ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Έχω χάσει τη Γη κάτω από τα πόδια μου – πήρα σήμερα μία εξωτερική θήκη FireWire για να βάλω τον παλίο μου 250άρη σκληρό από τον παλιό υπολογιστή μέσα και να τον συνδέσω ως εξωτερικό στον Μακ. Αυτός ο δίσκος είχε μέσα τρία partititions: ένα των XP, ένα των εγγράφων και δύο του Λίνουξ που είχα στο παλιό μηχάνημα. Σβήνω το Λίνουξ, φτιάχνω στον κενό χώρο ένα partitition, περνάω εκεί και στο μεγάλο των εγγράφων όσα ήθελα να κρατήσω από τον άλλο μικρότερο σκληρό, και τέλος με το Disk Director της Acronis συγχωνεύω (μετά από 2 ώρες) τα δύο κομμάτια σε ένα, μεγάλο, περίπου 200 GB που έχει όλο μου το βιος μέσα, εικόνες, τραγούδια, παπάδες, δεσποτάδες, όλα. Έχω λοιπόν ένα δίσκο με δύο κατατμήσεις: μία των XP που θα έπαιρνε πούλο και μία με τα αρχεία μου. Σκοπός να καταλήξω με μία και μόνη κατάτμηση με τα πράγματά μου μέσα.

Βάζω που λέτε το σκληρό στη θήκη, τη συνδέω με το OSX, τη βλέπει, πάω από το Disk Utility, κάνω unmount το μεγάλο partition και λέω να σβήσει το μικρό των XP. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έγινε, μου έσκασε κάποιο μήνυμα λάθους, αλλά έχω καταλήξει τώρα με ένα δίσκο που τον αναφέρει unallocated και στα XP και στο OSX, και ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΡΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ! Τώρα θα προσπαθήσω από XP και Disk Director μπας και περισώσω κάνα partitition, ο Θεός να βάλει το χέρι του…

Θα σας κρατήσω ενήμερους:(

4 Responses to “ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ”


  1. 1 Roceanhttp://www.error.gr 23 Δεκεμβρίου 2006 στο 7:19 πμ

    Δοκίμασε και με κανένα live cd linux

  2. 2 Μαύρος Γάτος 23 Δεκεμβρίου 2006 στο 11:21 πμ

    Καλά ξεμπερδέματα…

  3. 3 Μαύρος Γάτος 23 Δεκεμβρίου 2006 στο 11:24 πμ

    Είμαι πάντως σίγουρος ότι στο τέλος θα τα καταφέρεις, δεν ακούγεται ανεπανόρθωτο.

  4. 4 Flareman 23 Δεκεμβρίου 2006 στο 3:33 μμ

    Δούλεψε παίδες, όλα εντάξει. Τώρα θέλω να μετατρέψω το δισκάκι σε HFS+ αλλά απ’ ότι βλέπω δε γίνεται – χρειάζομαι άλλο δίσκο να τα περάσω πάνω και να φορμάρω τον παλιό σε Mac OS Journaled…

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

