Πιτσιρικάς με τσιγάρο! (αξίζει όμως)

Περίμενα σήμερα το πρωί το λεωφορείο για να κατέβω από Βριλήσσια Χαλάνδρι (άλλο τώρα αν τελικά αλλάξανε τα πλάνα μου:). Που λέτε, εκεί που περιμένουμε εγώ και μια άλλη κυρία, σκάει ένας πιτσιρικάς, αποκλείεται να ήτανε πάνω από 16 χρονών, στρουμπουλομαγουλάκος, φορμίτσα μπουφανάκι, τσάντα στην πλάτη – you get the picture. Με ρωτάει αν ξέρω αν περνάει λεωφορείο που να τον αφήνει κοντά στο 2ο Λύκειο Χαλανδρίου. Τέσπαν, η ουσία είναι μετά από λίγο ανοίγει την τσάντα, βγάζει τσιγάρο, το βάζει στο στόμα, βγάζει και αναπτήρα, πάει να το ανάψει (αλλά δεεεεν του κάνει το χατήρι, φυσάει!), ξαναπροσπαθεί, με τα πολλά παίρνει μπρος το μπουρί, κάνει την πρώτη τζούρα, δεύτερη σε ταχεία διαδοχή και μετά την τρίτη μου ξαναπιάνει κουβέντα.

Ε λοιπόν μα την Παναγία αγριεύτηκα. Όταν ήμασταν εμείς σχολείο, όσοι αρχίσαμε τότε (ηλιθιωδώς συνειδητοποίησα εκ των υστέρων) το κάπνισμα, το κάναμε για να δείξουμε ότι μπορούμε, ότι είμαστε μεγαλύτεροι, σοβαρότεροι, ίσως πιο μάγκες – κούνια που μας κούναγε βέβαια, αλλά έστω. Ο μικρός σήμερα το πρωί είχε αρχίσει να μου λέει διάφορα με μία απόλυτη φυσικότητα, μία απόλυτη παιδικότητα, την χαζοπαιδιά / αφέλεια που έχουνε τα αγόρια αυτής της ηλικίας, και παράλληλα είχε στο χέρι το τσιγάρο και κάθε τόσο έπαιρνε τζούρες. Η εικόνα ήτανε τόσο ασύμβατη στο μυαλό και στη συνείδησή μου που κάποια στιγμή τον γείωσα κανονικά, έβαλα ξανά τα ακουστικά του iPod στα αυτιά μου, δυνάμωσα τη μουσική και γύρισα από την άλλη να μην τον βλέπω.

Ειλικρινά, σκέφτηκα να τον ρωτήσω, πολύ ευγενικά, πόσων χρονών είναι και γιατί καπνίζει, αλλά έχω τα δικά μου να σκεφτώ, και δεν είναι παιδί μου ούτε ανήψι μου. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;:(

3 Responses to “Πιτσιρικάς με τσιγάρο! (αξίζει όμως)”


  1. 1 Derek 5 Φεβρουαρίου 2007 στο 9:34 μμ

    θυμάμαι μια φορά και ένα καιρό ότι επειδή η Κέρκυρα ήταν (κάποτε) μικρο χωριό ήταν πρακτικά αδύνατον να βρεις να αγοράσεις τσιγάρα χωρίς να μαθευτεί το νέο γι’αυτο και τώρα οπότε τύχει να μου κάνει τράκα κανένας πιτσιρικάς του την κάνω την χάρη

    αλλά τόσα ξέρω τόσα λέω, πριν τις γιορτές έτυχε να μου κάνει τράκα ένα πιτσιρίκι εδώ απάνω (που εδώ είναι και πιο πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο γιατί μόνο έξω επιτρέπεται το κάπνισμα και αν σε δουν να κυκλοφορείς με τσιγάρο είναι ζήτημα χρόνου η τράκα!) και με πήρε το μάτι ενός αστυνομικού και άντε να τα συμμαζέψω να γλιτώσω το πρόστιμο! (τελικά τα κατάφερα, tourist tourist!!! :P)

    Αλλά ωστόσο συμφωνώ μαζί σου, έχουν ξεφύγει τα πιτσιρίκια!!!

  2. 2 Tinsie 6 Φεβρουαρίου 2007 στο 2:47 πμ

    Εγώ στην προκειμένη δεν ξέρω αν θα άντεχα να μαζέψω τη γλώσσα μου πάντως…

  3. 3 Flareman 6 Φεβρουαρίου 2007 στο 10:16 πμ

    @Tinsie: Αμ εκεί σε θέλω, να κρατηθείς:)

    @Derek: Μου θυμίζεις άλλη φάση, στο Mall με έναν φίλο βράδυ, έχουμε κάνει την καθιερωμένη τσάρκα Πλαίσιο, Fnac, Multirama κ.ο.κ., και καταλήγουμε για φαΐ στον τρίτο όροφο. Περιμένουμε ένα άλλο παιδί να έρθει και καθόμαστε κάπου στο χύμα, έρχεται ένας πιτσιρικάς (φάση καφάσι, μαλλί αφανοκοτσίδα, στραβοχυμένος λουκουμάς η όλη κατάσταση) και λέει «Σόρι ρε φιλαράκια, κάνα τσιγάρο σας βρίσκεται;». Εισέπραξε βροντερό όχι, αλλά εκείνη τη στιγμή ένιωσα σα να μου είχε πει «Ρε φιλαράκι κάνα κατοστάρικο σου βρίσκεται;»


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Φεβρουαρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

