Χριστουγεννοκριτική

Υπέπεσε στην αντίληψή μου ένα ποστάκι (ποστάρα μάλλον) του Estarian στα Ανώδυνα Ημερολόγια – μου έκανε τεράστια εντύπωση, γιατί σκιαγραφεί τον παραλογισμό και την ψυχική ανωμαλία που διακατέχει 9 στους 10 τέτοια εποχή τα τελευταία χρόνια.

Μπράβο ρε φαντάρε, τα ρέστα μου, ζωγράφισες να πούμε:)

6 Responses to “Χριστουγεννοκριτική”


  1. 1 Nassos 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 12:31 μμ

    Είπε την πραγματικότητα. Και όντως αυτοί είναι οι λόγοι που σιχάθηκα τα Χριστούγεννα.

  2. 2 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 3:53 μμ

    Νάσο μου να σου πω κάτι; Δε μπορώ να πω ότι σιχαίνομαι τα Χριστούγεννα – μάλλον τη μαλακία που βαράει τον κόσμο σιχαίνομαι. Τις μέρες αυτές τις μεταφράζω στο δικό μου μήκος κύματος, όπως νιώθω ότι πρέπει να τις ζήσω εγώ:) Αλλά μου τη σπάει απίστευτα αυτή η νοοτροπία του συρμού και της μάζας που διακατέχει τους πολλούς αυτές τις μέρες…

  3. 3 Nassos 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 3:59 μμ

    Βασικά εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σώνει και καλά θα πρέπει να βγώ έξω για να διασκεδάσω είτε λέγεται Χριστούγεννα είτε λέγεται Πρωτοχρονιά; Να ξεκουραστώ θέλω όχι να ξενυχτήσω…

  4. 4 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 4:04 μμ

    Τελικά φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που βλέπει μαγαζί όπου να επικρατεί το αδιαχώρητο (ανεξαρτήτως εποχής) και να λέει «πάμε πουθενά αλλού ρε σεις με λιγότερο κόσμο, να κάτσουμε να πούμε καμιά κουβέντα»:)

  5. 5 Nassos 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 4:46 μμ

    Βασικά club και μέρη με πολύ φασαρία τα αποφεύγω γενικώς.

    (δεν θα έλεγα όχι σε μια 1980’s discoteque βέβαια) 🙂

    Και στο κάτω-κάτω και στο σπίτι σου (ή των άλλων) μπορείς να διασκεδάσεις. 😉

  6. 6 Flareman 9 Δεκεμβρίου 2006 στο 5:57 μμ

    Των άλλων, των άλλων!:lol:


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

