδο της χρονιάς:) Το επόμενο παρτάκι λογικά θα είναι προς τέλη Ανοίξεως σε πίστα, μέχρι τότε έχουμε καιρό. Δε μπορώ να πω ότι με χάλασε, αν εξαιρέσεις τη φάση με τα κουδουνίσματα και το χαμένο Νόκια όλα πήγανε πολύ καλά.

Όπως μου είπε και μια φίλη, «αυτά θα έχουμε να θυμόμαστε όταν μεγαλώσουμε»:D

5 Responses to “Η Οδύσσεια του ξενύχτη”


  1. 1 stefy 5 Μαρτίου 2007 στο 2:23 πμ

    Καλό το Ντραμπούι, πολύ καλό.
    Αυτά θα θυμόμαστε..
    :))

  2. 2 Flareman 5 Μαρτίου 2007 στο 2:37 πμ

    Πράγματι:D Το επόμενο πάρτι πάντως θα κάνει πάταγο! (αν δεν είμαστε εντελώς οφ με την εξεταστική…)

  3. 3 Tinsie 8 Μαρτίου 2007 στο 1:02 πμ

    Σου εύχομαι πολλά και καλά ξενύχτια στο εγγύς και απώτερο μέλλον!

  4. 4 Flareman 8 Μαρτίου 2007 στο 1:03 πμ

    Μου εύχομαι να ανοίξουμε γρήγορα αλλιώς δε θα υπάρχει ούτε δευτερόλεπτο για ξενύχτια!:rofl:

  5. 5 Tinsie 8 Μαρτίου 2007 στο 10:27 πμ

    Either way, εγώ ξενύχτια σου ευχήθηκα, όχι απαραίτητα σε bar :-p


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μαρτίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

