Αλλαγή φρουράς στο PC Master

Στο forum του PC Master σε σχετικό ποστ του ο Βαγγέλης Κράτσας, μέχρι πρότινος αρχισυντάκτης του περιοδικού επί σειρά ετών ανακοίνωσε πριν μια – δυο μέρες την αποχώρησή του από τη συντακτική ομάδα του PCM. Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε και ποιος πρόλαβε ποιον, μόνο το ότι ο Vantor ήταν επί καμιά ενδεκαετία στο τιμ των συντακτών, και πως αυτήν την αποχώρηση δεν την περίμενε κανείς.

Προσωπικά έχω «σφαχτεί» με τον Βαγγέλη σε πάμπολλες περιπτώσεις και για διάφορα θέματα, κυρίως online και σε διάφορα fora, αλλά δε μπορώ να πω πως υπάρχει κάποιο άσβεστο μένος ή κάτι τέτοιο. Την άποψή μου περί του ατόμου του την κρατάω για πάρτη μου, να’ ναι καλά ο άνθρωπος εκεί που θα εργαστεί από εδώ και έπειτα και καλή συνέχεια στη σταδιοδρομία του.

Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι το τι θα γίνει στο PCM στο εγγύς μέλλον. Το περιοδικό άρχισα να το παίρνω από την Άνοιξη του 1995 ανελλιπώς, πιτσιρικάς τότε και το συνέχισα κάθε μήνα, ανεξαρτήτως τιμής μέχρι κάποιο από τα περυσινά τεύχη. Η ποιότητα της δουλειάς των συντακτών πέρναγε διάφορες αυξομειώσεις, αλλά κάπου στο ενδιάμεσο η αφοσίωσή μου στο έντυπο εξανεμίστηκε. Έτσι, άρχισα να αποφασίζω ποιο από τα τέσσερα περιοδικά θα αγοράσω κάθε μήνα (PC Master, Computer Για Όλους, PC Magazine Ελλάδος ή RAM στην κακιά ανάγκη:) αναλόγως της θεματολογίας και του συνοδευτικού DVD κρίνοντας κάθε μήνα ποιο μου προσέφερε τα πιο πολλά για τα λεφτά του. Τελικά τα περιοδικά τα έκοψα τελείως, και για να αυξήσω τα διαθέσιμα γκαφρά / μήνα, αλλά και γιατί διαπίστωσα ότι δε μου προσφέρουν κάτι πλέον.

Πραγματικά έχω περιέργεια να δω τι θα γίνει – ή που θα βελτιωθεί αισθητά το PC Master ή που θα απογίνει μεγάλη πατάτα. Κάποτε αυτό το περιοδικό ήταν το σοβαρό αδερφάκι του πάλαι ποτέ κραταιού Pixel, μετά έγινε κάτι ενδιάμεσο προσθέτοντας πολλή ύλη για RPGs και games, άλλαξε μορφή και ύλη αρκετές φορές, πέρασε από καλές και κακές περιόδους… η ουσία είναι ότι πλέον έχει χάσει τη δυναμική που είχε κάποτε, το συντακτικό τιμ έχει αλλάξει πλήρως και δεν έχει τα κανόνια που είχε κάποτε (Χριστακόπουλος, Meftah και πολλοί άλλοι). Μόνο ο Πατρίκος μένει από τους παλιούς και ο Τσουρινάκης (που η εντυπώσεις μου για αυτόν άλλαξαν ραγδαία τα τελευταία δυο – τρία χρόνια), και από τους πιο νέους αξίζουν μόνο καμιά τριάρα παιδιά με μεράκι και όρεξη.

Έχω απορία τι θα συμβεί τώρα που άλλαξε η κεφαλή της σύνταξης… για να δούμε:)

Technorati Technorati tags: , ,
1 Response to “Αλλαγή φρουράς στο PC Master”


  1. 1 jim_hellas 28 Οκτωβρίου 2006 στο 9:27 μμ

    εγώ ήμουν μέχρι κ πριν από 2 χρόνια στο forum. Το περιοδικό το έκοψα εδώ και 4 χρόνια περίπου. Ομολογώ ότι μου άρεσε και ότι το αγόραζα μήνα παρά μήνα.

    Αλλά δεν ξέρω… έχασε την αίγλη του σε κάποια φάση…

    Πάντως φοβερή κεραμίδα η αποχώρηση του Vantor! Τα είχε βγάλει αρκετά καλά βόλτα με το περιοδικό… Ας ελπίσουμε πως τα καλύτερα έρχονται! Και που ξέρεις… μπορεί να με κερδίσουν και πάλι! 🙂


Σχολιάστε

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Οκτώβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Counter free

