Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

Μαντάτα έχω, μαντάτα:) Σήμερα βγήκαν οι βάσεις εισαγωγής για τις φετινές Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις στην ανωτέρα και ανωτάτη εκπαίδευση.

Θα μου πείτε και τι σε νοιάζει ρε Σμπαρού; Αναλυτής έγινες και αποφάσισες να ασχοληθείς με τις βάσεις;

Αναλυτής δεν έγινα, όχι – αλλά με αφορά, επειδή είχα υποβάλλει μηχανογραφικό με τον κανόνα του 10%. Βάσει της βαθμολογίας που είχα μαζέψει όταν είχα δώσει Πανελλήνιες έξι χρόνια πίσω και των βάσεων που ανακοινώθηκαν, από τον Σεπτέμβριο θα είμαι φοιτητής στο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών εδώ στην Αθήνα:) Ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου να κάνω στην αναμονή για ειδικότητα, μεταξύ θητείας, νοσοκομείου και δουλειάς – και από τη στιγμή που έχω τουλάχιστον τέσσερα χρόνια αναμονή μπροστά μου, νομίζω έχω καλές πιθανότητες να βγάλω τη Σχολή.

Ήταν λίγο blind call η δήλωση προτιμήσεων, είχα πολύ ψηλή βαθμολογία, ήξερα ότι περνούσα σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή διαλέξω – και τελικά κατέληξα στη συγκεκριμένη, για διάφορους λόγους. Η απόφαση ήταν κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής, έτρεχα να μαζέψω δικαιολογητικά, αλλά όλα πήγαν κατ’ ευχήν και να ‘μαι… πτυχιούχο φοιτητάκι στα 24 μου:P Βαριέμαι όλη τη διαδικασία του γράψου ξεγράψου παρακολούθα δώσε ξαναδώσε ομολογώ, αλλά από την άλλη θα έχει τη δικιά του φάση – είναι λίγο ασυνήθιστο για πτυχιούχο γιατρό να συνεχίζει σε πτυχίο Πληροφορικής αλλά ποτέ δεν ξέρεις:D

Θα αποτυπώσω από εδώ μέσα την εμπειρία της εγγραφής και γενικότερα της φοίτησης στη νέα μου Σχολή – για τώρα μπορώ να απολαύσω το υπόλοιπο των διακοπών μου:)

ΥΓ: Αλήθεια, πώς μαθαίνω τη σειρά εισαγωγής μου μεταξύ των 17 επιτυχόντων του 10%; Εννοώ εκτός από το να περιμένω τις εγγραφές και να ρωτήσω στη Γραμματεία του τμήματος – σήμερα το πρωί έπαιρνα στο ΥΠΕΠΘ και όλα τα νούμερα που δοκίμαζα ήταν κατειλημμένα επί μισάωρα, μετά χτυπούσαν συνέχεια αλλά δεν τα σήκωνε κανείς και όταν ξαναδοκίμαζα ξαναμιλούσαν:/

18 Responses to “Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών”


  1. 1 cvasilak 27 Αυγούστου 2008 στις 9:16 πμ

    Καλωσόρισες στον κόσμο των πληροφορικάρεων!

    Συγχαρητήρια Σπύρο καλή συνέχεια!
    :)

    Χρήστος

  2. 2 pixie 27 Αυγούστου 2008 στις 11:16 πμ

    Μμμ ενδιαφέρον, δεν είχα υπ’όψιν μου τον κανόνα του 10%.

    Συγχαρητήρια και καλή αρχή!

  3. 3 Stelios 27 Αυγούστου 2008 στις 12:43 μμ

    Μπράβο για άλλη μια φορά Flareman!

    Σε λίγο καιρό τελειώνω το πτυχίο μου, αλλά δεν ήξερα πως ο κανόνας του 10% ισχύει και για τους πτυχιούχους. Ισχύει για όλους; Και αν ναι, για πόσα χρόνια από τότε που δώσαμε πανελλήνιες;

    Επίσης, αν σου είναι εύκολο, μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία για κατάθεση μηχανογραφικού με το 10% από έναν πτυχιούχο… για να είμαι προετοιμασμένος π.χ. δικαιολογητικά και ποιες ημερομηνιές περίπου πήγες στο σχολείο σου για να τα κατσθέσεις κτλ.

    Τέλος, μιας και με ενδιαφέρει ο κλάδος της πληροφορικής, όταν βρεις χρόνο και διάθεση, γράψε τους λόγους που σε οδήγησαν στην επιλογή της συγκεκριμένης σχολής και όχι κάποιας άλλης όπως της τηλεματικής ή του πα.πει.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Συγχαρητήρια και πάλι!

  4. 4 Flareman 27 Αυγούστου 2008 στις 3:38 μμ

    @cv, pix: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια παίδες:D

    @Σ: Ευχαριστώ:)) Λοιπόν, να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα: την υποβολή την έκανα ως φοιτητής Ιατρικής, αφού δεν είχα ορκιστεί ακόμα όταν τελείωνε η προθεσμία υποβολής μηχανογραφικών. Ο νόμος που διέπει την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ συνίσταται από τρεις επιμέρους υπουργικές αποφάσεις: αυτή του Αρσένη που εισήγαγε το σύστημα, αυτή του Ευθυμίου που το τροποποίησε και αυτή της Γιαννάκου – Κουτσίκου που το άλλαξε επίσης πιο πρόσφατα. Εγώ είχα δώσει πριν το 2006 οπότε με πιάνουν οι δύο πρώτοι νόμοι. Ο πρώτος νομίζω θέτει τον περιορισμό ότι δε μπορείς να υποβέλλεις πέραν του 5ου ακαδημαΐκού έτους μετά το έτος κατά το οποίο έλαβες τη βεβαίωση προσβάσεώς σου. Αυτό δεν αναφέρεται στον δεύτερο αλλά λογικά επειδή του Ευθυμίου επεκτείνει τον πρωτότυπο, λογικά η ρήτρα μένει “κληρονομιά”.

    Ο νόμος Ευθυμίου, που ορίζει την εισαγωγή στο 10% των θέσεων για τους εξετασθέντες πριν το 2006, δεν ορίζει ως προϋπόθεση πουθενά το να μην είσαι πτυχιούχος Ελληνικής Σχολής – το μόνο απαιτούμενο είναι να μην υποβάλλεις για το 10% την πρώτη χρονιά που πήρες τη βεβαίωση (λογικό, τότε υποβάλλεις για το 90%:). Αν περάσεις περνάς με τις βάσεις του 10% και χρησιμοποιώντας τους βαθμούς που αναφέρονται στην παλιά σου βεβαίωση πρόσβασης – άρα ουσιαστικά τα παλιά σου μόρια. Κωδικοί υποψηφίου, σχολείου, τα πάντα δεν αλλάζουν – είσαι ο ίδιος εξετασθείς για το κράτος όταν ξαναϋποβάλλεις.

    Το σημαντικό σημείο ποιο είναι: ότι αν είσαι φοιτητής άλλης Σχολής και περάσεις με το 10% πρέπει για να γραφτείς στη νέα σου Σχολή να διαγραφείς από την παλιά – λόγω του ότι απαραίτητο δικαιολογητικό για όλες τις εγγραφές είναι η υπεύθυνη δήλωση πως δε σπουδάζεις σε άλλο τμήμα. Εγώ υπέβαλλα ως φοιτητής Ιατρικής, αφού όταν έκλειναν τα μηχανογραφικά η ορκομωσία μου αργούσε ακόμα βδομάδες, αλλά στο ενδιάμεσο μέχρι τα μισά Σεπτεμβρίου που θα πάω να γραφτώ ορκίστηκα, πήρα πτυχίο και διαγράφηκα από την Ιατρική. Επομένως, όταν πάω να γραφτώ τώρα *δε* σπουδάζω κάπου αλλού και μπορώ να τους πάω και τη βεβαίωση διαγραφής από την προηγούμενη Σχολή μου για του λόγου το αληθές. Με απλά λόγια, αν δεν είχα τελειώσει το πολύ στα 6 ακαδημαϊκά έτη από τις Πανελλήνιες δε θα είχα το δικαίωμα να δηλώσω. Ακούγεται όμως πως το Υπουργείο γνωρίζει το κενό νόμου σε αυτήν την περίπτωση και πως από του χρόνου σκοπεύει να το κλείσει:/

    Ως προς την διαδικασία τώρα, αν δικαιούσαι υποβολής παρακολουθείς τις ημερομηνίες υποβολής μηχανογραφικού και όταν επιτρέπεται πας στο ίδιο σχολικό κέντρο όπου είχες υποβάλλει και υποβάλλεις το μηχανογραφικό σου. Πρώτα περνάς από το σχολείο σου, παίρνεις ένα αντίγραφο του μηχανογραφικού πάνω στο οποίο θα συμπληρώσεις τις προτιμήσεις σου (για προσωπική σου χρήση και για καθοδήγηση του χειριστή), όπως και τις απαραίτητες βεβαιώσεις και αιτήσεις. Τα συμπληρώνεις, παίρνεις το ΑΔΤ σου, το απολυτήριο λυκείου σου και τη βεβαίωση προσβάσεώς σου και τα φωτοτυπείς σε δύο αντίγραφα έκαστο, το ένα αντίγραφο το επικυρώνεις σε ΚΕΠ ή Α.Τ. και με όλα αυτά στα χέρια σου πας για υποβολή:) Καλό θα ήταν να είχες και την κάρτα με την οποία έδωσες πανελλήνιες, επειδή γράφει πάνω τον κωδικό μαθητού που είχες – διευκολύνει τη διαδικασία.

    Εγώ δήλωσα Πληροφορική γιατί είναι το χόμπι μου, αυτό που μου αρέσει να κάνω σαν δεύτερο πτυχίο, και επειδή είναι τέσσερα χρόνια αντί για τα 5 των ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ. Οι βάσεις του 10% είναι αρκετά ως πολύ ψηλές (πάνω από 18900 για τα περισσότερα τμήματα, πάνω από 19000+ για αρκετά), εγώ είχα κοντά 19500 μορία σε 2ο, 3ο και 4ο πεδίο οπότε έπιανα σχεδόν ό,τι υπάρχει – αλλά προτίμησα την Πληροφορική ΕΚΠΑ γιατί μου κλίκαρε:)

  5. 5 akam 27 Αυγούστου 2008 στις 6:17 μμ

    Συγχαρητήρια για το πτυχίο και την εισαγωγή στη νέα Σχολή!!!

    Είμαι κι εγώ απόφοιτος Ιατρικής (της ΣΣΑΣ), ένα χρόνο μεγαλύτερος σου και,όπως φαίνεται και στο mail,εδώ και ένα χρόνο φοιτητής της Πληροφορικής του ΑΠΘ με το 10%!!!

    Απ᾽ότι φαίνεται είμαστε εντελώς συνάδελφοι!!!

    Τώρα,όσον αφορά τη σειρά που πέρασες,σε λίγες μέρες θα έρθουν στα σχολεία από το ΥΠΕΠΘ οι καταστάσεις επιτυχόντων, δηκαδή ποιος πέρασε που και δίπλα σε κάθε όνομα γράφει και τη σειρά με την οποία πέρασε.

    Επειδή όμως είσαι με το 10% και μπορεί στο σχολείο σου να μην αναρτήσουν τους καταλόγους του 10%,θα έρθουν και τα δελτία επιτυχίας τα οποία θα πρέπει να έχει κάθε υποψήφιος για την εγγραφή τπυ στη Σχολή,οπότε θα το δεις και εκεί.

    Με τόσα μόρια που είχες είναι πολύ πιθανό να πάρεις και την επιδότηση των 500 ευρώ που δίνει το ΥΠΕΠΘ στους πρώτους κάθε σχολής για την αγορά laptop.

    Εγώ έτσι πήρα το macbook μου και άρχισα να παρακολουθώ το blog σου!!!!

    Καλή σταδιοδρομία στο δύσκολο χώρο της Ιατρικής αρχικά και βέβαια στη νέα σου Σχολή!!!

    Υ.Γ. Πώς μπορώ να σου στείλω mail,σε ποια διεύθυνση εννοώ, γιατί σαν νεόκοπος στον κόσμο του mac και του iphone, έχω πολλές απορίες….

  6. 6 Flareman 27 Αυγούστου 2008 στις 6:56 μμ

    @akam: Συνάδερφοι δε λες τίποτα!:D Άντε, κατέβα Αθήνα να πάμε για καφέ:) Απ’ όσο ξέρω το σχολείο μου έχει βγάλει πίνακες ήδη αλλά δεν έχω άνθρωπο να μου κοιτάξει αυτές τις μέρες – όταν κατέβω θα πέρασω.

    Η επιδότηση των 500 ισχύει για την αγορά MacBook; Είχα την εντύπωση πως δεν ισχύει για Mac υπολογιστές, επειδή η Rainbow δε συνεργάζεται με το σχετικό πρόγραμμα… για ρίξε ένα μέηλ και πες λεπτομέρειες, με ενδιαφέρει:))

    Όσο για το mail address, στην ταυτότητα του blog (το about page, έχει λινκ στο header με τίτλο “Τι είναι το Νυστέρι;”) υπάρχει ήδη έτοιμο mailto: link, πατάς και στέλνεις.

    Ευχαριστώ για τις ευχές, και σε σένα ό,τι καλύτερο – θα χαρώ πολύ να ακούσω νέα σου!

  7. 7 skydog 27 Αυγούστου 2008 στις 8:45 μμ

    Αντε ρε Σπυρο καλη συνεχεια.Ειναι πραγματικα ενας καλος και δημιουργικος τροπος να περιμενεις για ειδικοτητα.Κι ο αδελφος μου για καμια 10αρια μορια δεν περασε και περασε Πειραια και θα εισασταν συμφητοιτες.

  8. 8 Flareman 28 Αυγούστου 2008 στις 12:16 πμ

    @sd: Να ‘σαι καλά αδερφέ, καλά θα ήτανε να έχω και γνωστό συμφοιτητάκι με το καλημέρα σας… συγχαρητήρια και στον αδερφό σου:)

  9. 9 Βασίλης 28 Αυγούστου 2008 στις 1:19 πμ

    Συγχαρητήρια Σπύρο! Αντε και σε 3ο πτυχίο ή έστω μεταπτυχιακό!

    Στο ΑΠΘ μάλιστα λειτουργεί μεταπτυχιακό Ιατρικής Πληροφορικής, που είναι μια καλή λύση για όλους τους ψηφιοποιημένους δόκτορες, που “αναγκαστικά” έχουν πολύ διαθέσιμο χρόνο μετά τη σχολή.

    @akam: Εγώ πρέπει να είμαι επίσης λίγα χρόνια μεγαλύτερός σου- και ίδιας “καταγωγής”. Για στείλε ένα mail με λεπτομέρειες. Πάρε τη διεύθυνσή μου από το Σπύρο.

  10. 10 Flareman 28 Αυγούστου 2008 στις 6:45 μμ

    @Β: Ευχαριστώ αδερφέ, όλα με την ώρα τους:DD Δε βλέπω να πηγαίνω Βόρεια, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκύψει:)

  11. 11 skydog 28 Αυγούστου 2008 στις 8:20 μμ

    Καλη και η καινουργια σχολη αλλα μην ξεχναμε την παλια.
    Οταν ερθεις Αθηνα περνα μια βολτα απο Ιατρικη μερια.

  12. 12 Flareman 29 Αυγούστου 2008 στις 5:07 μμ

    @sd: Εννοείται – γιατρός είμαι, κι ας πάω για δεύτερο πτυχίο:) Από Σεπτέμβρη πάλι μέσα στα νοσοκομεία θα είμαι:D Και θα περνάω τακτικά από Σχολή.

  13. 13 papajohn 29 Αυγούστου 2008 στις 5:28 μμ

    Ναι, η επιδότηση παιζει και με macbooks στο eshop τουλάχιστον. Φέτος είχαν πάρα πολύ καλές προσφορές.

  14. 14 Flareman 30 Αυγούστου 2008 στις 2:53 μμ

    @pj: Ωραία, το μόνο που μένει είναι να μαθω αν δικαιούμαι:D

  15. 15 papajohn 2 Σεπτεμβρίου 2008 στις 12:33 μμ

    Λογικα θα δικαιούσαι, δε νομίζω να υπάρχουν άλλα άτομα στο di με 19500 φέτος. Διότι αν δεν είναι γιατρός δε νομίζω να είναι κάτι άλλο (ΗΜΜΥτης πχ φέτος δε νομίζω να έχει βάλει di). Η χαζομάρα πάντως είναι πως στα δικά μας χρόνια οι βάσεις του ΥΠΕΠΕΘ είχαν και τη βαθμολογία πρώτου και τη σειρά, οπότε ήξερες τι κάνεις. Tώρα γιατι το έχουν κόψει δεν ξέρω… Τέσπα, κοντά είναι οι εγγραφές, θα περιμένουμε παρέα! ;-)

    Α, και χαρά στο κουράγιο σου που θέλεις να τη βγάλεις, εγώ το 10% το κανα μόνο για το πάσο και το laptop… :-p Και πολυ σοφά επέλεξες di και όχι ΣΗΜΜΥ, διότι και να αγνοήσεις τα 5 χρονια στο ΕΜΠ θα αγανακτούσες εγγυημένα τα 2-3 πρώτα χρόνια.

  16. 16 Flareman 2 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:36 μμ

    @pj: “… μόνο για το πάσο και το laptop” :looooooooolololololololol: Λαρτζ!:D:D

    Κοίτα, τα 19489 τα είχα στο 3ο πεδίο, των επιστημών υγείας – για 2ο/4ο έχω 19387, πες 19400. Ο πρώτος φέτος στο 10% έχει 19569 κάπου, απ’ ότι βλέπω μπαίνουν 17, οπότε οι 3 πρώτοι παίρνουν την επιδότηση. Πρώτος δεν είμαι, άρα υπάρχει περιθώριο για έναν ακόμα στο ενδιάμεσο…

    … αλλά και να μην την πάρω δε χάλασε ο κόσμος – αρχικά δεν ήξερα καν ότι ίσως να δικαιούμαι να πάρω λάπτοπ!:D

  17. 17 Papajohn 6 Σεπτεμβρίου 2008 στις 5:59 μμ

    Δε το υπολογιζει σωστα, διότι ΣΗΜΜΥ παίρνουν laptop to 50% των νεοεισχόμενων με έξοδα της σχολής! Ω ναι, πέρσυ έτσι έγινε..! :-p
    Τεσπα, αφου θες να την τελειώσεις έκανες πολύ καλα απο κάθε αποψη που έβαλες di, τα ξέρω και τα 2 τμήματα και σιγουρα για δευτερο πτυχίο είναι πολύ καλύτερα. Και ναι θα πάρεις και laptop! :-D

    Όσο για το large, ασε με να κλέψω και εγώ όσο μπορώ… Τα έχω πάρει αρκετά τόσα χρόνια με τις φοιτητικές παροχές που πλεον δε νιώθω καμμια τύψη. Απλώς απορώ πόσο *** είναι οι τυποι στο υπουργείο που δεν καταργούν το μέτρο για όσους έχουν βεβαίωση πρόσβασης παλιότερη των 3 ετών.

    Και συντομα τα απιτούμενα ια την εγγραφη:
    -γινεται 15-30 σεπτ
    -τιτλο απόλυσης λυκειου
    -πτυχιο για μας
    -6 φωτογραφίες
    -ανττιγραφο βεβαιωσης πρόσβασης

  18. 18 Flareman 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:09 πμ

    @pj: Ίδωμεν, ό,τι έχει κανείς καλό είναι – θα ξέρουμε στα σίγουρα σε λίγες μέρες θέλω να πιστεύω:D

    Θα μιλήσουμε πριβέ για λεπτομέρειες περί της εγγραφής αν χρειαστώ κάτι παραπάνω – αν δε σε πειράζει βεβαίως, ογκέ; :)


Υποβολή απάντησης

Κατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Αυγούστου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιουλ   Σεπ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΕΖΟΝ…

del.icio.us

Twitter

ASK2USE

ΔΙΑΦΟΡΑ

Μας διαβάζουν τακτικά:

Web site ROI

Powerful Blog Authoring Made Simple.


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,549 other followers

