Γαμώ το *Ιντερνέτ* μου μέσα!

Ένας πολύ καλός φίλος είχε πρόσφατα μία μεγάλη ταλαιπωρία με τον ΟΤΕ και την ΟΤΕνέτ, μόνο και μόνο επειδή αποφάσισε να περάσει από 798/192 σε 1024/256 σύνδεση – με λίγα λόγια να τους τα ακουμπήσει ακόμα περισσότερο. Το αποτέλεσμα ήτανε να μείνει για περίπου τρεις μέρες χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ, σε κρίσιμη στιγμή! Μου ζήτησε λοιπόν να μπλογκάρω το ακόλουθο κείμενο προς γνώση, συμμόρφωση και συγκομιδή σχολίων – και το παραθέτω αυτούσιο και αναλλοίωτο:

Δεν πάνε λίγες ώρες από τη στιγμή που πραγματικά για μια ακόμη φόρα στη ζωή μου ένιωσα ως άνθρωπος την απόλυτη κοροϊδια ? ξεφτίλα ? ασέβεια προς το πρόσωπο μου. Και μιλάω πολύ λιγότερο μεν ως πελάτης πολύ περισσότερο δε ως άνθρωπος.

Όλα ξεκίνησαν το ωραίο πρωϊ της Δευτέρας που μόλις μας πέρασε. Είχα πρόσφατα αλλάξει τη σύνδεση μου στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ απο 768/192 σε 1024/256 όποτε περίμενα και γω ώς άλλος ? γνήσιος – έλλην ? ιθαγενής – κάτοικος αυτής της Μπανανίας περίπου κανα 2 βδομάδες να ενεργοποιηθεί. Αφου λοιπόν ανοίγω το PC και προσπαθώ να μπω στο INTERNET τίποτα. Τσεκάρω στο setup του router? Όλα κανονικά ? Το Downstream έγραφε τώρα 1024 το Upstream 256…Λογικό είπα μέσα μου..θα κάνει κάποιες ώρες να δώσουν σήμα από ΟΤΕ για να επέλθει η αλλαγή! Γυρνάω λοίπον το απόγευμα ύστερα απο σχολή & συναφή και προσπαθώ να μπώ… Τζιφός!Τίποτα… Λέω μέσα μου… Τελοσπάντων… ΟΤΕ είναι…περικοπή προσωπικού κάνει, κόστη προσπαθεί να συμμαζέψει, φόρτος εργασίας, 10000 συνδέσεις aDSL καθημερινά… ΔΕ Γ******!!!

Όλα καλά μέχρις εδώ!..Αποφασίζω να πάρω τηλεφώνο λοιπόν στο 134…
-Ναι Κυριε Χ. Δώστε μου μισό λεπτό να ελέγξω τη συνδεση σας! Ολά καλά εμφανίζονται εδώ- λέει ότι έχετε 1024 το σύστημα μας σας εμφανίζει κανονικά…Δεν έχετε ΙΝΤΕΡΝΕΤ?
-Και βέβαια δεν έχω τους λέω…Πόσο καιρό κάνει ρε παιδιά?…
-Κοιτάξτε το πολύ λίγες ώρες ακόμα…Μέχρι τις 9 θα έχετε λογικά…
Κι Εγώ ως γνήσιος Ελληνάρας πονηρός το κλείνω και ξαναπαίρνω για να δω αν κάποιος από άλλη θέση στο κέντρο θα μου δώσει την ίδια απάντηση…Ναι Κύριε Χ. Για μισό λεπτό..εδώ σας εμφανίζει κανονικά για 1024 όμως στο κεντρκικό συστημα δεν έχει περαστεί ακόμα-μάλλον γιατί έχετε αλλάξει provider! Θα κάνει μία άντε το πολύ 2 ή 3 μέρες
-‘BOINGGG!!’ Ποιό provider ρε παίδες? Οτενετ ημουν και είμαι (ρεεεεεεε)!! Και τι 3 μέρες με δουλεύετε…Δηλαδή αν ήμουν εταρεία τώρα και εξαρτιόμουν από το δίκτυο θα είχα φαληρίσει ?
Μεσημέρι Τρίτης τώρα αφού έχω ξαναπάρει ΟΤΕ και μου λένε τα ίδια παίρνω αμέσως το φίλο μου το Σταύρο… Το παληκάρι σημειωτέον δουλεύει 3 χρόνια στον ΟΤΕ…Έλα ρε μου λέει το πολύ 10 ωρες ήθελε να στο ενεργοποιήσουν..Λογικά Έπρεπε να έχεις μέχρι τώρα…Περίεργο..Πάρε στο 1242 στο helpdesk του ΟΤΕ…αν και χλωμό σε κόβω να σου απαντήσουν ? δουλεύουν 9 ατόμα για όλη την Ελλάδα!!!!
Ε ρε γλέντια λέω μέσα μου…!! Αφόυ τους βρίσκω μετά από 5 ώρες κατειλλημένου τηλεφώνου και ψημένου εγκεφάλου από το ασύρματο τηλέφωνο μου λέει ο τυπάς…Σας βλεπουμε κανονικά…Ποιό modem έχετε?- ενα ZTE τους λέω πριν 2 χρόνια εσεις μου το δώσατε!..-Χμμμ λίγο δύσκολο γιατί δεν εχουμε setup guide για το συγκεκριμένο…Μισό λεπτό…Αφου έκανε καθε λίγο και λιγάκι πάυση προφανώς για να ρωτάει τον τεχνικο του προισταμένο τι μπορει να φταιει στο τέλος κατέληξε οτι μπορεί να φταίει είτε το λειτουργικό μου ειτε ότι θέλει αναβάθμιση το firmware του router (Σημειωτεόν την αναβαθμισή την έχω κάνει παρόλο που η διαπίστωση του ήταν άσχετη) Ούτε λόγος για vpi/vci, ppp oa, vc/mux dns-ip addresses επιλογές?Επιλογές τις όποιες και είχα κατανοήσει και είχα αλλάξει προσωπικά ύστερα απο διαδοχικά master reboot(default settings) ύστερα από παραίνεση φίλων μου..τόσο του ίδιου του Σπύρου όσο και του Γιώργου ο οποίος ασχολέιται επαγγελματικά με δίκτυα και υπολογιστές..
Για να μην τα πολυλογώ αφου έλεγξα τόσο με τους δικούς μου όσο και με κωδικόυς της ίδιας της ΟΤΕΝΕΤ καθώς και με άλλο modem του αδερφού μου για το αν δουλεύει η σύνδεση μου η κατάσταση παρέμενε ακριβώς η ίδια !!
Μεσημέρι Τετάρτης και ενώ είχα αναφέρει βλάβη απο Δευτέρα στο 121 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να μου ελέγξουν αν έχει όντως κάποιο πρόβλημα η γραμμή, χτυπάει τηλέφωνο σχεδόν μετά από 48 ώρες κατά τις 13:00.(Γυναίκα ήταν!)
-Κύριος Χ….-Ναι ο ίδιος!
-Από 121…Τι πρόβλημα έχετε?
-Κανένα..Εσείς θα μου πείτε τι πρόβλημα έχω! Εσεις Δεν κάνετε έλεγχο?
-Ναι μισό λεπτό…Χμμ…Όλα μια χαρά φαίνονται στη σύνδεση σας…
Αφού της εξήγησα όλο το ιστορικό και τι είχε προηγηθεί….
-Περιμένετε 2 λεπτά να σας ξανακαλέσουμε αργότερα?
Ως δια μαγείας στο επομενο λεπτό είχα ΙΝΤΕΡΝΕΤ κανονικά!! Χτυπάει Τηλέφωνο..
-Κύριος Χ….-Ναι…-Για ελέγξτε τώρα λίγο την σύνδεση σας?
Ενω είχα ήδη μπει και surfara κανονικά εδώ και 1 λεπτό ακολουθούσαν ήδη 5 βασανιστικά δευτερόλεπτα από flashies εικόνων γεμάτων αγανάκτηση θυμό οργής και τσακωμών για 3 σχεδόν μέρες…>
-Είναι εύκολο να μου εξηγήσετε τι κάνετε και λύθηκε το πρόβλημα?
-Κοιτάξτε να δείτε, ηταν τεχνικό το πρόβλημα και το λύσαμε…
-Μπορέιτε όμως να μου πείτε τι ακριβώς κάνατε και λύθηκε?…το είπα τόσο ευγενικά που δεν πήγαινε άλλο..
-Για ποιό Λόγο ρωτάτε?
-Με ενδιαφέρει απλά για να δω αν έκανα εγώ κάποιο λάθος γενικά…
Η απάντηση ήταν τόσο αφοπλιστική ώστε αφενός μεν να σταματήσω εδώ, αφετέρου δε να επιβεβαιώσω γιατί έχουμε τόσο πολύ ανάγκη εμείς οι άντρες τις γυναίκες!!
-Δυστυχώς δεν επιτρέπεται κύριε Χ. να δινουμε τεχνικές πληροφορίες σε αγνώστους!

PS: Κάποτε ένας καθηγητής μου στο μάθημα της Επιχειρησιακής Στρατηγικής έκανε την εξής ερώτηση με τρόπο κάπως περιπαικτικό πάνω σε ένα θέμα στρατηγικών συμμαχιών: Πως θα σας φαινόταν αν ο ΟΤΕ εξαγοραζόταν από έναν Τουρκικό Επικοινωνιακό Κολοσσό?
Έσπευσα να απαντήσω οτι δεν θα χα κανένα απολύτως πρόβλημα αν πληρώναμε φτηνότερο ΙΝΤΕΡΝΕΤ αφόυ θα ωφελούμασταν ως καταναλωτές…Μήπως τώρα κύριε καθηγητά τρέφετε κάποιες αμφιβολίες?

Περιγραφικότατος ο κολλητός, τελικά είδες τι είναι να μην ξέρουν οι τεχνικοί να ανοίξουν το account σου στο PCάκι τους και να κάνουν ένα απλό κλικ στο check box που λέει enabled;:O Αλλά τι λέω; Windows δεν τους έχουνε; Αν ήταν όλα μέσα Μακ θα σου ‘λεγα εγώ, θα είχαμε όλοι δώρο τεσσάρες γραμμές!:P

Θα προσπαθήσω να τα κανονίσω να τον έχω μαζί τον κολλητό για το έκτο επεισόδιο του podcast του Νυστεριού, να κουβεντιάσουμε αυτό αλλά και άλλα θέματα παρέα… να έχει και μπούγιο η εκπομπή!

5 Responses to “Γαμώ το *Ιντερνέτ* μου μέσα!”


  1. 1 spyroshttp://www.epipantos.com 11 Ιανουαρίου 2007 στο 2:08 πμ

    ωραία με έφτιαξες τώρα. ήμουν έτοιμος να κάνω ακριβώς την ίδια αναβάθμιση την επόμενη εβδομάδα

  2. 2 Flareman 11 Ιανουαρίου 2007 στο 6:13 πμ

    Το φτιάξιμο είναι μια ευγενική χορηγία του Νυστεριου?:D Εμ τι να κάνω ρε Σπυρέα, αφού δεινοπάθησε το παιδί και μου ζήτησε να το μπλογκάρω… χαλάω εγώ χατήρια;:)

  3. 3 Anonymous 11 Ιανουαρίου 2007 στο 4:54 μμ

    Πάω στοίχημα ότι το φιλαράκι σου σπουδάζει στο ΟΠΑ…..και σίγουρα έχουμε τον ίδιο καθηγητή στο μάθημα της επιχειρισιακής στρατηγικής: το όνομα του αρχίζει από Πα, έτσι? (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θα θίξουμε)

    Πάντως αν και κατανοώ την οποιαδήποτε κούραση-ταλαιπωρία-αγανάκτηση του (μιλάει κάποιος που περίμενε 2 μήνες για άνοιγμα πόρτας στο dslam), το παράδειγμα της τουρκικής εξαγοράς είναι λίγο άτοπο για διαφόρους λόγους που δεν μπορούν να αναπτυχθούν στα πλαίσια αυτού του post. Απλά πες του να θυμηθεί τα υπόλοιπα λεγόμενα του Π. στο μάθημα του, αλλά και τι γράφει στο κόκκινο βιβλίο του.

  4. 4 Flareman 11 Ιανουαρίου 2007 στο 5:02 μμ

    Πράγματι είναι στην ΑΣΟΕΕ, και πρέπει να έχετε και τον ίδιο καθηγητή:)

    Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, εγώ απλώς τον αναμεταδότη κάνω:D Αλλά υποθέτω θα σκάσει μύτη κάποια στιγμή εδώ και θα ποστάρει και τα δικά του σχόλια επί του θέματος.

  5. 5 Yannis 14 Ιανουαρίου 2007 στο 10:19 μμ

    Γιατρέ μου!!…Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για το post – απλά ήταν στιγμές αγανάκτησης που έπρεπε να τις μοιραστώ και γώ με τους readers σου. Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα όλοι περνάμε παρόμοιες καταστάσεις.

    Spyro…Προχώρα!!..Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να επηρεάσω κάποιον αρνητικά!..Simply take the necessary precautions!!

    Φίλε-Συνάδελφε Anonymous…Σε Ευχαριστώ για την κατανόηση σου…Θεωρώ ιδιαίτερα γόνιμη την παρατήρηση σου..Εντούτοις διαφωνώ κάθετα, αρνούμενος να αποδεχτώ οτι οι επιλογές στρατηγικής (επέκτασης ή μη) μιας εταιρείας (πχ. ΟΤΕ) είναι μη σχετικές με τις δυνάμεις και αδυναμίες (=Customer Relation Management) του οργανωσιακού τους περιβάλλοντος..
    Πάντως thnks in advance!!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιανουαρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

