Τα Παλιοσίδερα… !

Κατ’ αρχάς: δεν έχω τίποτα με τους παλιατζήδες. Χρυσοί άνθρωποι, άνθρωποι της εργατιάς και του μόχθου, οι περισσότεροι που ξέρω είναι ψυχές άξιες να μπούνε στον Παράδεισο, και ουκ ολίγες φορές έχω βρει πράγματα που πολύ δύσκολα θα έβρισκα αλλού σε ένα παλιατζίδικο.

ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΥΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Φτου σας ρε, σας καλόμαθα με 3-4-5 ποστ τη μέρα και έλειψα τρεις τέσσερις μέρες και μου τη λέτε:D Να δώσουμε κάνα μάθημα, να περάσει ο δύσμοιρος φοιτητής το εξάμηνό του…!

Που λέτε, προχωράμε ακάθεκτοι, να περιμένετε μέχρι Πρωτοχρονιά Nysteri Podcast #4, με audio comment παρακαλώ:D Όσοι δε φύγετε για διακοπές δλδ γιατί όσοι φύγετε αμφιβάλλω αν θέλετε να κάθεστε σε ένα χαζοκούτι χρονιάρες μέρες… λέμε τώρα δηλαδή:P

Επίσης, είμαι στο τσακ να τσιμπήσω εξωτερική θήκη Firewire για σκληρό IDE, για να κοτσάρω τον παλιό μου WD 250GB στον Μακ για εξωτερικό – κάπου πρέπει να μπει το υλικό μου και στα 160 δε χωράει! Μία μίνι έρευνα αγοράς στη Στουρνάρη που έκανα σήμερα μετά την απογευματινή εξέταση έδειξε σε μία θήκη Icybox τιμολογούμενη στα 40 ?, με υποδοχές USB 2.0 και Firewire, και με δυνατότητα για ζεύξη RAID με άλλη. Η εναλλακτική είναι ανώνυμη θήκη, αγνώστων λοιπών στοιχείων στα 42 ευρώ περίπου, μετά πάμε στα 50άρια οπότε δεεεεν… και μετά είναι οι λύσεις των WD MyBook Premium, που είναι εξαιρετικοί σκληροί, αλλά πάει από 130 ο 250άρης και ανεβαίνουμε – το ζαχαρώνω αλλά δεν παίζει, δεν υπάρχει φράγκο, για τώρα τουλάχιστον.

Α, μην το ξεχάσω, όσοι είστε στο μαγαζί του Ντίνου και της Ντόρας στα Πατήσια για την αλλαγή του χρόνου, αφήστε κάνα ποστάκι, του νόου ας μπέτα:D

Tags:
3 Responses to “Τα Παλιοσίδερα… !”


  1. 1 proserpina 22 Δεκεμβρίου 2006 στο 2:35 πμ

    Χεεε χε, σιγά γιατρέ μου, θα παθεις καμια εμβολή 😆 Έεεετσι, έτσι – ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εκεί που άρχισες τα τόσα γιγα στα κουτια σουξου μουξου, το έχασα. Αυτό πάλι με το του νοου ας μπέτα δεν το έπιασα – τί σχέση έχει το μπαρ με το ποστ που λες να κάνουμε; Ποιός είναι ο Ντίνος και η Ντόρα; Ποιά στ’ αλήθεια είμαι εγω και που πάω; :rofl μέχρι τελικής πτώσεως:

  2. 2 Flareman 22 Δεκεμβρίου 2006 στο 2:40 πμ

    Μονότερμα τα πήρες τα ποστάκια:D

    α) Τα κουτιά μη σε προβληματίζουν, τεχνικό θέμα:)
    β) Δεν είναι μπαρ!
    γ) Google it: «Ντι και Ντο»:D
    δ) Του νόου ας μπέτα ρε συ, πώς το λένε, για να γνωριζόμαστε καλύτερα! Ο Ντίνος και η Ντόρα είναι το ζεύγος Κασσάρα, χρύσοι άνθρωποι και εξαίρετοι επαγγελματίες. Μόνο κλείστε τραπέζια από τώρα – κι αν βρείτε!:P

    :rofl μέχρι τρια στενά πιο κάτω:

  3. 3 proserpina 22 Δεκεμβρίου 2006 στο 3:13 πμ

    Ξέρω απο κουτιά, έχω κ εγω εξωτερικό σκληρό (οχι δηλαδή, μη μας περάσεις και για άσχετους)
    Αϊ νόου γουάτ μινς του νόου ας μπέτα («σε απέλυσε;» «όχι ακόμα – βράζει η απόλυση, σε λίγο την ξαφρίζει και μου τη σερβίρει» χοοχοχο)
    Ε, έκανα το καθήκον μου νομίζω, τώρα μπορώ να πάω για ύπνο 😆


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

