Απεβλήθη γιατί… διόρθωσε τον καθηγητή!

Ένας Θεός ξέρει πόσες φορές έχω πει ότι πραγματικά τα μικρά μέσα στα τελευταία 6 χρόνια έχουν ξεφύγει τελείως, και έχω δηλώσει άπειρες φορές πως εξοργίζομαι πραγματικά με το θράσος και το ψευτο-αλητο-μαγκο-τραμπουκιλίκι του συγχρόνου μας Νεοέλληνα μαθητή σχολείου, σε σημείο μάλιστα που κάποιοι με έχουν χαρακτηρίσει ως κολλημένο και αναχρονιστή (ναι, κι εμένα ίδρωσε το αυτί μου τώρα… ουου).

Αλλά αυτό είναι πραγματικά από τα άγραφα (η ιστορία είναι Αμέρικας, 1994)! Λέει στο digg ότι ένας δάσκαλος έλεγε στην τάξη πως το χιλιόμετρο είναι μεγαλύτερο από το μίλι, επέμενε στη μπούρδα του, ένας μικρός τον διόρθωνε συνέχεια και έφαγε την αποβόλα του και ησύχασε! Αν όντως είναι έτσι φάουλ ο δάσκαλος που την έχει δει εξουσία. Διατηρώ τις αμφιβολίες μου όμως: κατ’ αρχάς μου φαίνεται λίγο άδικο που ο μικρός διασύρει έτσι τον δάσκαλο δημόσια. Το όνομα του το έσβησε, του δασκάλου όμως το έχει αφήσει αναλλοίωτο στο σκαναρισμένο σημείωμα που έστειλε ο δάσκαλος στο σπίτι. Και στο κάτω κάτω, ο πιτσιρικάς είναι ένας νέος άνθρωπος, με γνώση και έφεση στις νέες τεχνολογίες – είναι αθέμιτο να τις χρησιμοποιεί για να χτυπήσει κάποιον άσχετο (πιθανώς) με το αντικείμενο. Και μη μου πείτε ποιον διασυρμό, γιατί φαντάζεστε τι θα έγινε την επομένη στο σχολείο, «πωπω μαλάκα μου τον έκανα ρεζίλι στο Ίντερνετ τον άχρηστο, ρόμπα σου λέω, θα γελάμε ένα μήνα με την πάρτη του».

Δεύτερο που σκέφτομαι, είναι όντως όπως τα λέει ο μικρός; Σίγουρα, μπορεί ο δάσκαλος να έκανε το λάθος και να επέμενε, αλλά στο σημείωμα ο μπος λέει και κάτι άλλα: ότι ο μικρός του την έλεγε με ατάκες του στυλ «λες ψέμματα στην τάξη», «αλλάξτε μάθημα, είναι άχρηστος» και κάτι τέτοια. Αν όντως αληθεύει αυτό τότε φάουλ ο μικρός και όχι ο καθηγητής του – το λάθος είναι θεμιτό και ανθρώπινο, και το να διορθώσεις κάποιον δεν ισοδυναμεί με προσωπική επίθεση. Τι να πω, να υπήρχε μία προηγηθείσα κόντρα και επ’ ευκαιρία του λάθους βρήκε ευκαιρία ο νέωπας να τα χώσει…; Πάντως κι αυτό που γράφει κάπου μέσα ο δάσκαλος («καλό θα ήταν στο μέλλον ο γιος σας να δέχεται τις διδαχές μου ως σωστές χωρίς διαμαρτυρίες») δε μου κάθεται καλά – η εκπαίδευση είναι δυναμική διεργασία και έχει σαν σκοπό εκτός των άλλων και την ανάπτυξη κριτικού πνεύματος από τους μαθητές. Με τη στείρα αποστήθιση δεν κάνουμε μία.

Τέσπαν, κάτι τέτοια βλέπω και χαίρομαι που όταν ήμουν εγώ σχολείο ήμασταν ακόμα παιδιά και όχι μαγκάκια πριν την ώρα μας:P

2 Responses to “Απεβλήθη γιατί… διόρθωσε τον καθηγητή!”


  1. 1 Anonymous 27 Νοεμβρίου 2006 στο 7:28 μμ

    Εγώ πιστεύω ότι ο καθηγητής κάτι είχε να κάνει με την γενική σχετικότητα μιας και η άποψή του για το μήκος και τον χρόνο είναι κάπως «πολύπλοκη» (ημ/νία εγγράφου 20 Απριλίου … πριν το περιστατικό)

    ελπίζω επίσης να την κοπάνισε έγκαιρα από την παιδεία…

    και ελπίζω ο μικρός να παρέμεινε με το ίδιο σκεπτικο!! .. το εύχομαι!

  2. 2 moschato 27 Νοεμβρίου 2006 στο 10:01 μμ

    Εμα φίλε μου από την Αμερική τι περιμένεις; Ήσσονος σημασίας το γεγονός αν σκεφτείς τι έχει συμβεί κατά καιρούς εκεί. Το σημαντικό που αναφέρεις αγαπητέ, είναι ότι η παιδεία άλλα και τα παιδία εν Ελλάδι έχουν ξεφύγει προ πολλού. Και δεν είναι θέμα μόνο του σχολείου, γιατί τότε είναι ήδη αργά τα πράγματα. Είναι πρόβλημα που ξεκινά από την οικογένεια και τη νοοτροπία που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια. Για το εκπειδευτικό σύστημα δεν το αυζητώ, εκθεμελίωση και χτίσιμο εξ αρχής!!


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

